| | #141 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: jun 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 20 Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: Lange weg terug
Lekkere CG bench kerel!
|
| | |
| | #142 |
| Competitive Bodybuilder | Re: Lange weg terug
dank je, wsbb werkt weer heerlijk
__________________ Off Hiatus ︻┳テ=一 |
| | |
| | #143 |
Dus jij heb vandaag getraind in Hoofddorp |
| | |
| | #144 |
zeker
| | |
| | #145 |
Jep |
| | |
| | #146 |
Aight, dan heb ik je wel gezien inderdaad
| | |
| | #147 |
Ik zal me de volgende keer wel voorstellen |
| | |
| | #148 |
Vandaag pas de 1e training van de week. Heb het erg druk gehad op men werk deze week, en dat zal komende weken wel even zo blijven. Ik hoop dat ik 2 a 3 trainingen in de week ga kunnen doen. Vandaag: BP 8 x 40 5 x 60 2 x 80 2 x 90 1 x 95 1 x 100 1/f x 107.5 had een kerel gevraagt me te spotten, alleen hij hield zijn handen op de bar, kan hem dus niet meetellen. CC Bp korte pauzes tussen sets 12 x 60 10 x 65 6 x 70 meteen daarna: 10 x 50 Daarna nog wat schouder oefeningen en pulldowns gedaan.
__________________ Off Hiatus ︻┳テ=一 Laatst aangepast door -Ma3stro- : za 8 sep 2007 om 14:41 |
| | |
| | #149 |
| Huge Freak Aangemeld: feb 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 21 Geslacht: M
jammer van de 107,5! slechte spotter zijn moeilijk te vinden
__________________ SQ 130 BE 90 DL 170 This is where we stand, this is where we fight, this is where they DIE! Laatst aangepast door SanderM : za 8 sep 2007 om 14:18 Reden: had het eerst weggehaald maar speciaal voor snoob aangepast ;) |
| | |
| | #150 |
| Monstrous Giant | Re: Lange weg terug
__________________ |
| | |
| | #151 |
yup inderdaad jammer, normaal vraag ik ook altijd aan de spotter of ie pas wil helpen als ik het aangeef. Alleen dat was ik vandaag vergeten. Maar goed, volgende week ga ik die pr gewoon goed zetten!
| | |
| | #152 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: okt 2002 Locatie: Haarlem Leeftijd: 27 Geslacht: M
Mooie bench! Volgende keer pak je hem!
__________________ People do not lack strength; they lack will. --Victor Hugo |
| | |
| | #153 |
tijdje geen updates gedaan, niet echt de tijd voor gehad. Ben afgelopen zaterdag en gister wel wezen trainen. Wat ik exact heb gedaan mbt oefeningen/sets weet ik niet meer. Gister gebenched en gestopt bij 2 x 100 kg. Voelde wel heel erg licht en ik had het gevoel dat 110 kg gister wel had moeten lukken, maar er was voor de rest niemand in de gym, dus niemand die me kon spotten. Zondag gedeadlift, 1x160 en een fail op de 165. Voor de rest weet ik het allemaal niet meer.
| | |
| | #154 |
Tijd niet gezien bro of ik loop je mis. Of ben je stiekem aan het wachten op de nieuwe spullen |
| | |
| | #156 |
hehe, nee ik ben inderdaad al een flinke tijd niet geweest. Heb het enorm druk op mijn werk. Vanmiddag eindelijk een gaatje gevonden, kom ik daar aan, is het dicht ivm die verbouwing. Ben wel benieuwd naar de nieuwe spullen en of dat squatrek er nou echt komt.
| | |
| | #157 |
Vandaag nog even langs geweest, het was wel even behelpen ivm de verbouwing. Bench: opgewerkt naar 3x3x90 Niet al te zwaar gegaan, gezien ik er 3 weken uit ben geweest. Voelde al behoorlijk zwaar. CC Bp: 4 setjes repouts gedaan met 60 kg. daarna nog wat plate raises en extensions gedaan.
| | |
| | #158 | |
Citaat:
Er staat ook een upperback ding, wat een machine row moet voorstellen, maar dit is meer voor superdudes. We hebbenn wel weer nieuwe schijven erbij met handvaten. Goed voor evetuele grip oefeningen. See you there | |
| | |
| | #159 |
aight, ik ga morgen even langs, ben benieuwd. Zal de eigenaar ook even vragen wanneer dat squatrek komt, hij had het over medio oktober toen ik mij heb ingeschreven.
| | |
| | #160 |
Kom net terug van de gym. Die pulleys zijn inderdaad best nice, voor de rest kunnen die machines me gestolen worden. Volgens de eigenaar zouden het squatrek morgen of overmorgen binnenkomen. Dat is wel heel chill, hoop wel dat ie er nog een extra O-bar bij heeft gekocht. Vandaag even gebenched. Opgebouwd maar 2 x 100 kg. Daarna wat triceps en upper back gedaan. Vanaf volgende week ga ik weer 3 a 4 keer in de week. En dan ga ik ook gewoon weer met een schema werken.
| | |