| | #1 |
| Colossal Veteran Aangemeld: feb 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 24 Geslacht: M
Stats: 1m78 85kg ? Karma: | Smolov Log
Morgen begint de trip to hell. Om het overzichtelijk te houden open ik even een apart log voor deze cycle. In principe ga ik alleen de basic cycle doen aangezien ik de weken erna vakantie heb en er dan 3 weken lang gefeest gaat worden, de intense cycle kan ik dan dus niet doen vanwege de strictheid die je moet hanteren om dit te volgen. Basic Cycle word het dus. squatten op ma,di,do,vr want zaterdag en zondag is onze gym dicht. voor de mensen die er echt niet bekend mee zijn: klik hier Als 1rm heb ik 180 ingevult. wellicht kan ik nu 1x 185 als ik allout ga, maar dit is niet getest. heb recent 6x160 gedaan en 13 reps in totaal in 3 setjes, dus 180 ben ik wel zeker van. Huidige lichaams stats (die er bij deze cycle toe doen en kunnen veranderen) meet ik morgen even exact op: Bovenbeen op dikste punt: 64,5-65cm Bovenbeen net boven de knie: 48,5-49cm Taille: 89-89,5cm Lichaamsgewicht: 87,5 Lengte: 1.78m Ik zal ook elke dag gaan noteren wat ik gegeten heb die dag, in principe wil ik voldoende eten om het schema vol te houden, dus ik ga luisteren naar men lichaam. als die aangeeft dat ik meer nodig heb eet ik meer, en geeftie dat niet aan dan doe ik dat niet. doel is namelijk om in -90 te blijven. Doordeweeks eet ik vrij clean en in het weekend eet ik wat ik wil. de komende 2 weekenden zal ik alleen wel drank links laten liggen. Ook zal ik proberen bij te houden hoeveel uur ik geslapen heb. UB ga ik vooral highrep werk op doen, niks tot failure en laag volume... dips/chins/db rows/db presses. thats it. en alleen maar als ik energie over heb, als ik al dood ben van de squats doe ik niks extra's. Let The Games Begin.
__________________ *Insane! Am I the only motherfucker with a brain* Huidig Log: Log - Mijn Smolov ervaring: Smolog stats: 200/120/240 Laatst aangepast door Starter20 : ma 6 jul 2009 om 20:10 |
| | |
| | #2 |
| Ripped Bodybuilder | Re: Smolov Log
succes, deze ga ik zeker volgen
__________________ 260DL 270SQ 165CGBP Spoiler: Toon Who cares? If you're strong, it doesn't matter what you weigh or how old you are. As a side note, it's never the elite level guys who worry about their weight/strength ratio. They all recognize strong and applaud it, regardless of weight class or age group. Strong is strong. There are no two ways about it. If you worry about this or make these comparisons, you're weak. |
| | |
| | #3 |
| Freaky Bodybuilder Aangemeld: aug 2005 Locatie: België Leeftijd: 22 Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: Smolov Log
Succes! Je bent goed voorbereid door je vorige Russische routines, you can do it!
__________________ About time to get strong..Strength training |
| | |
| | #4 |
| Competitive Bodybuilder | Re: Smolov Log
Sterkte man.
__________________ "Combination of Energy and Intelligence as well as a balance Between Emotion and Reason are Essential to success" ------------------------------------------ |
| | |
| | #5 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: apr 2009 Locatie: Nederland Geslacht: M
Stats: 1m78 90kg 14% Karma: | Re: Smolov Log
Succes Erwin, dat je die 200 maar snel mag ownen!
|
| | |
| | #6 |
| Monstrous Giant | Re: Smolov Log
Jep succes.
__________________ A'DAMS STERKSTE MAN C '07NR 1 YBF NL KAMPIOEN EXTREME BODY '07 A'DAMS STERKSTE MAN '08 NR1 YBF NL KAMPIOEN '08 EXTREME BODY1 2e WERELDKAMPIOEN BODYBUILDING WFF SUPERBODY tot 30 jaar Sterkste man van Limburg 7e. Sterkste man van Noord NL kwalificatie 2e. Sterkste man Noord Friesland 2e Sterkste man midden delfland 2e International strongest team Kampen 4e Sterkste man van NL 2009 9e Dutch strongman cup 6e en 2e tot 105. |
| | |
| | #7 |
Good luck, kameradski!
__________________ Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks... |
| | |
| | #8 |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: feb 2006 Locatie: `s-Hertogenbosch Leeftijd: 24 Geslacht: M
Wehehe zelfkastijding ftw. Goodluck.
|
| | |
| | #9 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: dec 2005 Locatie: Nederland Geslacht: M
Stats: - - - Karma: | Re: Smolov Log
Succes, hoe vaak per week heb je nou hiervoor gesquat?
__________________ |
| | |
| | #10 | |
| Colossal Veteran Aangemeld: feb 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 24 Geslacht: M
Stats: 1m78 85kg ? Karma: | Re: Smolov Log
Citaat:
1 periode van 6 weken 3x p.w. gesquat en waarbij het zwaar-licht-zwaar-licht-zwaar etc was kwa dagen, de lichte dagen waren alsnog 6x2 met 80%. dat was deze russische routine: klik hier daarna heel de tijd 2x p.w. waarbij ik op de lichte dagen ook niet onder 80% kwam. heb je nog tips kwa opwarming? deed jij die snatch/behind the neckpress/squat combi? of ging je gewoon met stapjes van 15/20 kilo naar je werkset gewicht toe? | |
| | |
| | #11 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: okt 2002 Locatie: Haarlem Leeftijd: 27 Geslacht: M
4 van de 5 dagen squatten Succes in ieder geval, ben benieuwd!
__________________ People do not lack strength; they lack will. --Victor Hugo |
| | |
| | #12 |
yeah, dat sucked inderdaad... maar ik heb af en toe ook nog wel de optie om smiddags bijvoorbeeld de ene helft te doen en dan na het avondeten de rest (als ik op tijd klaar ben met werk)... of dat ik praktijk gaat gebeuren weet ik niet, maar tis altijd iets waar ik op kan terugvallen
|
| | |
| | #13 |
| Monstrous Giant Aangemeld: mrt 2007 Locatie: Nederland Geslacht: M
Stats: 1m78 111kg - Karma: | Re: Smolov Log
Sterkte |
| | |
| | #14 |
| Freaky Bodybuilder Aangemeld: aug 2004 Locatie: België Leeftijd: 20 Geslacht: M
Rip |
| | |
| | #15 | ||
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: dec 2005 Locatie: Nederland Geslacht: M
Citaat:
Citaat:
Als je dicht in de buurt komt van je eerste werkset zou ik indd stapjes van 15/20kg nemen. Daarvoor zou ik gewoon stapjes van 30-40kg nemen. Daarnaast moet ik nog zeggen dat de base meso cycle gewoon een mentaal gebeuren is, als je dus sets of reps mist dan is dit mentaal, want fysiek gezien is het gewoon wel mogelijk De intense mesocycle is dan eigenlijk het omgekeerde, dan ga je echt op fysiek gebied falen omdat de werksets gewoon echt te zwaar zijn Ik zou ook minimaal 5 min pauze nemen tussen de werksets, dan is de kans dat je geen reps mist wel groot. UB zal wss wel verwaarloosd worden, maarja dat is ook wel te verwachten met zo een schema. Vandaar dat mijn stats ook eigenlijk zo uit balans zijn Nog succes, ik ben benieuwd wat het je gaat opleveren.
__________________ | ||
| | |
| | #16 | |
thnx guys Citaat:
Dag 1 - smolov Squats 5x 55 5x 75 5x 95 3x 105 9x 125 9x 125 9x 125 9x 125 conclusie: gewicht was easy... reprange niet. alleen lichte onderrug pomp. ben nu echt intens misselijk + hoofdpijn.. like WTF.. vanacht ook te weinig geslapen. Ub blabla 10x BW chin -10x BW dip - 5x BW chin - 10x BW Dip Voeding vandaag: maaltijd 1: 60gr krokante meusli + 40gr havermout aangemaakt met melk, 1 visolie capsule, 1 glucosamine capsule maaltijd 2: 2 volkoren boterhammen pindakaas, 50gr rozijnen + 1 banaan maaltijd 3: 2 gekookte eieren, 4 volkoren boterhammen kalkoenfilet + 1 appel maaltijd 4: 2 volkoren boterhammen kalkoenfilet, 1 krentenbol + 1 appel maaltijd 5: veel aardappelen, 2 snitzels, sperziebonen, appelmoes + 250ml yoghurt maaltijd 6: tijdens training - 40gram whey, 20gram dextrose aangemaakt met water zometeen maaltijd 7: 3 broodjes pita gevult met 2 versneden kipfilets + 1 glas versgeperste jus d'orange in totaal goed voor zon 3500-4000kcal. ongeveer 3liter water vandaag op. note to myself: morgen mp3 speler meenemen.. trainen op duffy e.d. still sucks
__________________ *Insane! Am I the only motherfucker with a brain* Huidig Log: Log - Mijn Smolov ervaring: Smolog stats: 200/120/240 Laatst aangepast door Starter20 : ma 6 jul 2009 om 20:13 | |
| | |
| | #17 |
moet al kotsen als ik er aan denk
__________________ 260DL 270SQ 165CGBP Spoiler: Toon Who cares? If you're strong, it doesn't matter what you weigh or how old you are. As a side note, it's never the elite level guys who worry about their weight/strength ratio. They all recognize strong and applaud it, regardless of weight class or age group. Strong is strong. There are no two ways about it. If you worry about this or make these comparisons, you're weak. |
| | |
| | #18 |
Damn gast, you are hardcore |
| | |
| | #19 |
| Freaky Bodybuilder Aangemeld: aug 2005 Locatie: België Leeftijd: 22 Geslacht: M
3500-4000 kcal tijdens Smolov? Not impressed, dat is mijn onderhoud en je weegt dan nog meer ook! Hoeveel eet je normaal op onderhoud? Trouwens geen chocomelk? Succes morgen!
__________________ About time to get strong..Strength training |
| | |
| | #20 |
| Colossal Veteran Aangemeld: aug 2004 Locatie: België Leeftijd: 21 Geslacht: M
Deze log ga ik zeker volgen. Denk er aan dit misschien te gaan doen tijdens de examenperiode op het einde van het jaar. Dan heb ik geen of nauwelijks andere activiteiten zoals basket of stappen en zit ik enkel achter mijn bureau te leren. De randvoorwaarden zijn dan toch al vervuld. Ben benieuwd wat het je gaat opleveren en wat het effect gaat zijn op je andere lifts. Kan je misschien erbij zetten wat die momenteel zijn zodat we kunnen zien of die achteruit gaan/stil staan/vooruit gaan?
__________________ Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness. For he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy my brothers. |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| smolov |
| Topic opties | |
| |