| | |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |
![]() |
| | Topic opties |
| | #1 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: dec 2005 Locatie: Nederland Geslacht: M
Stats: - - - Karma: | Victor goes smolov2
hallo allemaal, School is weer begonnen, het was weer even wennen aan het nieuwe ritme, maar ik ben weer klaar voor een nieuwe start. Aangezien ik de afgelopen maanden pussy gesquat heb is het tijd om die schade te compenseren door brutal 4x per week te squatten. Ik zal hierbij nog zware cheat rows en weighted chins doen om een sterkere upper back te kweken wat weer relevant is tegen dat gehitch in mijn deadlift. Bankdrukken laat ik vervangen door zware overheads + dips, en dat is het dan zo een beetje. Kickoff ‘Smolov, week 1, dag 1’ (invoer gewicht ‘220 kg’) ladder chins 2x(5,4,3,2,1)+2,5kg PR squat 4x9x155 PR uitgeput rows geen tijd en energie meer. Commentaar: Squats waren nog zonder belt en de volgende keer ga ik wat eerder naar the gym aangezien die al om 16.00 gesloten is.
__________________ |
| |
| | #2 |
| Monstrous Giant | Re: Victor goes smolov2
Goeie squats Kan je me ff link pmmen naar dat smolov bestand?
__________________ |
| |
| | #3 |
| Huge Freak | Re: Victor goes smolov2
Normaal worden lichte Pull over's waarbij je je Ribbenkast helemaal opentrekt aangeraden. Succes met je nieuwe log! en dat die 220 spoedig mag volgen!
|
| |
| | #4 |
| Huge Freak Aangemeld: feb 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 21 Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: Victor goes smolov2
succes man! interessante log wordt dit lijkt me!
__________________ SQ 130 BE 90 DL 170 This is where we stand, this is where we fight, this is where they DIE! |
| |
| | #5 |
Dat je maar allebei je knieen mag verneuken en drie jaar eruit ligt zodat ik je squat en deadlift own.
|
| |
| | #6 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: jul 2004 Locatie: België Leeftijd: 29 Geslacht: M
Succes met smolov. Ik ben nu ook bezig met smolov voor front squat. Tweede week introductie & dan echte werk vanaf de 17de.
__________________ Training Log StrongLifts.com :: Build Muscle & Lose Fat through Strength Training |
| |
| | #7 |
| Colossal Veteran Aangemeld: feb 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 24 Geslacht: M
Stats: 1m78 85kg ? Karma: | Re: Victor goes smolov2
good luck man! ga dit zeker volgen
|
| |
| | #8 | ||
Stats: - - - Karma: | Re: Victor goes smolov2
Zal ik doen. Citaat:
Thx! Citaat:
__________________ | ||
| |
| | #9 | |
Citaat:
Thx!
__________________ | |
| |
| | #10 |
| Banned Aangemeld: jul 2006 Locatie: трахните Leeftijd: 20 Geslacht: M
Dikke shit. Succes. Ga je alles doen? Dus 3 weken, PR zetten, rust nog eens 4 weken?
|
| |
| | #11 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: jun 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 20 Geslacht: M
Succes! Ben benieuwd hoe het uitpakt.
|
| |
| | #12 |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: mei 2006 Locatie: België Geslacht: M
Idd succes, Lijkt me een leuk schematje .. eens je wat gevorderd bent ^^ Ga'k zeker volgen aangezien'k dit ook ff voor bench geprobeerd heb maar het me niet echt gelukt is
__________________ “If only. Those must be the two saddest words in the world.” |
| |
| | #13 |
Ik ben geabonneerd zeer interessant dit! Succes ermee Vic
__________________ Join "The DBB Traps Squad" : Oversized Traps for the win! Members: Masallah, Trasher, Steph@n, SuperKnurft, Willy7(RIP), TheNose, Saa, Animallegs, sanca, Raoul Duke, Xto, Choker, guardian en Sgtmossad... Steph@n zegt: jij zit zeker op dbb?!? ... zie het aan je traps! |
| |
| | #14 |
Man het is wat tegenwoordig, 2 oefeningen en er is geen energie meer Succes met Smolov.
__________________ A'DAMS STERKSTE MAN C '07NR 1 YBF NL KAMPIOEN EXTREME BODY '07 A'DAMS STERKSTE MAN '08 NR1 YBF NL KAMPIOEN '08 EXTREME BODY1 2e WERELDKAMPIOEN BODYBUILDING WFF SUPERBODY tot 30 jaar Sterkste man van Limburg 7e. Sterkste man van Noord NL kwalificatie 2e. Sterkste man Noord Friesland 2e Sterkste man midden delfland 2e International strongest team Kampen 4e Sterkste man van NL 2009 9e Dutch strongman cup 6e en 2e tot 105. |
| |
| | #15 |
| Huge Freak Aangemeld: jul 2005 Locatie: in je ster Geslacht: M
he victor morsen geef eens de link naar het schema dat jij gebruikt, want er gaan op het internet veel "smolov schema's" rond waarbij de gewicht increasements verschillend zijn succes |
| |
| | #16 |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: mei 2006 Locatie: België Geslacht: M
Ik vond dit een interessante link Powerlifting Heads-Up
__________________ “If only. Those must be the two saddest words in the world.” |
| |
| | #17 |
| Monstrous Giant Aangemeld: jun 2007 Locatie: Winter wonderland Leeftijd: 38 Geslacht: M
Stats: 1m74 108kg - Karma: | Re: Victor goes smolov2
Sucses ga je Log volgen. |
| |
| | #18 | ||
Citaat:
Thx! Citaat:
Thx, ik had je log ook nog een beetje doorgenomen en naast het squatten kun je ook nog wel wat andere oefeningen doen, zolang je ze maar voor het squatten doet want daarna is je energie op. Het moet natuurlijk dan niet te intensief en een te hoog volume zijn want dan heb je weer minder energie voor het squatten.
__________________ | ||
| |
| | #19 |
Bedankt voor het schema hé
__________________ |
| |
| | #20 | |||
Citaat:
Citaat: