AndroidHealthClinic

Jordaan de nieuwe Ciko?

Bezoekers in dit topic

Misery Signals

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
5 feb 2008
Berichten
692
Waardering
3
Oh ghostrider je kan het niet hebben heh dat ik het op mijn 16e al beter heb dan jij
Ten eerste ben jij hier de mongool omdat je 100nde baantjes letterlijk opvat met 100nden baantjes bedoel ik vele. En ja ik ben wel groot ik train hier al 4 jaar voor dat jij nou een ecto was op die leeftijd is jouw probleem. Ik heb gezegd dat het zwart werken was daar heb je geen opleiding voor nodig pik. En nee ik ben niet te jong om bier te bestellen en wie heeft gezegd dat ik de man ben in de kroeg? Ik werk in de kroek voor centen, de bediening doe ik. En nee niet alle 16 jarige zijn snotneuzen er zijn zat 16 jarige die al jaren trainen en over de 1,90 zijn en met gemak 28 jarige de deur uitkicken.

kzag het ook ik denk dat een jongen uit mn klas dit wel zou lukken al 4 mensen hebben hun hand gebroken door op zijn hoofd te slaan

De leugens zijn er al ook monsterskills.
Wat denken jullie?
 
:roflol:

laat em toch met rust jo
 
Een gefrustreerd k*tjochie maar geen Ciko.
 
ik mag Ciko wel :)

dat knulletje waar de TS het over heeft, is een wijsneus met alleen maar praatjes, verder zit er niks bij ;)
 
ik mag Ciko wel :)

dat knulletje waar de TS het over heeft, is een wijsneus met alleen maar praatjes, verder zit er niks bij ;)
Ondanks z'n abonnement op de fabeltjeskrant had hij af en toe idd nog best wat zinnigs te melden.
 
4 mensen hebben hun hand gebroken door op zijn hoofd te slaan

:roflol:
 
Vergeet niet dat rekeningen worden geplunderd door illegalen en er wordt aangeraden om maximaal 500 euro op je bank te zetten :roflol:
 
:popcorn: bijna geabonneerd op dit topic :popcorn:
 
Back
Naar boven