AndroidHealthClinic

Stelling: Dikke mensen moeten dood

Dikke mensen moeten dood?

  • Ja, ik vind van wel.. ze hebben hun beste tijd gehad

    Stemmen: 10 18,9%
  • Ja, soms want ik ken wel een paar die mogen blijven

    Stemmen: 10 18,9%
  • Nee, ook dikke mensen vinden cardio klote

    Stemmen: 20 37,7%
  • Nee, dikke mensen zijn tenslotte gezellig

    Stemmen: 13 24,5%

  • Totaal stemmers
    53

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mars

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
18 mei 2003
Berichten
5.776
Waardering
1
Mee eens of oneens? motiveer je antwoord.
 
Verder alles goed?
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:) xjes
 
Hahah half nederland heeft overgewicht.. moeten er veel dood.. naja zijn we ook gelijk van de overbevolking af :D
 
haha.. je gaat te ver vriend..

ik zou zeggen.. zij die het licht zien zullen wel blijven leven.. de rest gaat toch vervroegd..
 
Ehmmm,




tsja.
 
bodybuilders moeten dood?
 
Mhmm vind zo'n topic zeker niet 1 van de beste.. mijn zus weegt tussen de 105-110 en heel de familie is niet echt ligt.. Maar ieder mens heeft hetzelfde recht.. hoe hun hun leven lijden is niet aan ons om te beslissen.
 
Achtelijke poll.
 
This is sick shit :eek:
 
This is Mars, taktiek is niet zijn sterkste punt :D

Ik vind ieder levend wezen heeft recht op leven, ook degenen die niet voldoen aan het ideaalbeeld. Yep I'm a modern hippie.
 
Ik vind Mars op Getbig wel een grappige vent behalve dat slome Klaus gelul dan maar waar deze poll over gaat is me echt een raadsel? ???
 
Wat een bullshit poll, tijd voor een shrink...
 
Dikke mensen die de hele dag eten en klagen dat ze te dik zijn mogen dood, de rest mag blijven leven.
 
Ik vraag me af of sommige mensen wel beseffen wat ze zeggen... ???
 
rare poll.....iedereen heeft toch het recht om te leven (oke, bijna iedereen.)
 
Dit slaat natuurlijk weer helemaal nergens op. Wat een stierenstront.
 
Waarom brutes omdat ze klagen en er zelf niet de kracht voor hebben er wat aan te doen.

Mijn zus is echt erg dik en zeker niet gezond. Maar ze weet echt wel dat het anders kan... Maar heeft gewoon niet de kracht om gezond te eten en te sporten... Probeerd het dan wel en valt terug. Ze sport nu wel 1 keer in de week.. dat is al een begin. Maar of ze het gaat voljhouden dat weet ik niet.

Ik heb wel de kracht gehad om af te vallen en een knop om te zetten anders was ik net als haar misschien wel zo zwaar geweest. Maar niet iedereen lukt dat ook al willen ze. Net als bij sommige het stoppen van roken erg moeilijk gaat.

Ik kan me ook niet voorstellen dat dat moelijk is, maar ik heb dan ook nooit gerookt. Maar diie zeuren vaak ook dat ze willen stoppen en lukt het. Nee zeker niet altijd. Roken is ook ongezond. Moeten die mensen dan ook maar dood omdat ze klagen en niet kunnen stoppen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven