AndroidHealthClinic

Scooby1961 kapt er eindelijke mee

Bezoekers in dit topic

MesutY

Freaky Bodybuilder
10 jaar lid
Lid sinds
11 feb 2012
Berichten
4.538
Waardering
617
Lengte
1m66
Massa
70kg
Vetpercentage
12%
http://www.youtube.com/watch?v=2gitCgebZUA


Cliffs:
-Scooby started visiting 4chan, getting a username there etc
-People at 4chan pestered his live videos with masturbating in cam and asking stupid questions like how much teso he's on
-Scooby started visiting 4chan less frequently
-Scoobys personal information about his family, his partner and his job was leaked
-People sent hate mails to his family and work
-Scooby retires

Cliffs:
>Somebody on /fit/, a board on 4chan, found scoobys engineering company, this included his name
>found his home address
>found his home is coowned by another man
>suspect he is gay
>some people make phone calls to his house and business calling him a phaggot
>maybe some other stuff happened
>scooby considers he has some enemies in fitness industry
>scooby feels it would be safer for his family and business if from now on he keeps a low profile
 
Laatst bewerkt:
waar is de link?
 
Weet zelf niet wat er allemaal is gebeurd. Maar er zal wel iets ergs gebeurd zijn dat hij dat besluit. Want waarom nu? Er moet dus iets zijn gebeurd.
 
Was niet echt fan van hem maar het gaat wel erg ver om zijn familie iets aan te doen. Weet iemand het verhaal erachter?
 
Bedreigd en klappen gehad.
 
Wat is er gebeurt met zijn familie etc dan?? clifss?
 
Ik vind het triest. Vent houdt gewoon van z'n sport en wil graag anderen helpen, en dan komen er een paar e-heroes van 4chan die z'n familie bedreigen of whatever.
 
Bedreigd en klappen gehad.
Bron? :rolleyes:

OP voeg dit toe aan de beginpost:
Cliffs:
-Scooby started visiting 4chan, getting a username there etc
-People at 4chan pestered his live videos with masturbating in cam and asking stupid questions like how much teso he's on
-Scooby started visiting 4chan less frequently
-Scoobys personal information about his family, his partner and his job was leaked
-People sent hate mails to his family and work
-Scooby retires


Cliffs:
>Somebody on /fit/, a board on 4chan, found scoobys engineering company, this included his name
>found his home address
>found his home is coowned by another man
>suspect he is gay
>some people make phone calls to his house and business calling him a phaggot
>maybe some other stuff happened
>scooby considers he has some enemies in fitness industry
>scooby feels it would be safer for his family and business if from now on he keeps a low profile
 
---------- Post toegevoegd 21 July 2013 om 18:42 ----------

[/COLOR]
Bron? :rolleyes:

OP voeg dit toe aan de beginpost:

Hahaha had het net ook gevonden.
 
Laatst bewerkt:
Kapt er eindelijk mee?
Wat bedoel jij hiermee, hater much?

Heb denk ik 1 filmpje of 2 gezien , maar hij hielp de mensen met weinig geld op een positieve en met een goede instelling de principes uit qua voeding trainen etc.

Kan me zo weinig voorstellen hoe iemand zo intensief iemand gaat bedreigen van zijn familie , voor iemand die gewoon zijn passie deelt met de gene die daar interesses heeft.
 
Kan me zo weinig voorstellen hoe iemand zo intensief iemand gaat bedreigen van zijn familie , voor iemand die gewoon zijn passie deelt met de gene die daar interesses heeft.

Supplementen bedrijf misschien?
 
Zielig, scooby was een prima kerel.
 
Kapt er eindelijk mee?
Wat bedoel jij hiermee, hater much?

Heb denk ik 1 filmpje of 2 gezien , maar hij hielp de mensen met weinig geld op een positieve en met een goede instelling de principes uit qua voeding trainen etc.

Kan me zo weinig voorstellen hoe iemand zo intensief iemand gaat bedreigen van zijn familie , voor iemand die gewoon zijn passie deelt met de gene die daar interesses heeft.
Het is blijkbaar een gewoonte op 4chan om mensen die teveel aanzien genieten te "d0x". Maw z'n persoonlijke informatie vinden en vervolgens "pesten".
 
Bedreiging door een supplementen bedrijf...
Not sure if srs,
In welk optiek kunnen bekende professionele bedrijven zich bedreigt voelen door zijn channel , hij basht supplementen bedrijven niet (tenminste dat heb ik nergens gehoord) en geeft gewoon advies qua voeding en trainen , hoe kan een bedrijf zich hierover ontfermen, en zulke acties daarvoor kunnen uitvoeren lol.

---------- Post toegevoegd 21 July 2013 om 18:50 ----------

Het is blijkbaar een gewoonte op 4chan om mensen die teveel aanzien genieten te "d0x". Maw z'n persoonlijke informatie vinden en vervolgens "pesten".
Ja denk dit waarschijnlijk , jammer.
BTW , dOx :P?
 
Laatst bewerkt:
4chan :roflol:

leden daarvan kunnen ze beter executeren
 
Kan die kerel echt niet aanhoren, vervelende stem en z'n succes is overduidelijk zo groot door z'n pecs want de rest van z'n lichaam is meer dan middelmatig.
 
Back
Naar boven