MuscleMeat

beheerst buffelen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Succes Ivo, abbo!
 
Misschien kan het extra aanpakken van stabiliserende spieren helpen bij de pijn, zoals de hamstrings en kuiten tegen de kniepijn. Ik weet niet waardoor je pijn komt, maar aan je stats te zien weet je wel wat je doet (hoop ik); succes!
 
-
 
Laatst bewerkt:
Ik zie dat je terug bent, beascht.
Is de 300kg deadlift er nog?
Succes alvast, ook met de knie :thumbs:
 
wat is dat? 2013 is het jaar van de Rising Legends. welkom terug.
 
Vanwege een pijnlijke knie, schouder, elleboog, onderrug en 2 polsen heb ik het idee om me pr's te verbreken maar uit het raam gegooid. Doel is om pijnvrij te worden/blijven en 4x per week te blijven trainen. Ik hoop dit te berijken door naast me wendler niet te veel setjes en zware oefeningen te doen. En me goede voornemen voor dit jaar is om op het werk en thuis trappen te lopen zodat de coordinatie in me knie beter wordt.

Trainingen vorige week (wendler week1):

Smal bankdrukken 135 6x
Deadlift 242,5 6x
Military press 90 7x
Frontsquat 120 5x
:o

FS gingen wel goed ondanks dat gedesintegreerde lichaam ?
 
-
 
Laatst bewerkt:
Je zou een beetje op www.deansomerset.com kunnen kijken, hij behandelt veel gewrichtsproblemen in zijn artikelen.
 
-
 
Laatst bewerkt:
-
 
Laatst bewerkt:
Wanneer ga je terug battlen met Big T?
 
-
 
Laatst bewerkt:
Dat doen big t en ik tegenwoordig in sims.

Wat is het verhaal achter jouw bewegende avatar ook alweer?

Dat was de enige pic die op mijn computer stond toen ik hier registreerde die klein genoeg was om geaccepteerd te worden.
 
Gezellig dat je hier ook weer komt loggen ouwe :D
 
Welkom back.
Vervelend dat je zoveel lichamelijke ongemakken hebt. Ondervind je vorderingen in herstel of moet je ermee leren leven?
 
Wekom terug ouwe reus
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven