AndroidHealthClinic

Afterclub Space

Bezoekers in dit topic

Manny Ribera

Freaky Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
12 jan 2006
Berichten
5.223
Waardering
2
Lengte
1m85
Massa
93kg
Agenten redden vrouw van overdosis in Antwerpen

In het kader van een gerechtelijk onderzoek is een negentigtal politiemannen zondagmorgen binnengevallen in afterclub Space aan de Frankrijklei in Antwerpen. Van de ongeveer 150 aanwezigen had een dertigtal drugs op zak. In een afgesloten vip-ruimte werd bovendien een 29-jarige vrouw aangetroffen die stervende was na een overdosis. Haar leven kon net op tijd gered worden.

Drugs en wapens
De twee uitbaters van de zaak, de zoon van een van hen, de wc-dame en twee portiers werden opgepakt en zullen in de loop van zondagavond voor de onderzoeksrechter geleid worden. In de afterclub, die verzegeld werd, vond de politie een hoeveelheid anabolica, drugs en verboden wapens, waaronder slagwapens, stroomstoottoestellen en boksijzers. (belga)


Wie is er daar al binnen geweest :D? WTF waarom die wapens :eek:
 
Agenten redden vrouw van overdosis in Antwerpen

In het kader van een gerechtelijk onderzoek is een negentigtal politiemannen zondagmorgen binnengevallen in afterclub Space aan de Frankrijklei in Antwerpen. Van de ongeveer 150 aanwezigen had een dertigtal drugs op zak. In een afgesloten vip-ruimte werd bovendien een 29-jarige vrouw aangetroffen die stervende was na een overdosis. Haar leven kon net op tijd gered worden.

Drugs en wapens
De twee uitbaters van de zaak, de zoon van een van hen, de wc-dame en twee portiers werden opgepakt en zullen in de loop van zondagavond voor de onderzoeksrechter geleid worden. In de afterclub, die verzegeld werd, vond de politie een hoeveelheid anabolica, drugs en verboden wapens, waaronder slagwapens, stroomstoottoestellen en boksijzers. (belga)


Wie is er daar al binnen geweest :D? WTF waarom die wapens :eek:


Haha Antwerpen centrum rond 14 in de middag op zondag, die clubs zijn altijd kicken, check ook de cage :)
Ooit eens een schuimbekkende ecto gezien die in zijn broek had gescheten en stonk als de pesen voor de deur stond met zijn liefje bij hem die "gezellig aan het keuvelen was met wat vriendinnen :eek:
Dat zijn geen IMO geen clubs meer, maar doodweg junkietempels, menig club heeft altijd een apart zaaltje waar ze afkickende geraamtes leggen uit het zicht van het volk, dit kan een waar slagveld met halfdode ravers.
Dit soort gekheden vind je nog in verder mate in de grote uitgaanssteden in Spanje (ga ook eens de industrieterreinen in de buitenwijken van Barcelona checken :))
 
haha :roflol:,moest er dus ooit eens van komen dat ze gingen binnen vallen :D. Dan is het ook niet moeilijk dat ze zo weinig hebben gevonden, iedereen had het al naar binnen gespeeld. Welke muziek spelen ze daar?
 
Das een beetje te vergelijken met de creamm hier in Haasdonk. Op de meest onmogelijke momenten van de dag staat die parking vol.
 
stroomstoottoestellen in een disco...
om de sfeer erin te houden, zeker?
waar gaan we naartoe...
 
de kings ken ik nog van een aantal jaar terug...

idd een stuikkot vol junks... in mijn wilde jaren ook nog gezeten :D
niet dat ik er fier op ben, maarja...
 
Haha een stuikkot :roflol:
 
stuikkot = neukkot???
 
Heb vrijdag nog in de Kings gezeten:p
 
yip, vol levende lijken...

night of the living dead part 856946 live at King's
 
Dat is toch in de buurt van de keijzerlei? Ik denk dat ik het wel ken..was laatst weze winkelen en toen lag er 1 gestrekt op de stoep met ogen als pingpong ballen ghehe...volgens mij was het dan die tent!?
 
Alle afterclubs zijn een beetje hetzelfde zeker? Hier in de streek zijn vooral mustang, kings en de redelijk nieuwe insane bekend.
 
Het ergste van al vind ik dat die portiers riskeren in de bak te vliegen. Ik heb een jaar of 2 als portier in Antwerpen gewerkt en de belgische wetgeving voor portiers is als volgt: Mogen bij inkom niet controleren op drugs en enkel op verboden wapens als je een sterk vermoeden hebt. Logisch gevolg lijkt me toch dat die jongens NOOIT schuldig kunnen bevonden worden om wat er allemaal aan drugs verteerd wordt!!! Zelfs de wc madam riskeert 10 jaar cel LOL!!! gekkenwerk belgie! ****land van mn kloten

Dat de Space nog niet langer dicht is verwondert me trouwens, was enkel kwestie van tijd...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
leuke tentjes dus zo te horen.............
 
Back
Naar boven