XXL Nutrition

klusmier powerlog

Bezoekers in dit topic

Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.

klusmier

Massive Warrior
15 jaar lid
Lid sinds
26 mei 2005
Berichten
20.177
Waardering
0
ben sinds kort weer aan t powerliften, maar kan best nog wat tips gebruiken!
~~ben er 8 jaartjes uitgeweest wegens werk, maar zit al weer aardig op schema

ik moet alleen nog groeien, dus meer spiermassa, en mijn buikje+zwembandjes kwijt zien te raken.....:D

Squat:
6*80, 5*120, 3*140, top 150

Bank:
8*30, 6*50, 5*60, top 70

Deadlift:
4*100, 4*120, 3*150, top 170

ik ben 35, 1.74 kort en helaas 84 vette killotjes zwaar........:cool:
 
aanvulling:

Militairy Press:
8*20, 6*30, 5*40, 4*50, top 60

abs machine:
6*60, 6*70, 6*85 :cool: en nog steeds een buikje!

curl biceps/triceps:
8*20, 6*30, top 40

legg press:
6*120, 6*180, 5*240 ( top 1 been 140!):cool:
 
Laatst bewerkt:
vandaag ff wezen deepsquaten, tijd niet gedaan:eek:

met 70 & 90 kg setjes van 10, diep ( met je kont net niet op je enkels)

nooit gedacht dat mijn reet zo kon branden!:D
volgende week weer drukke weken met werk, zodat ik maar 2* per week kan trainen, nu thuis ff een paar uurtjes zweten op mijn hometrainer ( dat buikje moet weg voor de zomer):cool:
 
leggpress top: 370 ( 4 reps):D 400 is coming!

deep squat: 150 machine
 
your hamburgers 're on fire!

deepsquatten lijkt me wel lekker :D
 
FF tussendoor op je reactie "6*85 en nog steeds een buikje!"

Een strakke buik krijg je niet door buikspieroefeningen. Al heb je giga buikspieren , onder een dikke pens blijft het een dikke pens. Enige wat je kunt doen is afvallen en dat kan niet plaatselijk. Dus als ik jou was zou ik eerst gaan cutten en dan pas bulken anders wordt je misschien te dik.

Verder. Keep up the good work en kijk in de PL sectie voor eventuele trainschema's :)
 
Azrael zei:
FF tussendoor op je reactie "6*85 en nog steeds een buikje!"

Een strakke buik krijg je niet door buikspieroefeningen. Al heb je giga buikspieren , onder een dikke pens blijft het een dikke pens. Enige wat je kunt doen is afvallen en dat kan niet plaatselijk. Dus als ik jou was zou ik eerst gaan cutten en dan pas bulken anders wordt je misschien te dik.
:)
klopt, daarom doe ik ook cardio thuis ( hometrainer)
ik heb alleen nog wat moeite om mijn voedingspatroon aan te passen, ik kan niet van die lekkere chips afblijven!!:eek:
 
klusmier zei:
klopt, daarom doe ik ook cardio thuis ( hometrainer)
ik heb alleen nog wat moeite om mijn voedingspatroon aan te passen, ik kan niet van die lekkere chips afblijven!!:eek:

Hehe , vervang ze door zonnepitten als je zin hebt om te vreten. Misschien helpt dat......des te meer ik eet des te minder chips/snoep zin ik krijg. Flink kwart/tonijn en zonnebloempitten inslaan dan komt het goed. Heb vandaag weer 10 blikken gekocht omdat het halve prijs was :D
 
thanx voor de tip, maar meer beweging helpt ook..........

binnenkort ga ik trainen met Johan Schuller ( deelnemer PureKracht.nl), ook afkomstig uit Arnhem en ook nog in dezelfde sportschool:cool:

as maandag of dinsdagavond setje legpressen ( vandaag 4*370 kg):D
 
klusmier zei:
binnenkort ga ik trainen met Johan Schuller ( deelnemer PureKracht.nl), ook afkomstig uit Arnhem en ook nog in dezelfde sportschool:cool:

Doe die kerel de groeten van mij (Martijn) en vertel hem maar dat ik 11 december as sterker ben dan hem :D Desnoods kom ik af naar arnhem om het te bewijzen :)
 
En zeg hem dat Dries (de kerel die bij Martijn was 11 dec, hij kent me wel, 16 jarige kid die 2x zo sterk is als hem :D) vind dat hij een mietje is ;)
 
dan ben je zeker flink vooruit gegaan sinds dec2004? toen lagen je stats nog onder het nivo wat ik nu heb..........

laat me ff weten wat je nu pakt: squat/bank/deadlift en legpress ( 4*370:cool: )
 
legpress is voor mietjes!

Ik deed toen:
130 - 77.5 - 155

Vorige meet in belgie heb ik als goedgekeurde beurten:
150 - 100 - 175

Ik doe nu in de sportschool zonder suits:
155 - 95 - 190

bij 80kg Dus zeg maar tegen johan dat hij een weekend rond de 11dec vrij moet houden en dat ie mij eens moet emailen!
 
ik doe momenteel 150-70-170 , en ik denk dat dit na de zomer richting 165-80-190 moet gaan..............

legpress voor mietjes? krijg dat stangetje maar eens omhoog met je beentjes met aan ELKE kant 6 rooie gewichtjes EN 70 erop:cool:

en dit gaat richting 400 kilo ( vroeger zat ik op 435):D

as maandag of dinsdagavond train ik in Multisports, Arnhem-zuid: met Johan Schuller, hopenlijk gaat tie ook legpressen............
 
MonsterStrength zei:
En zeg hem dat Dries (de kerel die bij Martijn was 11 dec, hij kent me wel, 16 jarige kid die 2x zo sterk is als hem :D) vind dat hij een mietje is ;)
ik zal hem de groeten overbrengen:cool:

stuur anders ff een mailtje Dries, met je huidige stats..............dan heb ik ook wat om boven me bed te hangen:p ( just kidding!)

leuk om via PureKracht.nl en DBB, een serieus netwerkje op te bouwen, misschien ga ik ook ooit nog wedstrijde doen!
 
Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Back
Naar boven