MuscleMeat

Holland's Next Top Model

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.

Gillian

Freaky Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
4 jul 2006
Berichten
5.010
Waardering
1
Het tweede log alweer. Hier nummer één. De resulaten van mijn laatste trainingen vallen nogal tegen. Daarom start ik vanaf maandag met Rippetoe. Zo ziet het eruit:

Workout A
Squat 3x5
Bench 3x5
Deadlift 1x5
NS Situps 1x10

Workout B
Squat 3x5
OH Press 3x5
Row 3x5
NS Situps 1x10

Maandag:
Grip werk, want m'n grip is zooo slecht:
Barbell Hold
Fat Bar/Towel Hold
Towel Chins

Vrijdag:
Alternating dumbbell curls
Overhead triceps extensions

Ik heb een duidelijk doel en dat is dit jaar nog 400 totaal halen. Stats:

Squat: 1x87.5/6x2x80 is alweer een tijd terug beide.
Bench: 1x65 ook een tijd terug.
Deadlift: 1x125 ook een tijd terug.

Erg veel beter zijn m'n stats op dit moment in ieder geval niet. BW bedraagt 88.5 @ 20 - 22% @1.85. Dat moet omlaag in ieder geval. Ik eet beperkt, weinig kh en wat hoger in de vetten, en wil omlaag naar bf van 17 ongeveer. Goed, maandag breekt de hel los!
 
Laatst bewerkt:
Toch geen 6x2?
Succes iig, dat je gewichten maar net zo groot als je mond mogen worden!
 
succes kerel!, dat je stats enorm mogen toenemen:D
 
Gillian,

Uitgaande van je huidige stats, raad ik je het volgende aan:

Workout A
Squat 5x5
Bench 5x5
Deadlift 1x5
NS Situps 1x10

Workout B
Squat 5x5
OH Press 5x5
Row 5x5
NS Situps 1x10

Begingewicht
-squat: 40kg
-bench press: 35kg
-deadlift: 80kg
-overhead press: 30kg

Progressie
-overal 2,5kg toevoegen elke workout
-deadlift 5kg toevoegen elke workout

Je begint 23 juli, 23 augustus:
-squat: 70kg 5x5
-BP: 50kg 5x5
-Deadlift: 110kg 1x5
-OP: 45kg 5x5

23 sept
-Squat: 100kg 5x5
-BP: 65kg 5x5
-Deadlift: 140kg 1x5
-OP: 60kg 1x5

Wss blijf je vroeger vastzitten op bp/op, maar voor squat/dl is dit zeer realistisch.
 
Wel train je zo ruim een maand ver beneden de maat...
 
dat ziet er goed uit mehdi, wel jammer dat je dan eerst een maand onder je kunnen traint maar dat is misschien wel even nodig.
 
Ik hoop dat je trainingen niet zo Gay zullen zijn als je PL-log titel!?! In ieder geval succes.
 
dat ziet er goed uit mehdi, wel jammer dat je dan eerst een maand onder je kunnen traint maar dat is misschien wel even nodig.

Erg veel beter zijn m'n stats op dit moment in ieder geval niet. BW bedraagt 88.5 @ 20 - 22% @1.85. Dat moet omlaag in ieder geval. Ik eet beperkt, weinig kh en wat hoger in de vetten, en wil omlaag naar bf van 17 ongeveer. Goed, maandag breekt de hel los!

Ik denk dat Gillian een beetje nood heeft aan motivatie. 1 stap terug & 2 stappen vooruit worden gemakkelijker.
 
first!

succes kerel!!

Thnx Sander:D

Toch geen 6x2?
Succes iig, dat je gewichten maar net zo groot als je mond mogen worden!

Nee geen 6x2, want het werkt gewoon niet zo goed voor me als ik had gewild. En ja, dat laatste.. dat zou mooi zijn:D


Thanks Foxxie!

succes kerel!, dat je stats enorm mogen toenemen:D

:D



Thnx:D

Gillian,

Uitgaande van je huidige stats, raad ik je het volgende aan:

Workout A
Squat 5x5
Bench 5x5
Deadlift 1x5
NS Situps 1x10

Workout B
Squat 5x5
OH Press 5x5
Row 5x5
NS Situps 1x10

Begingewicht
-squat: 40kg
-bench press: 35kg
-deadlift: 80kg
-overhead press: 30kg

Progressie
-overal 2,5kg toevoegen elke workout
-deadlift 5kg toevoegen elke workout

Je begint 23 juli, 23 augustus:
-squat: 70kg 5x5
-BP: 50kg 5x5
-Deadlift: 110kg 1x5
-OP: 45kg 5x5

23 sept
-Squat: 100kg 5x5
-BP: 65kg 5x5
-Deadlift: 140kg 1x5
-OP: 60kg 1x5

Wss blijf je vroeger vastzitten op bp/op, maar voor squat/dl is dit zeer realistisch.

Wel train je zo ruim een maand ver beneden de maat...

Dat is precies wat mij dus ook tegenstaat. Eerst train je onder je kunnen en als je eenmaal op 'niveau' traint stijgt het weer veel te snel.

Ik hoop dat je trainingen niet zo Gay zullen zijn als je PL-log titel!?! In ieder geval succes.

Haha nee Massallah. De eerste weken zullen het pussy weights zijn, maar daarna wordt het snel beter (hopelijk).

Ik denk dat Gillian een beetje nood heeft aan motivatie. 1 stap terug & 2 stappen vooruit worden gemakkelijker.

Daar heb je 100% gelijk in.
 
1 hele dag grip lijkt me wat veel. Je doet toch ook geen splitschema? Verdeel je gripoefeningen dan ook gwn wat?

Succes, blij dat eindelijk iemand met rippetoe hier een log start.
 
1 hele dag grip lijkt me wat veel. Je doet toch ook geen splitschema? Verdeel je gripoefeningen dan ook gwn wat?

Succes, blij dat eindelijk iemand met rippetoe hier een log start.

Zoveel grip training doe ik nu ook weer niet. De ene week wat barbell holds, de volgende keer towel chins etc. Ik hoop dat je m'n log gaat volgen. Oja, als het niet teveel moeite is, zou je dan eens de race naar 400 totaal willen updaten. Appreciate it:p.

wat zijn NS situps precies?

1) NS Situps - (NS = Needsize, the creator of this exercise) - lie on a slant board, start at the up position, lower yourself until your upper body is parallel to the ground, hold for 5 seconds, return to the top. Add weight to your chest (i.e. hold a plate or DB or a sandbag across your chest)
 
Haha nee Massallah. De eerste weken zullen het pussy weights zijn, maar daarna wordt het snel beter (hopelijk).

daar ga je de fout in, niet op hopen maar doen :)!

don't go to the gym and hope for pr's, go to the gym and demand pr's!
 
Makkelijker gezegd dan gedaan jammer genoeg.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven