XXL Nutrition

Hoe snel kunnen jullie typen?

  • Topic starter skld
  • Startdatum
  • Reacties 97
  • Weergaven 4K
  • Volgers 8

Bezoekers in dit topic

skld

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid sinds
24 sep 2009
Berichten
1.326
Waardering
117
Vetpercentage
10%
http://play.typeracer.com/?rt=trsir_cyanide

Karma voor degene die mij kan verslaan :roflol: (mijn nick op die course is sir cyanide, registratie niet nodig)

Uitleg: je joint de race en typt het verhaal wat eronder staat zo snel mogelijk inclusief leestekens en hoofdletters. Je kunt ook gewoon in z'n algemeen spelen maar dit is een speciale course zodat we alleen tegen elkaar spelen.
 
destijds toen ik mijn typcursus deed typte ik sneller als de docent
 
Mijn average is 120 maar ik schiet makkelijk uit naar 140 wpm :D
 
Waar blijft mijn karma?

35n90nb.jpg
 
Ik doe één match en ik win die, ik hoef geen rematch. :rolleyes:
 
ffs jullie typen snel , en vissenkop kan er best wel wat van :P
 
Ik heb last van mijn rechter ringvinger, dus ik hoef het niet eens te proberen :p
 
Ik typ met een vinger en moet vaak de cijfers zoeken , niet zo snel dus :(
 
Dat ding laad een jaar.
 
Ja heb ik eventjes snel geprogrammeerd om jou te snel af te zijn ;)
 
Ja heb ik eventjes snel geprogrammeerd om jou te snel af te zijn ;)

Autotypers zijn niet moeilijk te programmeren en kunnen op voorhand al ingesteld zijn, ook verlaat je na elke race de racetrack en er stond niets bij je scores (= je hebt de typing test niet gedaan en daarom werd je score niet geverefieerd).
 
Autotypers zijn niet moeilijk te programmeren en kunnen op voorhand al ingesteld zijn, ook verlaat je na elke race de racetrack en er stond niets bij je scores (= je hebt de typing test niet gedaan en daarom werd je score niet geverefieerd).

Ik zal wel even die cheaters test voor je doen, jij ook blij :P

2aet2ew.png


Had echter een screenshot genomen, voordat ik op submit drukte en toen dus weer screenshot, want wist niet wat ik daarna te zien kreeg, maar ok. :P
 
Laatst bewerkt:
Gvd leg dat spel ff uit. Er zit zon aap over zijn moeder te praten. Die die wilt neuke
Ik wil uitleg
 
Ik zal wel even die cheaters test voor je doen, jij ook blij :P

2aet2ew.png


Had echter een screenshot genomen, voordat ik op submit drukte en toen dus weer screenshot, want wist niet wat ik daarna te zien kreeg, maar ok. :P

Nu opnemen, harde photoshop imo.
 
:roflol: het houdt niet op he
 
Back
Naar boven