MuscleMeat

yo yo yo kom snel kijken naar mn sd profiel(DEEL2)!!!

Bezoekers in dit topic

rivelino

Ripped Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
23 feb 2008
Berichten
4.079
Waardering
73
Oke brada's ik gaf de bump van het vorige topic, dus ik voel me geroepen om die account aan te maken.

ahhhh ik doe het niet ook, te weinig tijd ervoor.
Ik geef wel een handleiding.

1. neem een passende naam ThUg_LiFe_PlaYaH of, PlAyAh_4_LiFe, of iets in die trand.

2. zet een paar stoere foto's erop. Jongen van rond de 17-19, in een beetje hippe kleding die als een superdude kijkt. 1 foto van een ecto-lichaam met buikspieren.
1 foto van een vuurwapen. 1 foto van tony montana of 2-pac.

3. zet op je profiel dat je van rap, hip hop houdt, je rookt, af en toe een joint , drinkt, blablabla. oja en fanatiek fitnessen.

en ga mongolen en sletjes aanspreken cq playen.

Is makkelijk te doen, helaas is veel van dat topic van mij al verwijderd, we hebben ons in een paar dagen kapot gelachen aangezien iedereen heel makkelijk in de zeik te nemen is daar.

mzl

Dus bij deze: Wie helpt me even snel aan foto's van een vuurwapen en foto's van een mooiboy/superdude/ecto/iemand die hippe kleding draagt. Zoeken jullie maar iets moois bij elkaar. Dan maak ik het profiel en ga ik ze even flink irriteren.
 
Laatst bewerkt:
Gun.jpg


Da's je wapen. Succes!
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

mijn aandeel :P
 
Mooie wapens bro's, nu nog de mooiboy's. (Moeten geen gozers van superdudes zelf zijn, anders hebben ze meteen door dat het een fakertje is)
 
je scoort gegarandeerd

brian-peppers.jpg
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Monstertopic in opkomst:D

Ik ga wat pics voor je zoeken.
 
wel flink rellen dan he :popcorn:
 
copkillah.jpg


Gelijk een goede nick, cOpKiLlaH. Denk alleen dat je account geen lang leven beschoren is :D
 
haal anders wat epic foto;s uit het "roffe sd topic" :D
 
Ik denk dat ik die sur boy neem, ook al is hij 24 jaar. Hij showt ''geld'' op foto's enzo. Lekker rof allemaal. Hij lijkt een beetje op Rio FerD..
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

rof.......zeeer rof:eek:
 
Back
Naar boven