AndroidHealthClinic

Sanne's log: Rise of Brutality

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.

Sannee

Ripped Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
13 jul 2010
Berichten
3.994
Waardering
479
Lengte
1m65
Massa
80kg
Vetpercentage
28%
Hallo trouwe lezers. :p

In februari 2010 ben ik een beetje begonnen met trainen, wat toen fitness was. Niet echt serieus, had ook geen vaste dag kwa trainen.
Sinds juli 2010 met een BB schema bezig geweest, 3 dagen per week. Daarmee gekapt en op 1 november met het StrongLifts 5x5 programma begonnen, dus eigenlijk meer kracht gericht. Dit beviel me wel, ben nu benieuwd hoe ver ik het ga schoppen!
Op 9 januari 2011 ben ik gestopt met StrongLifts en een ander schema gaan volgen, ook gericht op kracht onder begeleiding van Henk Keizer. Heb ook een aantal PL wedstrijden gedaan maar daar ben ik nu (tijdelijk) mee gestopt sinds begin 2012. Train nu zelf, zonder begeleiding en gewoon een beetje kijken wat voor mij het beste voelt.
 
Laatst bewerkt:
OI !!

Welkom :D
 
Maandag 12 juli
Benen + Biceps

Oke nu dus eerste keer met schema trainen. Veel rond gevraagt en gelezen etc. Ik denk zelf wel dat ik het goed gedaan heb, het brande aardig. Maar als ik dan bij de meiden in de contest log kijk, lijkt het wel alsof ik een pussy ben :(hehe

opwarmen 10 minuten cross trainer

Benen

leg press half seated
1 x 10 x 130 kg
1 x 10 x 120 kg
1 x 10 x 110 kg
1 x 10 x 100 kg

squatten
1 x 10 x 40 kg
1 x 8 x 40 kg
2 x 10 x 30 kg

standing calf raises
1 x 10 x 50 kg
1 x10 x 55 kg
1 x 10 x 50 kg
1 x10 x 45 kg

Biceps

cable curl
2 x 10 x 10 kg
1 x 5 x 15 kg
1 x 10 x 10 kg

barbell curl
1 x 4 x 20 kg
1 x 10 x 10 kg
1 x 10 x 10 kg
1 x 5 x 15 kg

dumbbell curl
1 x 15 x 6 kg
1 x 15 x 6 kg
1 x 10 x 8 kg
1 x 10 x 6 kg

Daarna nog 20 minuten cross trainer.

Vond het opzich wel lekker, vooral voor m'n eerste keer squatten :cool:
 
Laatst bewerkt:
Welkom , Ik volg je !
Vragen ? Stuur mij maar een bericht
 
squatten
1 x 10 x 40 kg
1 x 8 x 40 kg
2 x 10 x 30 kg

Dit zou ik idd verwachten van een chick de eerste keer op squats.
 
Dinsdag 13 juli
Borst + Triceps

Triceps had ik dus nooit echt getraint en die voel ik nu dus zeker wel haha lekker hoor!


Borst

bankdrukken

2 x 10 x 10 kg
1 x 10 x 15 kg
2 x 10 x 20 kg

dumbbell fly en dumbbell bench press superset
2 x 10 x 6 kg
2 x 10 x 8 kg

Triceps

triceps push down met touw
1 x 10 x 5 kg
2 x 10 x 10 kg
1 x 10 x 15 kg

triceps push down met stang
2 x 10 x 10 kg
1 x 10 x 15 kg
1 x 8 x 20 kg
1 x 10 x 15 kg

triceps pull down
1 x 10 x 40 kg
1 x 10 x 35 kg
1 x 10 x 30 kg
1 x 10 x 25 kg
 
Bij triceps push down met touw , uw duimen aan de buitenzijde van het touw houden , werk je nog meer op te triceps ;)! Goed bezig maar ik raad aan om tussen elke training 1 dag rust toe te voegen !

Cheers
 
Bij triceps push down met touw , uw duimen aan de buitenzijde van het touw houden , werk je nog meer op te triceps ;)! Goed bezig maar ik raad aan om tussen elke training 1 dag rust toe te voegen !

Cheers

:roflol: player

Thanks! :cool:



Dank je wel, erg sociaal!



Zal wel te weinig zijn aan je spoiler te lezen. ;)

Nee is een referentie naar iets uit de log van iemand anders, snap je niet als je nieuw bent.
 
Dit zou ik idd verwachten van een chick de eerste keer op squats.

Kan jij je niet gewoon bezig houden in die intressante posts van je?!:rolleyes:

Anyways..

De gewichten die je gebruikt vind ik reuze meevallen hoor..lekker bezig..
Je moet echt meerdere keren per dag eten om goed af te vallen, dan houd je namelijk continue je verbranding op gang..

Dus bv ochtendtussendoortje wat magere kwark met bv 1 stuk fruit or so en smiddags bakje huttenkase met bv wat kaneel erdoor..
En als ontbijt overstappen op brinta of havermout, je hebt koolhydraten nodig voor je ontbijt..geen eiwitten die neem je 1 maaltijd later.

En sávonds na je eten bv weer wat magere kwark en een handje walnoten, of in ieder geval aardnoten.. die zorgen ervoor dat de eiwitten langzamer worden opgenomen en das wel prettiger voor de nacht.
Eiwiiten zijn belangerijk voor het spierherstel..
Tip: lees de stickies door in de voedingsectie!
Succes!;)
 
Welkom & veel succes !
 
Not sure if serious...
 
zo te zien ga jij veel vrienden maken hier....:clown:
 
Kan jij je niet gewoon bezig houden in die intressante posts van je?!:rolleyes:

:roflol: zag dit gewoon als bewijs dat ik niet fout zat met 75-80kg raar vinden voor eerste keer op squats, was geen stab richting PM oid.

Of ben je boos om het keukencommentaar? :D
 
:roflol: player



Nee is een referentie naar iets uit de log van iemand anders, snap je niet als je nieuw bent.

Was dat niet bij pilatesmeisje? :o Was je daar toevallig niet jaloers op? xD hehe

Kan jij je niet gewoon bezig houden in die intressante posts van je?!:rolleyes:

Anyways..

De gewichten die je gebruikt vind ik reuze meevallen hoor..lekker bezig..
Je moet echt meerdere keren per dag eten om goed af te vallen, dan houd je namelijk continue je verbranding op gang..

Dus bv ochtendtussendoortje wat magere kwark met bv 1 stuk fruit or so en smiddags bakje huttenkase met bv wat kaneel erdoor..
En als ontbijt overstappen op brinta of havermout, je hebt koolhydraten nodig voor je ontbijt..geen eiwitten die neem je 1 maaltijd later.

En sávonds na je eten bv weer wat magere kwark en een handje walnoten, of in ieder geval aardnoten.. die zorgen ervoor dat de eiwitten langzamer worden opgenomen en das wel prettiger voor de nacht.
Eiwiiten zijn belangerijk voor het spierherstel..
Tip: lees de stickies door in de voedingsectie!
Succes!;)

Thanks Miss H! Ik lees ook erg veel bij jou mee! Je bent net een beest met die gewichten van je haha als ik dat mag zeggen hoor!
Keep up the good work!
 
Laatst bewerkt:
Welkom en succes met je doelen.:D
 
Laatst bewerkt:
Sanne sXe matcht niet het standaard psychologische profiel van een vrouw. Ik denk dat ze een kloontje is.

Ook maakt ze geen taalfout in haar sig, terwijl het Engels is. Vrouwen maken taalfouten in sigs, avatars, persoonlijke boodschappen op MSN, nicknames (vooral bij motto's en verkeerd overgetypte lyrics uit emo-songs), ...,

Modjes? IP-check?
 
:roflol: zag dit gewoon als bewijs dat ik niet fout zat met 75-80kg raar vinden voor eerste keer op squats, was geen stab richting PM oid.

Of ben je boos om het keukencommentaar? :D
ik vergeet snel..;) en wat Pm betreft..kan best zijn dat iemand al behoorlijke been ontwikkeling heeft en dus ook zwaar squat, ze traint zoieso zwaar dus....wrm zou je erom liegen..dan neem je alleen jezelf in de maling..ik vind t alleen maar knap!

Was dat niet bij pilatesmeisje? :o Was je daar toevallig niet jaloers op? xD hehe



Thanks Miss H! Ik lees ook erg veel bij jou mee! Je bent net een beest met die gewichten van je haha als ik dat mag zeggen hoor!
Keep up the good work!

Haha wel vrouwelijk beest mag ik hopen..van t woord beest word ik bang..maar dat word ik niet van mezelf hoor..hahaha
Thnks in ieder geval en nog voordat ik t vergeet: welkom:o
 
Laatst bewerkt:
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven