MuscleMeat

Er moet iets van mijn hart

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Guest

Gargantuan Beast
15 jaar lid
Lid sinds
19 mei 2002
Berichten
33.745
Waardering
3
Mensen ik wil iets bekennen het valt mij ook zwaar ik ben erachter gekomen dat ik een echte Br.BoY bEn HeLlAaS mIjN mEiD lied me dat inzien.Ik vind het niet erg nu weet ik waarom ik het belangrijk vind een lichaam te hebben dat vrouwen mooi vinden.En waarom ik bacarci lekker vind.EN mijn leven bestaat uit 1 grote cut cycles.GOede dag zeg ja dat is iets dat ik moest zeggen tegen jullie.Ryu was het al een langeren vanwegen mijn msn.
 
Check zelf [Link niet meer beschikbaar]:thumb:
 
Homer17 zei:
Leer Nederlands ffs :(
Zow erg is het al niet meer ik heb al een hele andere typesT dan toen ik hier pas was.;)
 
big kelvin zei:
Zow erg is het al niet meer ik heb al een hele andere typesT dan toen ik hier pas was.;)

Haha das waar :D
Maar " was het al langeren" wtf is dat :D
 
Homer17 zei:
Haha das waar :D
Maar " was het al langeren" wtf is dat :D
Ja sorry dat zijn nog de kleine dingen die nog moeten veranderen.;)
 
big kelvin zei:
Mensen ik wil iets bekennen het valt mij ook zwaar ik ben erachter gekomen dat ik een echte Br.BoY bEn HeLlAaS mIjN mEiD lied me dat inzien.Ik vind het niet erg nu weet ik waarom ik het belangrijk vind een lichaam te hebben dat vrouwen mooi vinden.En waarom ik bacarci lekker vind.EN mijn leven bestaat uit 1 grote cut cycles.GOede dag zeg ja dat is iets dat ik moest zeggen tegen jullie.Ryu was het al een langeren vanwegen mijn msn.


Ok mijn poging!

big kelvin zei:
Mensen ik wil iets bekennen, het valt mij ook zwaar maar ik ben erachter gekomen dat ik homo ben. Helaas mijn meid liet me dat inzien. Ik vind het niet erg nu ik het weet. Daarom weet ik nu dat ik het niet meer belangrijk vind wat vrouwen van mijn lichaam vinden. Ik houd trouwens ook van Bacardi. Mijn leven bestaat uit 1 grote cyclus. Ja dan moet ik me nog even iets van het hart "Goede dag zeg". Ryu wist het al langer dan vandaag, wij hebben nu een msn relatie.
 
eduardjanssen zei:
Ok mijn poging!
Ow wat ben jij een !@#$ nee man dat is niet goed gek ik ben breezer boy geen homo wil je een meid denk als de meid.;)
 
big kelvin zei:
Ow wat ben jij een !@#$ nee man dat is niet goed gek ik ben breezer boy geen homo wil je een meid denk als de meid.;)
Hoe denkt een meid? (Nu wordt het echt interessant)

Relatie heb een vriend(in)
Dus toch... EJ scores :D
 
Dani zei:
Hoe denkt een meid? (Nu wordt het echt interessant)
Als jij een specefieke meid op het oog hebt dan moet je erachter zien te komen wat zijn haar intresses.Wat licht gevoelig draai de muziek die zij leuk vind.EN zorg voor 6pack zit je altijd wel in de goede richting en zorg ervoor dat je altijd eerlijk je gevoelens voor haar vertelt.VInden vrouwen fijn om te horen wat je van ze vind en hoeveel je ervan houdt en dat soort dingen voor meer info werp karma in.:D
 
En overhaast niks doe alles op haar tempo.Maar bovenalles blijf jezelf en probeer geen andere persoonlijkheid aan te nemen.
 
spiertje16 zei:
Ja he dat was zeker karma waardig.:D .DIe jongen kan er niks aan doen een beetje zwakzinnig is niet erg.
 
Zow ik ben opgelucht dat niemand het erg vind.;) :D
 
Sterkte BIG Kelvind! mss kun je naar een kliniek om af te kicken van bReezAr boY
 
Markywannabee zei:
Sterkte BIG Kelvind! mss kun je naar een kliniek om af te kicken van bReezAr boY
Ik zal kijken mischien pieter baan centrum.;)
 
Markywannabee zei:
daar zat je toch al:D
Ochja vergeten dan zoek ik wel verder mischien tbs kliniek.?:D
 
Wdeerom een fijn stujke ltiertauur :thumbs:
 
maniac zei:
Wdeerom een fijn stujke ltiertauur :thumbs:
Daar sta ik toch bekend.1zin is nog te lezen maar een lap tekst? dat kan niet.:cool:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven