AndroidHealthClinic

OMFG ! Bulk poep (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

aaaaaaa :eek:

jezus hierdoor bedank ik dus voor anaal bij een meisje :o

er komt gewoon stront uit die kont! en ik maar denken dat vrouwen nooit schijten
 
:kots:

lijkt wel een oliefanten drol
 
WTF :eek: hoe kom je op zulke sites joh
 
Ik ben onder de indruk, karma voor die meid, maar ehm....

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
ik dacht, komt lekker mokkeltje....

maar nee hoor.. weer zoiets ranzigs..


ik vraag me wel eens af, hoe members aan zulke dingen komen :rolleyes:
 
sick, maar wel gelachuh! :D
 
oke uitzonderlijk heb ik vandaag eens gesmokkeld en lekker frietjes met biefstuk gegeten . nu heb ik braakneigingen dank je om deze uitzonderlijke maaltijd voor me te verknallen :mad:
 
koetje zei:
oke uitzonderlijk heb ik vandaag eens gesmokkeld en lekker frietjes met biefstuk gegeten . nu heb ik braakneigingen dank je om deze uitzonderlijke maaltijd voor me te verknallen :mad:

Wie klikt er ook op een titelnaam die "poep" bevat als je aant eten bent
das toch beetje dom ey pik :cool: :D
 
Brolly_S zei:
aaaaaaa :eek:

jezus hierdoor bedank ik dus voor anaal bij een meisje :o

er komt gewoon stront uit die kont! en ik maar denken dat vrouwen nooit schijten

Iemand zei me ooit terwijl we het achterwerk van een dame zaten te bewonderen;

Lekker kontje, alleen jammer dat er stront uitkomt.

Dat is gewoon een uberstatement :D
 
FrederX zei:
ik dacht, komt lekker mokkeltje....

maar nee hoor.. weer zoiets ranzigs..


ik vraag me wel eens af, hoe members aan zulke dingen komen :rolleyes:

Lekker niet nee, ze mag der reet weleens trainen, zo plat als wat.
 
Hmm ben ik nou de enige die het opvalt dat het een NEDERLANDS blad is waar ze op schijt. Die Viva..

Het is dus nog een Nederlands meisje ook getverdemme zeg je kunt haar zo tegen komen, misschien heeft een van ons haar wel (anaal) gepaald. [Afbeelding niet meer beschikbaar] :roflol:
 
MightyDuck zei:
Hmm ben ik nou de enige die het opvalt dat het een NEDERLANDS blad is waar ze op schijt. Die Viva..

Het is dus nog een Nederlands meisje ook getverdemme zeg je kunt haar zo tegen komen, misschien heeft een van ons haar wel (anaal) gepaald. [Afbeelding niet meer beschikbaar] :roflol:
Misschien was het Anne Bakker wel, die haar artikel over BB'ers niet in de ViVa mocht plaatsen. :cool:
 
Centaur zei:
Misschien was het Anne Bakker wel, die haar artikel over BB'ers niet in de ViVa mocht plaatsen. :cool:

Hehe dan had ze wel op een Flex Magazine gescheten. Wat sneu zou dat zijn voor Harry. :D
 
Woman don't shit, woman don't shit.
 
en deze lust er ook wel pap van
 
Back
Naar boven