XXL Nutrition

Vraag het Ray of is er een discussie dit is de plek

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goed topic, srs
 
Toed gopic, srs
 
Goed topic, srs

Thnks dit doe ik puur en alleen om te kijken waar komt al die haat vandaan en is dit op te lossen ik ben van mening van wel. Dit kan nu hier gebeuren dat zal weer een hoop ontspoorde topics schelen
 
wie ben jij?
 
Toptopic van een topper aan de top!
 
srs, topic is goed
 
Jesse waarom adoreer ik grote neger derde beens? Kan jij mij hierbij helpen?

Warme groenten Ray(mond).
 
Ik snap het doel van dit topic niet zo goed eigenlijk, wil je hier nu vragen over jou beantwoorden? Of is dit algemeen voor andere dbb'ers?
 
Wat ik me wel afvraag, had je al trainingservaring voordat je je jaar on ging of ben je gelijk aan.de gear gegaan? Zo ja, Is die keuze 100% van jezelf geweest of heeft een coach je daarin gestuurd?
 
Jesse waarom adoreer ik grote neger derde beens? Kan jij mij hierbij helpen?

Warme groenten Ray(mond).

Omdat je een been mist en piraten er dol op zijn. Dat is wat de geschiedenis ons leert echter kan het ook zijn omdat je zelf een kleine penis hebt en je dit wil compenseren ;). Verder geen idee
 
Jesse mijn poep rook net een beetje zuur en was tijdens het afvegen smeuïg, hoe komt dit?

Vriendelijke groenten.

---------- Post toegevoegd 10 September 2013 om 21:40 ----------

Omdat je een been mist en piraten er dol op zijn. Dat is wat de geschiedenis ons leert echter kan het ook zijn omdat je zelf een kleine penis hebt en je dit wil compenseren ;). Verder geen idee
Dank je wel voor je wijsheid Jesse.
wil jouw mondje wel eens bewonderen met mn turkse knakworst
Kom hier dan ik neuk jou kapot :S
 
Ik snap het doel van dit topic niet zo goed eigenlijk, wil je hier nu vragen over jou beantwoorden? Of is dit algemeen voor andere dbb'ers?

Nou ik word al die zinloze discussies in andere topics beu en aangezien ze steeds over mij gaan leek het mij beter dit in 1 topic te concentreren. Uiteraard mag hier ook gesproken worden over andere leden no problem heb je een discussie met iemand ? Dreigt er een topic te ontsporen ? Kom dan hier verder discussiëren ;)
 
volgens mij heeft dat met voeding te maken maar is te wonderlijk om t over te hebben..:(
 
Je bent een topper Jesse! Je komt er wel!!
 
Nou ik word al die zinloze discussies in andere topics beu en aangezien ze steeds over mij gaan leek het mij beter dit in 1 topic te concentreren. Uiteraard mag hier ook gesproken worden over andere leden no problem heb je een discussie met iemand ? Dreigt er een topic te ontsporen ? Kom dan hier verder discussiëren ;)

Okee dan begrijp ik je punt ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven