Fitness Seller

The Hitler Techno Bar...wtf ! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Enzyme

Zwalgertozer
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
11 jan 2007
Berichten
8.046
Waardering
141
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Only Asia :

866671211_377d233657_o.jpg


856653893_2be069cfb4_o.jpg


867407364_987a344539_o.jpg


856653901_007dbf5819_o.jpg


856653915_94fcabf9b3_o.jpg


867407244_d24088b630_o.jpg


856653883_e0b6ce3eef_o.jpg


867407368_5c22912abb_o.jpg


867407248_1de0c24c9a_o.jpg
 
Kerel wtf !...nooit geweten dat hij daar zo populair is...lijkt wel een action figure.
 
Daar wordt er net even anders over gedacht dan hier :D
 
Blijkbaar.....
 
Wat een helden toch die Koreanen.
 
vergeet alleen niet dat de swastika daar een religiues symbool is ( in het hindu geloof zekers)

Afgelopen september in India en Nepal geweest en daar zit op elke tempel een swatika
 
vergeet alleen niet dat de swastika daar een religiues symbool is ( in het hindu geloof zekers)

Afgelopen september in India en Nepal geweest en daar zit op elke tempel een swatika

Er is nog wel een verschil tussen een Swastika uit het Hindoeisme en degene die de Nazi's gebruikte :

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hindoes

swastika.png


Nazi's.

Ook al gebruikten de Nazi's ook wel de rechtstaande Swastika maar over het algemeen wordt de kwart slag gedraaide Swastika gebruikt. Als dan ook nog eens een afbeelding van Hitler of zijn naam wordt gebruikt kan je er wel vanuit gaan dat het niet gaat om een vruchtbaarheidsteken.
 
vergeet alleen niet dat de swastika daar een religiues symbool is ( in het hindu geloof zekers)

Afgelopen september in India en Nepal geweest en daar zit op elke tempel een swatika


Ja dat wist ik ook betekent onder andere vruchtbaarheid idd....maar dit is toch wel ff anders.

120h4ip.jpg
 
Hier scheuren ze mee door New Delhi;)

outsiderashidmall.jpg
 
Wat een randdebielen...ze weten zeker niet wat voor invloed zo'n teken hier in Europa heeft gehad en wat voor gevoelens dat losmaakt.
 
Bij mij maakt het geen gevoelens los, beetje minder kleinzerig kan ook wel. Alsof de Joden het enige volk zijn waarop een genocide gepleegd is. Veel Aziatische volkeren hebben wat dat betreft ook wel 1 en ander achter de kiezen, ze mauwen er gewoon niet zo lang over door... en wij ook niet als het over Aziaten gaat.
 
Ik maak de er verder ook niet druk om maar dit is toch zeker wel nieuw voor me....nooit eerder gezien.
 
In Thailand hingen de Swastikavlaggen gezellig op een veld dat vlak voor het paleis van de koning ligt. Op diverse grote markten kon je shirs kopen met Swastika-opdruk er op en motorhelmen in de vorm van een Duitse helm met daarop SS-tekens.

Onder de Thai heb je overigens best veel echt Hitlerfans, ze voelen zichzelf ook wel een beetje Ubermensch in het gedeelte van Azie waar ze wonen. Alles wat niet 100% Thais is wordt veracht of behandeld als minderwaardig. Vooral de Lao bevolking moet het dan ontgelden, die voeren vaak het slechtste werk uit.

In heel Zuid-Oost Azie vind je dat soort sluimerend (en vaak openlijk) racisme, they just don't care. Eigen volk eerst is daar standaard.
 
hahaha wat een mafkezen. Zie al die donkere koppies met een dikke smile die hitler winkel uitwandelen :roflol:
 
??? kan iemand uitleggen waarom ze dit doen en waarom de regering dit toelaat? Ik snap er niks van???
 
Back
Naar boven