AndroidHealthClinic

Liefste dagboek..

Bezoekers in dit topic

el smurfo

Huge Freak
15 jaar lid
Lid sinds
14 sep 2006
Berichten
7.728
Waardering
481
Lengte
1m78
Massa
71kg
Vetpercentage
11%
Post hier je dagelijkse avonturen, romantische momenten, ergernissen, belevenissen, gedachtestoornissen, lustgevoelens, creatieve ideeën, hilarische momenten, serieuze itsforrealrealityrealiteitsgegevenswaarwemoetenvanweten, nutteloze dingen die je wil delen en zoveel meer.

Wees niet bang om een deeltje van je echte leven te delen op het forum want voor je het weet you lose yourself.

http://www.youtube.com/watch?v=6_RicayN7X8

His palms are sweaty, knees weak, arms are heavy
There's vomit on his sweater already, mom's spaghetti
He's nervous, but on the surface he looks calm and ready
To drop bombs, but he keeps on forgettin
What he wrote down, the whole crowd goes so loud
He opens his mouth, but the words won't come out
 
Oke dan, lief dagboek ik ben Ivo en in het echte leven ben ik anders dan op dbb.

Hey, I'm feeling tired.
My time, is gone today.
You flirt with suicide.
Sometimes, that's ok.
Do what others say.
I'm here, standing hollow.
Falling away from me.
Falling away from me.
Day, is here fading.
That's when, I would say.
I flirt with suicide.
Sometimes kill the pain.
I can always say.
'It's gonna be better tomorrow'.
Falling away from me.
Falling away from me.

Beating me down.
Beating me, beating me.
Down, down.
Into the ground.
Screaming some sound.
Beating me, beating me.
Down, down.
Into the ground.

(falling away from me).
It's spinning round and round.
(falling away from me).
It's lost and can't be found.
(falling away from me).
It's spinning round and round.
(falling away from me).
Slow it down.

Beating me down.
Beating me, beating me.
Down, down.
Into the ground.
Screaming some sound.
Beating me, beating me.
Down, down.
Into the ground.

Twisting me, they won't go away.
So I pray, go away.

Life's falling away from me.
It's falling away from me.
Life's falling away from me.
****!

Beating me down.
Beating me, beating me.
Down, down.
Into the ground.
Screaming some sound.
Beating me, beating me.
Down, down.
Into the ground.

http://www.youtube.com/watch?v=hU2zfDFjffo
 
Laatst bewerkt:
Er zit potentie in die topic, ben benieuwd wat het gaat worden :thumb:
 
Het is benauwt weer, ik word er erg slaperig van, ik ga slapen... :)
 
Lief dagboek vandaag ben ik geil, heel geil, zelfs bij het jeuken aan m'n ballen gaat m'n lanceerinstallatie op scherp staan....zoiets?:dunno:
 
Ik trap wel af dan,

M'n pa en ik zijn al een tijdje van plan om een aquarium te gaan kopen dus zijn we vanmorgen even wat winkels afgereden om iets leuks te vinden, uiteindelijk viel ons oog op een vision 260:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

1,20m breed, echt een mooi bakkie alleen wel prijzig. Dus we denken er nog even over.

Enne verder ben ik nog even gaan hardlopen, alleen krijg ik de laatste tijd steeds last van mijn poten (scheenbeen) erg k*t.

Dat was mijn dag tot nu toe, niet een erg lang verslag maargoed :D
 
alleen krijg ik de laatste tijd steeds last van mijn poten (scheenbeen) erg k*t.

Zoek een athletiek vereniging in de buurt en laat naar je techniek kijken :thumbs:
 
Zoek een athletiek vereniging in de buurt en laat naar je techniek kijken :thumbs:

Nah ja volgensmij is mijn techniek op zich wel goed, vroeger was ik altijd het snelst (heb paar medailles van snelste tijden van school ook op lange afstand, toen had ik ook nooit ergens last van) ik loop ook op van die goedkope adidas schoenen met plastic noppen eronder.

Of het ligt gewoon aan m'n gewicht :p eerst maar even rust houden.
 
Vanochtend wakker gemaakt door me ouders, die hebben 'lang zal hij leven' gezongen. Toen ontbeten, heb ik me cadeaus gekregen. Er zat ook een 2pack Bjorn Borg boxers bij maar helaas zijn die te klein:( Toen heb ik met me pa even alles klaar gezet, partytent opgezet enz, enz... Net ff gedouched, en nu zit ik hier:P
 
Nah ja volgensmij is mijn techniek op zich wel goed, vroeger was ik altijd het snelst (heb paar medailles van snelste tijden van school ook op lange afstand, toen had ik ook nooit ergens last van) ik loop ook op van die goedkope adidas schoenen met plastic noppen eronder.

Of het ligt gewoon aan m'n gewicht :p eerst maar even rust houden.

Toen was je nog ondervoed misschien? Als je een gezond gewicht hebt (of wat zwaarder) kun je hardlopen beter skippen.
 
Nah ja volgensmij is mijn techniek op zich wel goed, vroeger was ik altijd het snelst (heb paar medailles van snelste tijden van school ook op lange afstand, toen had ik ook nooit ergens last van)

Maar het snelst kunnen lopen betekent nog niet dat je techniek goed is.

ik loop ook op van die goedkope adidas schoenen met plastic noppen eronder.

Ja, daar kan het ook wel aan liggen ja. Als je serieus bent met hardlopen is het slim om een paar schoenen aan te laten meten bij runners world ofzo.

En last van je schenen, pas maar op dat het geen Shin splints is, want dat is gewoon heel naar en kun je heel lang last van blijven houden.
 
ik vind die top uit hout niet zo mooi superknurft

ontopic: ik denk dat het een heel rare dag gaat worden :s
i just can't place it why :p
 
Toen was je nog ondervoed misschien? Als je een gezond gewicht hebt (of wat zwaarder) kun je hardlopen beter skippen.

Toen was ik 60 kilo, wel redelijk ondervoed :p

Nu 40 zwaarder, maar ik vind hardlopen veel leuker als bijvoorbeeld fietsen, krijg ook last van me aars op zon fiets, en al helemaal op die cardio fietsen in de sportschool :p


Maar het snelst kunnen lopen betekent nog niet dat je techniek goed is.



Ja, daar kan het ook wel aan liggen ja. Als je serieus bent met hardlopen is het slim om een paar schoenen aan te laten meten bij runners world ofzo.

En last van je schenen, pas maar op dat het geen Shin splints is, want dat is gewoon heel naar en kun je heel lang last van blijven houden.

Ja ik ga maar es goede schoenen kopen, volgens mij is het wel shin splints, heb in ieder geval precies dezelfde symptomen. :(

Maar komt wel goed, i guess
 
Ik trap wel af dan,

M'n pa en ik zijn al een tijdje van plan om een aquarium te gaan kopen dus zijn we vanmorgen even wat winkels afgereden om iets leuks te vinden, uiteindelijk viel ons oog op een vision 260:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

1,20m breed, echt een mooi bakkie alleen wel prijzig. Dus we denken er nog even over.

Enne verder ben ik nog even gaan hardlopen, alleen krijg ik de laatste tijd steeds last van mijn poten (scheenbeen) erg k*t.

Dat was mijn dag tot nu toe, niet een erg lang verslag maargoed :D
eigenlijk wel een goed idee dit topic (y)

vandaag zelf nog niet zo veel gedaan, mss vanavond in de noxx gaan feesten, daarjuist tonijn zalm rijst etc gaan halen nu ff maaltijd aant klaarmaken:D
 
ok dan. here goes.

hallo iedereen, ik ben kristoff.. en ik ben verslaafd. :bang:
 
hehe lief dagboek ik ben al 3 dagen op een rij oprecht dronken en niet een beetje ook omdat ik ontdekt heb dat ik dacht dat ik in een sprookje leef maar steeds meer ontdek dat de wereld gewoon een zieke plek is.

langzamerhand verlies ik zowat alles waar ik in geloof vanwege gewoon keiharde feiten die voor me neus gebeuren en ik het er niet mee eens ben.

heb vaak het gevoel dat je beter gewoon een klootzak kan zijn dan de charmante jongen want met aardig zijn bereik je geen ****.

loop in mijn dronkengedachtes langs het strand langs vele cafes en ik obseveer andere lui en zie gewoon vies gedrag van een ober die weigerd eventjes tijd te nemen dat een wat mindere mooie meisje een drankje kan bestellen tot getrouwde mannen die op terras zitten met cheap shit terwijl hun vrouwen overuren draaien op een nachtdienst.

momenteel zit ik ook in een roes en dat is maar goed ook want ik weet niet hoe ik me ga voelen als ik terug ben in nederland.

ik verwijt mezelf het feit dat ik alleen echt diep met me gedachtes kan gaan als ik wat op heb. vaak wil ik het liefst verhuisen in het bos en daar leven.

door bepaalde dingen in het leven zie ik mijzelf gw niet de usual worden huisje vrouwtje en shit simpelweg omdat ik bang ben dat oude wonden weer open gaan en ik weet niet hoe ik dan met mezelf moet omgaan omdat ik mezelf te goed ken.

tot de volgende x
 
Nah ja volgensmij is mijn techniek op zich wel goed, vroeger was ik altijd het snelst (heb paar medailles van snelste tijden van school ook op lange afstand, toen had ik ook nooit ergens last van) ik loop ook op van die goedkope adidas schoenen met plastic noppen eronder.

Of het ligt gewoon aan m'n gewicht :p eerst maar even rust houden.

kan begin van een scheenbeenvliesontsteking zijn geloof ik.
Soort drukkend pijn als je de grond raakt bij het lopen? En loop je regelmatig?

Dikwijls krijgen mensen met overgewicht (of bb'ers ;) ) die beginnen lopen dit of gewone mensen die teveel lopen in de beginfase.

[Link niet meer beschikbaar]
 
moi,

zoals in mijn vorige sessie herriner ik me nu nog wat crap wat er ook wel uit kan, zolas 3 dagen geleden ben ik op een uitstpaje geweest naar een natuurpark en we waren met een gids en andere vreemde mensen in een groep en werden rondgeleid.

al snel vielen mijn ogen op een mooie dame dan die rare waterfalen waar iedereen 500 fotos van moet maken lol massa toerisme sucks.

anyway na wat oogcontact en een vlotte babbel in gebrekkig duits zitten we ondertussen alweer in de bus terug naar de kust , want het was midden in land , ik zit mezelf op te vreten omdat ik dolgraag me nummer wil geven maarja alles een beetje tegen zit. na nog wat zwoele oogcontact..

maakte ik opeens deel uit van een mission impossible , ik stiekem papier scheuren van een foldertje me kro mob nummer binnen 60 sec in me kop stampen en stiekem me nummer opgeschreven want owee als pa het ziet die staat zo op en brengt het nummertje wel naar haar de ouwe gek,

anyway ik zat ondertussen mezelf op te peppen aaangezien dit de eerste x was dat ik uberhaupt de eerste stap maakte tegenover een meisje , want me vorgie relaties deden hunie altijd de eerste move puur omdat ik een sexy animal ben aangezien ik aan deze haar kop zag dat ze wou dat ik op haar ging jagen moest ermaar eens wat gebeuren,

we rijden verder komen steeds dichterbij haar halte me hart begint steeds harder te kloppen dunk dunk dunk , like im running on 5 lines off coke and the dealer didnt screw me with shit. de bus stopt ze staat op ik draai me om , ze staat met de rug naar me ik denk **** fcuk **** , ze draait zich om naar mij en zwaait en toen opeens uit het niks maakte ik spontaan met me vingers het gebaar vnan zullen bellen? zij knikt heftig ja maar hoe ik pak spontaan het velletje papier met me nummer erop pasop ik de organiser me mob nummer en huisnummer waar ik momenteel ben mocht er iets gebeuren emt me mob dat niet alles voor niks was . ze gebaart dat ik utistap.

ik schreeuw wat ik achteraf hoorde tegen de chafeur nergens na toe gaan hier blijven ik moet iets doen!!! ik maak een jamesbond sprong over me pa heen val bijna met me bek tegen de dashboard loop naar haar toe geef me nummer dat ze me belčt als ze interrese heeft en bam uit het niets het liedje tenene tenene nenene nee i got the power!!! begon spontaan rarelapdance te doen in de bus maargoed,

wij afgesproken blijkt ze 27 te zijn ik 18 dus leuke date maar verder niks want och och slavische vrouwen altijd oudere iemand wie wil er nou een verse teenager haha , maarja kloter was zegt ze ook nog was je paar jaar ouder was anders geweest je bent ecvht fantastisch wijf wat mok je nou ik nou je de doppen uit je ogen als het moet maarja niks dus wel halve liter konjak:) daarna

zo zie je amar dagboekje dat als ik gewoon had gelogen omdat zij van mening was dat ik 24 was ik mischien get it on gekregen had maarnee ik de man die zichzelf heeft gezworen niet te liegen tegen vrouwen zols de rest van me omgeving krijgt weer nada niks bah :(

maarja weet teminste dat me duits na een paar slokies uitermate perfect is.
 
Back
Naar boven