| | #81 | |
| Competitive Bodybuilder | Re: Lange weg terug
Citaat:
Heb 10x3 gedaan omdat ik wat meer reps wil maken om aan mijn techniek te werken en omdat ik volgende week rust ga pakken wou ik wat meer volume pakket op mijn laatste training.
__________________ Off Hiatus ︻┳テ=一 | |
| | |
| | #82 |
Deze week geen trainingen ivm een rustweekje, dus een mooi moment om wat doelen op papier te zetten. Wat betreft kracht zit ik nu op een totaal van 377: BP - 105 SQ - 120 DL - 152 Mijn doel voor over een jaar (16 juli 08) is een totaal van 550: BP - 130 SQ - 195 DL - 225 Ja dat is bijna 175 kg in een jaar, maar doelen moeten wel een beetje uitdagend zijn Heb het opgesplitst is periodes van 3 maanden, waarbij ik over 3 maanden deze gewichten ga halen: BP 112.5 SQ 150 DL 175 Daarnaast ga ik eerst komende 3 maanden cutten, wil zo een 6 a 7% verliezen. Daarna schoon en rustig bulken.
__________________ Off Hiatus ︻┳テ=一 |
| | |
| | #83 | |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: jul 2004 Locatie: België Leeftijd: 29 Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: Lange weg terug
Citaat:
__________________ Training Log StrongLifts.com :: Build Muscle & Lose Fat through Strength Training | |
| | |
| | #84 |
Dank je, weeg nu 96 bij een vetpercentage van 16-18%. Wil terug naar 10-12% binnen 3 maanden. De eerste dagen verlies ik meestal zo een 3 a 4 kilo aan vocht en maaginhoud. Verwacht dat ik dan na 3 maanden rond de 86 kg zal wegen bij 10 a 12%. Over een jaar wil ik weer 96 kg wegen alleen dan bij 8-10%.
| | |
| | #85 | |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: jul 2004 Locatie: België Leeftijd: 29 Geslacht: M
Citaat:
Die doelen zijn zeer haalbaar op een jaar tijd aan dat lichaamsgewicht. Nogmaals succes.
__________________ Training Log StrongLifts.com :: Build Muscle & Lose Fat through Strength Training | |
| | |
| | #86 | |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: okt 2002 Locatie: Haarlem Leeftijd: 27 Geslacht: M
Citaat:
__________________ People do not lack strength; they lack will. --Victor Hugo | |
| | |
| | #87 |
1.84, had graag een cm of 10 langer willen zijn, maar zat er helaas niet in
| | |
| | #88 |
Even een update, deze week 2x gethaiboxt, beetje last van mijn onderrug gekregen. Ik vermoed dat dit komt omdat mijn hamstrings veel en veelste stijf zijn. Als ik op de grond ga zitten met mijn knieen voor mij plat op de grond en mijn rug recht dan kan ik misschien 10-15 cm naar voren buigen en verder niet. Ook als ik zonder bar + gewicht probeer te squaten kom ik niet eens tot parallel. Ben gister begonnen met PNF stretching voor de hamstrings, ik ga dit om de dag doen tot ik wat flexibeler ben. Ik hoop dat het mijn squat techniek ook wat gaat bevorderen. Kwam een oude foto tegen op mijn pc. Ik denk van 2003/2004. Het leek me wel leuk om een vergelijking te maken tussen toen en nu, dus even een foto gemaakt: Links = nu, Rechts is een paar jaar terug. ![]() Heb niet echt massa gepakt in die 3/4 jaar, maar heb helaas ook niet echt goed en consistent getraint.
| | |
| | #89 | |
Citaat:
| | |
| | #90 | |
Citaat:
__________________ Off Hiatus ︻┳テ=一 | |
| | |
| | #91 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: okt 2002 Locatie: Haarlem Leeftijd: 27 Geslacht: M
Hamstrings stretchen is inderdaad belangrijk. Sinds vorige maand stretch ik ook regelmatig omdat ik veel te stijf was, wat ook nadelig is bij deadliften en andere oefeningen. Die leg swings doe ik ook regelmatig. Ook die stretch oefeningen op de site van paddos voor de pols kunnen handig zijn bij squatten en dergelijke.
__________________ People do not lack strength; they lack will. --Victor Hugo |
| | |
| | #92 |
Vandaag ME BE dag Pulldowns warmup 20x30 15x40 10x50 BP 10x20 wu 10x40 wu 5x60 3x80 2x90 Fx100 Niet te geloven, een fail op de 100 kg. Erg frustrerend. Nog frustrerender is dat ik mijn rechterschouder aardig geblesseerd heb tijdens die poging. Heb er een flink zeurende pijn in mijn voorste schouderkop aan overgehouden. Heb nog even geprobeerd om verder te trainen. DB Floor presses 12x26 3x10x30 Hierna ging het echt niet meer lukken, teveel pijn. Moest de handdoek in de ring gooien. Ben er wel goed ziek van, ten eerste de 100 kg niet gehaald terwijl ik dacht een pr neer te gaan zetten van 107,5 kg. Dit omdat ik de laatste 4 weken flink sterker ben geworden in andere ME en assistance oefeningen. Ten tweede had ik er net een week rust op zitten en had ik weer enorm zin om te knallen, maar nu zal ik vermoedelijk toch wel weer een tijdje rustig aan moeten doen met die schouder.
| | |
| | #93 |
Klote van je blessure Een keer een slechte dag kan altijd wel gebeuren. Niet te veel aan denken aan dat gewicht, dat komt vanzelf wel. Ook goed aan je techniek denken bij bench, schouders goed op het bankje drukken en arch back, maar dat doe je ongetwijfeld wel. In ieder geval veel beterschap!
__________________ People do not lack strength; they lack will. --Victor Hugo |
| | |
| | #94 |
Tnx, gaat al een stuk beter na flink wat ijs en wat ibuprofen. Komt goed.
| | |
| | #95 |
Vandaag heerlijk getraint, had wat goed te maken van gister DE SQ dag Box Squat 10x2x90 2 weken terug 75 gepakt en dat was te licht, vandaag 90 en de reps waren nog steeds op volle snelheid. Misschien volgende week nog ietsje zwaarder nemen Front squats ATG 12x40 10x55 8x70 3x3x80 Lekker brandend gevoel in de quads, conditioneel een sloper. Good Mornings 10x45 10x60 Ging niet echt lekker in dat kleine squatrek van onze gym. Ben maar verder gegaan met squaten Squat atg 5x80 5x90 5x100 5x110 (volgens mij een rep record) Squaten ging echt lekker, dankzij die pnf stretches en die opwarm oefening van Paddos kon ik dieper squaten en met 100% verbetering in techniek. Was ook erg tevreden met die 5x110 aan het einde van de training. Daar moet een hele dikke pr in gaan zitten binnekort!
| | |
| | #96 |
Vandaag DE BE dag, zat een beetje te twijfelen of ik wel of niet ging trainen ivm die schouderblessure. Heb gister ook gethaibokst en dat ging wel redelijk. DE Bench 8x3x70 Ging opzich wel ok, niet zo heel veel last Flat DB press 22x12 28x10 34x6 Doel was om 4 sets te doen, maar mijn schouder begon te zeuren. Pullups 5x3xbw 2x3xbw+5 Ook hier voelde men schouder niet echt lekker. Ben maar gestopt, maar ik ben al blij dat ik uberhaupt heb kunnen trainen vandaag. Zoals het maandag voelde had ik dat niet verwacht.
| | |
| | #97 |
ME SQ Dag Normaal is het maandag ME BE dag, maar het leek me niet verkeerd om mijn schouders nog een extra dagje rust te gunnen. ME Squat 10 x 40 10 x 40 6 x 60 3 x 80 3 x 100 1 x 110 1 x 120 1 x 130(PR oude pr = 1x120) 1 x 140(PR) Ging lekker, alles atg Front Squat 10 x 45 8 x 60 5 x 70 5 x 80 Box Squat 5 x 80 5 x 90 5 x 100 5 x 110 Niet echt een geweldig hoog volume, maar was wel redelijk dood achteraf.
| | |
| | #98 |
| Monstrous Giant | Re: Lange weg terug
nice 20kg op je squat erbij
__________________ |
| | |
| | #99 |
tnx, wist dat er een dikke pr in ging zitten vandaag. Pas maar op straks kom ik nog bij je in de buurt
| | |
| | #100 |
| Colossal Veteran Aangemeld: feb 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 24 Geslacht: M
Stats: 1m78 85kg ? Karma: | Re: Lange weg terug
mooi man! nice pr
|
| | |