Fitness Seller

Je moet een gevecht aangaan met één van deze dieren tot de dood

Welke?


  • Totaal stemmers
    156

Bezoekers in dit topic

DikkeEend

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid sinds
23 jul 2010
Berichten
470
Waardering
25
Lengte
1m85
Massa
76kg
Regels: geen wapens, naakt, gevecht tot de dood, dieren zijn extreem agressief en bloeddorstig en zijn bereid om te sterven. Je vecht op hun terrein (grote witte haai: midden op zee, nijlpaard: zeer ondiep water)

Nijlpaard.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Gorilla.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Grote witte haai.
great-white-shark-1.jpg


Stier.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Grizzly.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Tijger.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
nijlpaard, is dik en kan alleen maar snel in een rechte lijn rennen.
snel naar de bosjes rennen, wapentje maken, in hoofd steken, vuurtje maken, nijlpaard kebab maken
 
nijlpaard, is dik en kan alleen maar snel in een rechte lijn rennen.
snel naar de bosjes rennen, wapentje maken, in hoofd steken, vuurtje maken, nijlpaard kebab maken

Nijlpaarden zijn veel gevaarlijker dan ze eruit zien. Het is in Zuid-Afrika zelfs, na de malariamug, het dier dat de meeste menselijke slachtoffers eist. Het is vooral heel onverstandig tussen een nijlpaard op de oever en het water in te komen. Het dier voelt zich dan afgesneden en valt aan. Ook is het gevaarlijk zich te begeven met bootjes op water met daarin nijlpaarden. Zij gooien soms de boot om en takelen mensen dan akelig toe met hun tanden. Een volwassen mannetje kan een drie meter lange krokodil in tweeën bijten. De dieren lijken sloom en traag, maar aan land kunnen ze een snelheid tot 30 kilometer per uur halen en zijn ze uiterst wendbaar.
 
stier heb je nog een klein kansje om te overleven, dus kies ik de gorilla.

---------- Post added za 2 jul 2011 at 23:47 ----------

wel een cool topic:cool:
 
Maak waarschijnlijk de meeste kans tegen de stier. Stier dus.
 
Ik kies de stier , tegen de rest heb je geen kans. Of witte haai in zn ogen porren ofso.
 
stier, mss een kansje, rest is kansloos
 
Maak waarschijnlijk de meeste kans tegen de stier. Stier dus.

Ik kies de stier , tegen de rest heb je geen kans. Of witte haai in zn ogen porren ofso.

stier, mss een kansje, rest is kansloos

vraag jezelf eerst af of je dit wel WIL overleven;) kans is groot dat ook al overleef je het gevecht, je daarna een pijnlijke dood sterft door dagen dood te bloeden, verlies van ledematen,...

laat die gorilla me maar snel in 2 sec afmaken:)
 
geen van allen schijn van kans
 
vraag jezelf eerst af of je dit wel WIL overleven;) kans is groot dat ook al overleef je het gevecht, je daarna een pijnlijke dood sterft door dagen dood te bloeden, verlies van ledematen,...

laat die gorilla me maar snel in 2 sec afmaken:)

Denk dat dat ook nog akelig lang duurt, als je toch zo wil redeneren. Dan denk ik dat de tijger je eerder verscheurd heeft.
 
Doe mij dan maar de grizzly bear :P. Die slaat met 1 klap je hoofd van je romp is het meteen afgelopen xD
 
Denk dat dat ook nog akelig lang duurt, als je toch zo wil redeneren. Dan denk ik dat de tijger je eerder verscheurd heeft.

denk dat die gorilla voor een meer persoonlijke aanpak zorgt. Voor hetzelfde geld bijt die tijger een arm af en laat je dan een paar minuten gerust:P
 
Eet gorilla al voor de trage eiwitten savonds en witte haai voor de nodige omega's, nu levend, iets meer gespartel.
 
Ik kies de beer. Al hoewel...stieren kunnen niet heel goed kijken en reageren vooral op bewegingen. Of ik waag het er op dat de gorilla net wat meer EQ heeft..
 
Laatst bewerkt:
Stier. zou alleen nooit tegen een dier willen vechten :(
 
Gorilla. In ze ogen steken vervolgens van achter aan vallen en ze nek breken. Commando style. Peace of cake
 
Hmm. Stel de dieren kunnen jou niets doen, hoevaak zou je ze dan wel niet voluit tegen de kop moeten trappen voordat ze doodgaan? Denk dat je in die situatie de tijger nog als eerst neer hebt.
 
Mocht je het gevecht winnen, dan krijg je acute medische verzorging, dagenlang doodbloeden oid is er dus niet bij.
 
Back
Naar boven