MuscleMeat

Always against the odds: One with the underdogs II (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Denk dat ik twee dagen terug iets te fanatiek was met die dumbell row. Nog steeds last van mn armen:(
Maandag weer trainen.
 
Denk dat ik twee dagen terug iets te fanatiek was met die dumbell row. Nog steeds last van mn armen:(
Maandag weer trainen.

op naar monster guns
 
op naar monster guns
Rug ook nog helemaal gesloopt. Nee dit is het niet

---------- Toegevoegd om 21:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:47 ----------

Eens zien hoe die onderrug morgen en overmorgen erbij staat want mogelijk gooi ik die paused dl er meteen uit en vervang het gewoon voor normale deadlift speed pulls ofzo.
 
Trainen met spierpijn is nog nooit iemand dood aan gegaan
 
Vanochtend

Squat (belt+sleeves)
10x115 Pomp zat er na de eerste set al in
10x115
10x115
10x115

Touch n go Bench
10x90
10x90
10x90

Sumo deadlift (no belt)
5x140
5x140
5x140 Allemaal double overhand

Barbell row
10x80
10x80
10x80

Dumbell overhead press
10x26
10x26
10x26

Db flyes ss dumbell curl
12x16 - 8x16
12x16 - 8x16
 
Lekkere bodybuildert tren :p
Hoe staat het met de pijntjes?
 
Lekkere bodybuildert tren :p
Hoe staat het met de pijntjes?

Lekkere training was het iig!

Het gaat goed met de knie blessure. Had er geen last van tijdens het squaten vandaag. Voel het nog wel een beetje als ik buitenom de sportschool door mn knieen zak enzo op werk bijvoorbeeld.

---------- Toegevoegd om 22:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:08 ----------

01-09-2015

Deadlift (belt)
3x207,5
3x207,5
3x207,5

Paused squat (kneesleeves + belt)
3x140
3x140
3x140
3x140
3x140

Paused bench(2 sec pause)
5x95
5x95
5x95
5x95
5x95 fuck noodlot sloeg toe bij de laatste rep

Pull ups
Overgeslagen

Pushdown
15 reps
15 reps

dumbbel curl
Overgeslagen

Jezus wat een pech. Bij de laatste rep van het benchen drukte ik de barbell (zonder spotter) verkeerd uit ofzo en ik raakte best hard de houder aan de onderkant. Links viel de barbell juist wel in de houder waardoor de barbell schuin weer terug omlaag kwam zakken aan de rechterkant. Dit was klote en ik voelde mn rechter schouder na dit incident en ik voel het nog steeds. Ik heb de pulls ups en curls ook maar even overgeslagen. Even afwachten hoe het morgen voelt, ik hoop dat er niks aan de hand is want extra blessure ellende kan ik nu echt niet gebruiken.

Om iets positiefs te melden, de paused squat ging goed.

Morgenochtend ook weer eens op de weegschaal staan, de goed zichtbare abs zijn er nog niet:o
Morgen rustdag en hopelijk geen fucked up schouder. Ik update morgen.
 
Ik begin ook te geloven dat abs maar een mythe zijn
 
Every time, when I wake
I take a look in the mirror
I see a man, his abs are fake
It doesn't get any realer
 
Every time, when I wake
I take a look in the mirror
I see a man, his abs are fake
It doesn't get any realer

Yeah I pray to the irongod, but I ain't scared.
And boy I been through the gym and back, so you bet I stay prepared
Wrestled with them WWE wrestlers, in the middle of the night
Give a fuck about some abs and you can put that on my life
 
Haha, heerlijk
 
Pijn aan mn schouder. Rotatie van mn schouder doet pijn en vooral als ik mn schouder naar achter trek doet het veel pijn. Veel pech met pijntjes ineens, en deze was echt pure pech. Vrijdag afspraak met de fysio. Hoop dat wat rust voldoende is en dit niet ook maanden gaat duren
 
Gelukkig kan je nog wel deadliften. 270 op NK.
 
Yeah I pray to the irongod, but I ain't scared. And boy I been through the gym and back, so you bet I stay prepared Wrestled with them WWE wrestlers, in the middle of the night Give a fuck about some abs and you can put that on my life
Pijn aan mn schouder. Rotatie van mn schouder doet pijn en vooral als ik mn schouder naar achter trek doet het veel pijn. Veel pech met pijntjes ineens, en deze was echt pure pech. Vrijdag afspraak met de fysio. Hoop dat wat rust voldoende is en dit niet ook maanden gaat duren

ja fijn, nu lees ik al je comments met een hiphopbeat spelende in mijn hoofd. (Er vanuit gaande dat de eerste comment rap lyrics waren, maar aan de grammatica te zien zou ik daar ook gelijk in kunnen hebben).

En als je kneiterharde abs wilt hoef je jezelf alleen maar een beetje te verhongeren. Trust me, i'm an ectomorph.
 
Positief blijven dit soort dingetjes gebeuren nu eenmaal, op een soortgelijke manier bij de squat mijn onderrug opgefokt. Voldoende tijd voor herstel.

ja fijn, nu lees ik al je comments met een hiphopbeat spelende in mijn hoofd. (Er vanuit gaande dat de eerste comment rap lyrics waren, maar aan de grammatica te zien zou ik daar ook gelijk in kunnen hebben).

zou er paar harde gitaren bij denken want is metal
 
Back
Naar boven