MuscleMeat

Naturistische sportschool opent zich

Bezoekers in dit topic

roxxe

Massive Warrior
15 jaar lid
Lid geworden
9 mei 2004
Berichten
18.657
Waardering
14
Altijd al naakt willen fitnessen, maar nooit een sportschool gevonden waar dat mocht? Dan is er goed nieuws, want in een sportschool in Heteren heb je vanaf volgende maand geen sportkleding meer nodig. Volgens de Naturisten Federatie Nederland (NFN) gaat het om een unicum in Nederland.

"In de sauna is naakt heel gewoon, dus waarom niet in de sportschool?", aldus Patrick de Man, de eigenaar van de school. Voorlopig kan het naakt fitnessen alleen op zondagochtend, onder de pakkende naam 'Nudifit'.

De Man kwam op het idee toen hij twee nudisten tegenkwam bij een parenclub. "Ze wilden weten wat ik in het dagelijks leven doe. Toen ik vertelde dat ik een sportschool run, vroegen ze of je er ook naakt kunt sporten."

Sinds de bekendmaking van zijn plan heeft De Man al veel reacties gekregen, zowel positief als negatief. Zo maakten klanten zich onder andere zorgen over de hygiëne, maar volgens De Man komt dat wel goed. "We ontsmetten de toestellen dagelijks en gebruiken hoesjes voor de zadels."

:verneder:
 
dat is hier vlakbij :P
 
Hoe maak ik het squatrek NOG onaantrekkelijker?

les 1 door de nudisten.
 
Damn je bent me voor ;)
Kreeg hem net van een collega. Maar jah.. ik zie er verder de zin niet van in, ondergoed en kleding is soms ook wel heel erg praktisch.
Soms ook niet (suana ofzo), maar daar heb je het ook niet nodig..
 
wel, als je poept tijdens het squatten wordt je onderbroek nooit meer vuil :p
 
DBB meeting dan maar?:p nee lijkt me niet relaxt.
 
helaas is het gemengd, anders kon mighty ook es trainen :P
 
gadverdamme,staat er iemand bent over row te doen kijk je recht in zn aars.
 
Ja waar gaat dat heen hé, lijkt me meer en meer op Spartaanse sportscholen.
Ik denk dat de mens cultureel naar het verleden gaat en geen klein beetje, zo'n 3000 jaar in eens. Ok preuts en dikgekleed is ook niet comfortabel, maar naakt sporten nee dank u wel. Er moest eens een gewicht plat op de tenen vallen resultaat: geen tenen meer...:eek:
 
heb jij schoenen met stalen neuzen aan dan?
 
**** man, wat een bullshit... Als naakt in de sauna zitten gewoon is, dit ook? ooit gedacht aan aparte bewegingen/houdingen tijdens het trainen :roflol:
 
Haha, ik zou meteen een nieuwe gym zoeken. Iedereen overal opzitten met hun ongewassen anus en hun geslachtsdelen vol smega.

Hey, eigenlijk wel geil:meal:
 
staat heel de gym te wachten tot er een lekker grietje op de abductor machine kruipt :D
 
Als je dan wilt fullsquatten stamp je iedere keer met je pik tegen de grond? ???
 
moest er niet aan denken om iedereen naakt te zien fitnessen
 
Hahaha, stelletje pussy's....
 
Bah ik hoef geen opengesperde vagina van een 50er in de overgang op de abductor machine te zien hoor :barf:
 
wat enorm smerig, ik denk dat ze dit nog klanten gaat kosten ook...
 
Back
Naar boven