| | #101 |
| Competitive Bodybuilder | Re: Lange weg terug
Vandaag ME BE Dag Max Effort Bench 2 x 5 x 40 5 x 60 3 x 70 3 x 80 1 x 90 1 x 100 Die 100 ging vrij easy, na afloop wel weer redelijk wat last van men schouder en biceps aanhechtingen. Ik moet echt weer biceps gaan trainen, dit is voor het eerst in 5 jaar dat ik hier last van. Gek genoeg vooral na het bankdrukken. Incline DB Press 12 x 22 10 x 28 8 x 32 6 x 36 Face Pulls 3x15x30 (zeer strict) Daarna nog wat lichte RC en biceps oefeningen gedaan. Geen rugoefeningen gedaan, wou het niet riskeren met die bicepsaanhechtingen. Zit nu in een periode waar de ene blessure na de andere op komt dagen. Hoop dat het een beetje snel voorbij is.
__________________ Off Hiatus ︻┳テ=一 |
| | |
| | #102 |
| Huge Freak | Re: Lange weg terug
Goeie bench !!
__________________ |
| | |
| | #103 |
mwah
| | |
| | #104 |
Vandaag wat GPP werk gedaan. 5 x 60sec werken 60 sec rust: Powerclean + Front Squat + Push Press 40kg 5 x 60sec werken 60 sec rust: Burpees met pullup Daarna nog wat onderarm werk + wat core werk Was conditioneel erg zwaar. Wel na afloop weer enorm last van mijn schouder/arm. Ik laat de DE BE dag deze week gaan en volgende week ga ik heel licht trainen. Voor de mensen die er verstand van hebben: De pijn zit in mijn rechter arm. In het begin zat het alleen in mijn voorste schouderkop (na die fail op 100kg bench), maar nu doet het meer pijn in de laterale kop. Niet zozeer in de spier maar meer in de aanhechtingen/bot. Ook veel last van steken en zeurende pijn in de binnenkant van mijn ellenbooggewricht en in mijn onderarm incl pols. Misschien dat er een zenuw vast zit ofzo? Ben bang dat ik wel een tijdje rust zal moeten gaan nemen.
| | |
| | #105 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: okt 2002 Locatie: Haarlem Leeftijd: 27 Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: Lange weg terug
Tja, beter inderdaad wat rusten, anders gaat het allemaal nog langer aanslepen. Of misschien wat gaan concentreren op lb en gpp werk?
__________________ People do not lack strength; they lack will. --Victor Hugo |
| | |
| | #106 | |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: jul 2004 Locatie: België Leeftijd: 29 Geslacht: M
Citaat:
Oefeningen doen voor de scapula voor je schouder maestro. Heb spijtig genoeg geen videos van de welke ik doe, maar zoek de klassieke op: -scapular wall slides -behind neck band pull downs -scap pushups -overhead dislocations Borst/triceps/biceps licht stretchen. En vooral focussen op scapula op zijn plaats te krijgen. Succes
__________________ Training Log StrongLifts.com :: Build Muscle & Lose Fat through Strength Training Laatst aangepast door paddos : do 26 jul 2007 om 12:07 | |
| | |
| | #107 | |
Citaat:
Deze week zoiezo geen UB meer, volgende week geen UB ME dag en even kijken of UB DE te doen is, anders hele lichte korte UB trainingen invoegen. De pijn is nu helemaal weg, terwijl ik tot een uur of 2 na het trainen verschrikkelijke pijn had.
__________________ Off Hiatus ︻┳テ=一 | |
| | |
| | #108 |
Vandaag ME BE/SQ dag Deadlift (Sumo) 2 x 5 x 60 3 x 1 x 80 2 x 1 x 100 1 x 120 1 x 135 1 x 150 f x 160 kwam ongeveer 1cm van de grond meteen erna f x 160 kwam iets hoger 3/4cm 20 sec later 1 x 155(PR) Squat 10 x 40 8 x 65 Squatten met lage gewichten blijft kut aanvoelen, heb moeite met diep genoeg komen 3 x 3 x 80 3 x 3 x 90 3 x 3 x 105 Squaten ging lekker, weer iets dieper dan vorige training met goede techniek. Deze keer bij elke rep een stop van 3 sec gedaan onderin de beweging.
| | |
| | #109 |
| Monstrous Giant Aangemeld: feb 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 24 Geslacht: M
Stats: 1m78 85kg ? Karma: | Re: Lange weg terug
mooie sumo ! congrats
|
| | |
| | #110 |
tnx dude
| | |
| | #111 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: okt 2002 Locatie: Haarlem Leeftijd: 27 Geslacht: M
Mooie sumo dl inderdaad. Die ga ik ook eens opnemen op ME squat dag. Geen andere assistance die dag?
| | |
| | #112 |
De pijn die je beschrijft in je schouder en arm wordt idd veroorzaakt door een iritatie van de armzenuw die onder je voorste schouderkop langs loopt. Deze kan door het verschuiven van je schoudergewricht bij een overbelasting in de knel komen en dit veroorzaakt een zeurende pijn in je arm en tintelingen in je hand. De plek in je elleboog is ook een gevoelige, hier loopt de armzenuw onder je brachioradialis (is bovenkant van je onderarm) door van de buiten naar de binnenkant van je arm. Ook hier raakt de zenuw nog al eens in de verdrukking, bij overbelasten van je biceps bij bv. rows of curls. Het risico neemt af bij versterken van je rotator cuff en andere stabiliserende spieren, omdat je schoudergewricht dan niet meer zo gemakkelijk van zijn plaats gaat. De oefeningen die Paddos hiervoor aangaf zijn hiervoor bedoeld.
__________________ Tom. Du wirst klein und schwach geboren! Du stirbst klein und schwach! Was Du dazwischen machst ist Deine Entscheidung! 42 jaar, 182cm, 108kg Sterkste man van Brunssum 2007: 1e van 7 Sterkste man van de Hoekse Waard 2007: 4e van 20 Sterkste man van Brunssum 2008: 8e van 21 |
| | |
| | #113 | |
Citaat:
__________________ Off Hiatus ︻┳テ=一 | |
| | |
| | #114 |
Vandaag gewoon maar wat gedaan. niet echt WSBB ofzo. Box Squat 2 x 5 x 50 5 x 65 3 x 80 10 x 2 x 100 Voelde zwaar, maar de reps gingen toch met goede snelheid Sumo Deads 6 x 60 6 x 1 x 80 6 x 1 x 90 6 x 1 x 105 6 x 1 x 120 ongeveer 20 a 30 rust tussen de lifts, 120 voelde aan het eind flink zwaar, komt vast omdat ik maandag ook al heb lopen deadliften Benchpress 3 x 3 x 50 3 x 3 x 60 3 x 3 x 70 3 x 3 x 80 Was meer om te kijken hoe het voelde in mijn schouders, heb er wel nog steeds last van, maar het is al wel iets minder. Ik ben expres laag in reps gebleven ivm die blessure, hetzelfde geld voor de pullups. Pullups 5 x 3 x BW
| | |
| | #115 |
vandaag getraint in een andere gym waar ik de komende 2/3 weken ga trainen. Het is niet zo een beste gym, geen olympische materiaal en db's tot wel 20 hele kilo's. CG BP in Smith 50 x 12 65 x 10 75 x 10 90 x 5 95 x 3 100 x 3 105 x 2 voelde uiteraard veel lichter als een gewone cg benchpress CG pin press in smith ongeveer 15/20 cm boven borst 105 x 5 110 x 5 115 x 5 CG lockout in de smith 120 x 8 125 x 6 130 x 5 135 x 5 140 x 3 en toen was het gewicht op Shoulder press machine 10 x 50 8 x 65 5 x 80 3 x 90 2 x 95(full stack) 1 x 100 +stack + 5kg db Dips 3 x 12 x bw Daarna nog een hele zooi pushups, triceps ext. en pulldowns gedaan. Opzich best lekker getraint, het is alleen een beetje improviseren in die sportschool. Heb vrijwel geen last meer van mijn schouder.
| | |
| | #116 |
| Huge Freak | Re: Lange weg terug
Mooie training ondanks het gebrek aan degelijk materiaal
__________________ |
| | |
| | #117 |
tering druk in de sportschool vandaag. ik ga denk ik opzoek naar een andere voor de komende weken. vandaag gedaan: Pulldowns opgebouwd naar 2 x 5 x 90 kg Cable rows opgebouwd naar 2 x 5 x 100 Daarna wat biceps gedaan. CG BP in smith 5 x 5 x 80 Reverse close grip BP in smith 5 x 5 x 70 + wat high rep pulldown en bp's Commentaar cable rows en pulldowns gingen lekker, het enige positieve aan die gym is het goede pulleysysteem. In mijn oude gym zit het gewicht aan een nylon draad (draad geef mee, voelt kut), in deze gym zit het vast met een dikke motorketting Het is echt zwaar improviseren in die gym, ik mis de olympische stangen. Morgen even langs naar wat andere scholen.
| | |
| | #118 |
| | |
| | #119 |
Heb een weekje niet getraint ivm verhuizing. Hoewel, al die loodzware dozen al die trappen op tillen kunnen ook wel gezien worden als GPP training Vandaag bij een andere gym getraint. Opzich wel een redelijke gym, db's tot 50 kg genoeg bankjes en gewichten, plus olympische halters, alleen geen Powerrack Vandaag ME BE Dag BP 10 x 50 5 x 60 5 x 70 2 x 80 2 x 90 1 x 95 2 x 100 (Wou er eigenlijk maar 1 doen, maar de eerst rep ging zo easy) 2 x 105 (PR) Db Floor Press 6 x 28 6 x 32 6 x 38 1 x 40 (Was te zwaar, triceps waren op) Mpress O-bar 10 x 50 5 x 55 5 x 55 Military Press Machine 12 x 40 Pulldowns 12 x 50 10 x 65 6 x 75 3 x 80 3 x 85 3 x 90 Cable rows 10 x 60 6 x 70 6 x 80 Triceps Dip Machine 20 x 60 (gaar apparaat, mee gestopt) Close grip Pushups 2 x 20 x BW Best lekker getraint, weinig last van blessures. Morgen: Deadliften!!
| | |
| | #120 |
Mooie training, wel klote dat er geen powerrack is! Hoe train je je benen dan, met dumbells?
| | |