MuscleMeat

het grote 'awkward moment' topic (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

:roflol:


Ik had past bij een festival.. Sta je in de rij voor de wc en je denkt dat je maat achter je staat, vertel je een of ander verhaal en kijk je om naar je maat. Staat daar een of andere random dude die je aankijkt van gast wtf vertel je me :roflol:

Maat stond een stukje erachter te lachen hehe

:roflol:
 
Ik zat totaal niet op te letten in de klas
"you with the blue tshirt! Whats your opinion on this?"
Ehhhh.. Oh i think its beautifull (dacht dat het nog over architectuur ging)
30 paar ogen kijken mij vol walging aan
Bleek dat ik de afslachting van een groepje moslims bij een of ander dorp als "beautifull" had omschreven
 
Ik zat totaal niet op te letten in de klas
"you with the blue tshirt! Whats your opinion on this?"
Ehhhh.. Oh i think its beautifull (dacht dat het nog over architectuur ging)
30 paar ogen kijken mij vol walging aan
Bleek dat ik de afslachting van een groepje moslims bij een of ander dorp als "beautifull" had omschreven

:roflol:

Lang leve de vrijheid van meningsuiting :D
 
Ik zat totaal niet op te letten in de klas
"you with the blue tshirt! Whats your opinion on this?"
Ehhhh.. Oh i think its beautifull (dacht dat het nog over architectuur ging)
30 paar ogen kijken mij vol walging aan
Bleek dat ik de afslachting van een groepje moslims bij een of ander dorp als "beautifull" had omschreven

ROFLOL
Bijna zo pijnlijk als knipogen naar een 7 jarig meisje omdat je sneeuw in je ogen krijgt.

---------- Post toegevoegd 31 May 2013 om 15:38 ----------

op men vorige werk toch een keer een rode kop gekregen. Men baas en zijn vrouw waren beiden Engelstalig. En op een gegeven dag kwam die vrouw vragen om 5 euro te wisselen in kleingeld. Ik had enkel 3stukken van 2 euro en dus gaf ik haar dat maar, waarop ze zei dat ze me die euro later ging terug brengen.
Hierop antwoordde ik: "oh it's okay hoor". Toen kreeg ik met toch wel een rare blik van haar, waardoor ik besefte dat hoor helemaal geen engels maar whore wel...

Nog een andere keer bij diezelfde vrouw, kwam ze smorgens binnen op het werk en zegt ze goodmorning, waarop ik antwoord met goodevening

Dit vind ik de beste van allemaal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! By far!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Super!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Toen ik pas aan de slag ging waar ik nu al heel lang werk.

Na een paar k*tvergaderingen met een rotmens (mevrouw X), was ik pisnijdig. Een aantal dagen later maak ik kennis met de voorzitter (meneer Y) van één van onze partners met wie we nieuwe samenwerkingsakkoorden af gingen sluiten; We raakten off topic aan de praat en ik zei (rookie mistake): "met die vrouw valt echt niet samen te werken. Wat een tang. Het enige wat voor haar telt is het opsouperen van de budgetten van haar directie zodat ze volgend jaar meer budget zou krijgen".
De vergadering gaat verder. Een uur later praat ik met een collega, laat die me weten dat mevrouw X en meneer Y reeds 6 maand gehuwd zijn, en hij binnenkort een naaste medewerker in mijn directie ging worden.

Ik werd eventjes stil...
 
mam zeggen tegen leraren/random mensen op straat als kind is ook vaak voorgekomen :o
 
Toen ik pas aan de slag ging waar ik nu al heel lang werk.

Na een paar k*tvergaderingen met een rotmens (mevrouw X), was ik pisnijdig. Een aantal dagen later maak ik kennis met de voorzitter (meneer Y) van één van onze partners met wie we nieuwe samenwerkingsakkoorden af gingen sluiten; We raakten off topic aan de praat en ik zei (rookie mistake): "met die vrouw valt echt niet samen te werken. Wat een tang. Het enige wat voor haar telt is het opsouperen van de budgetten van haar directie zodat ze volgend jaar meer budget zou krijgen".
De vergadering gaat verder. Een uur later praat ik met een collega, laat die me weten dat mevrouw X en meneer Y reeds 6 maand gehuwd zijn, en hij binnenkort een naaste medewerker in mijn directie ging worden.

Ik werd eventjes stil...

auw..
werk je daar nu nog?

moeder in Italie wil geld wisselen:
moeder: Hello, can you wissel?
man begint te fluiten
moeder: no, no, can you WISSEL? (to whistle= fluiten in het engels)
man begint nog harder te fluiten

duurde even voordat ze het doorhad
 
auw..
werk je daar nu nog?

moeder in Italie wil geld wisselen:
moeder: Hello, can you wissel?
man begint te fluiten
moeder: no, no, can you WISSEL? (to whistle= fluiten in het engels)
man begint nog harder te fluiten

duurde even voordat ze het doorhad

lampje
 
auw..
werk je daar nu nog?

moeder in Italie wil geld wisselen:
moeder: Hello, can you wissel?
man begint te fluiten
moeder: no, no, can you WISSEL? (to whistle= fluiten in het engels)
man begint nog harder te fluiten

duurde even voordat ze het doorhad

Ik wel, zij niet meer (ontslagen wegens gesjoemel met geld).
 
Om het topic weer een beetje levend te maken:

Vandaag tijdens werken moest ik knetternodig schijten, dus zo gezegd zo gedaan. Ga daar zitten op de pot en ga rustig mn gang, onder het genot van een beetje op mn telefoon zitten. Betaald schijten is altijd goed.
Totdat het moment kwam van doortrekken. Ik probeer mn gigantische drol weg te flushen, maar daar dacht hij heel anders over. Bovendien was het zo'n pot met een smalle hals. Na ongeveer 5x doortrekken heb ik de wc-borstel er maar bijgepakt. Na ongeveer 3 minuten poeren en doortrekken had ik mn drol door de wc heen. Het genot duurde tot het moment dat ik naar de wc-borstel keek. Hele dingen onder de schijt en krom... Deze 'geprobeerd' wat schoon te maken en het uiteindelijk maar gewoon opgegeven.
Stap voldaan de wc uit, zit een vent me ontzettend raar aan de kijken omdat hij allerlei geluiden hoorden vanuit mijn wc, terwijl hij naast mij een potje zat te bouten. Hij kijkt een beetje om het hoekje en zit een ravage bij de wc en kijkt mij daarna nog eens vreemd aan.

Ik wist niet hoe gauw ik weg moest komen :roflol:
 
Om het topic weer een beetje levend te maken:

Vandaag tijdens werken moest ik knetternodig schijten, dus zo gezegd zo gedaan. Ga daar zitten op de pot en ga rustig mn gang, onder het genot van een beetje op mn telefoon zitten. Betaald schijten is altijd goed.
Totdat het moment kwam van doortrekken. Ik probeer mn gigantische drol weg te flushen, maar daar dacht hij heel anders over. Bovendien was het zo'n pot met een smalle hals. Na ongeveer 5x doortrekken heb ik de wc-borstel er maar bijgepakt. Na ongeveer 3 minuten poeren en doortrekken had ik mn drol door de wc heen. Het genot duurde tot het moment dat ik naar de wc-borstel keek. Hele dingen onder de schijt en krom... Deze 'geprobeerd' wat schoon te maken en het uiteindelijk maar gewoon opgegeven.
Stap voldaan de wc uit, zit een vent me ontzettend raar aan de kijken omdat hij allerlei geluiden hoorden vanuit mijn wc, terwijl hij naast mij een potje zat te bouten. Hij kijkt een beetje om het hoekje en zit een ravage bij de wc en kijkt mij daarna nog eens vreemd aan.

Ik wist niet hoe gauw ik weg moest komen :roflol:

awkward :o:roflol:
 
Zalig. Zo herkenbaar ook!
 
oke ik gooi dr ook maar weer een fraaie in. hij is nog vers, dus vertel m vol schaamte.

na mijn training doe ik altijd wat stretches op een matje. zo ook gisteren. ik ben druk bezig mn tenen aan te tikken, brug te maken, etc. recht tegenover mij is een jongen (om in jullie termen te spreken: 8/10) DL aan het doen; zeker niet verkeerd om naar te kijken.
ik had de indruk dat hij dat ook van mij vond; hij keek immers steeds mijn richting in. ik vond dus dat ik enorme sjans had en mn ego groeide prima. dat ging zo nog eventjes door.. en ik lachte een paar keer lief.

tot ik door had dat die jongen naar de tv boven mij aan het kijken was.

oeps.
 
Mijn vriendin is engelstalig. En noem haar eigenlijk constant "Baby" (i know, niet echt alpha). Nu heb ik al enkele keren voorgehad dat wanneer ik iemand anders tegen kom waar ik in het Engels tegen praat, ik bijna constant eindig met "Baby".
 
Niet echt genant, maar vandaag moest ik een slideshow presenteren tijdens een vergadering en zweette me de tyfus, liep compleet leeg. Druppels gutste over mijn gezicht en prikte in m'n ogen door de gel in m'n haar, waarop het leek dat ik spastisch was bij m'n ogen, t-shirt zeiknat en een rode kop waar ieder zichzelf respecterende tomaat jaloers op zou zijn. Tijdens de vraagsessie vroeg een medewerker of ik ziek was. Dacht bij mezelf nee k*t ik zit aan de anabolen, maar dit leek me een minder goed antwoord en bevestigde maar.
 
Niet echt genant, maar vandaag moest ik een slideshow presenteren tijdens een vergadering en zweette me de tyfus, liep compleet leeg. Druppels gutste over mijn gezicht en prikte in m'n ogen door de gel in m'n haar, waarop het leek dat ik spastisch was bij m'n ogen, t-shirt zeiknat en een rode kop waar ieder zichzelf respecterende tomaat jaloers op zou zijn. Tijdens de vraagsessie vroeg een medewerker of ik ziek was. Dacht bij mezelf nee k*t ik zit aan de anabolen, maar dit leek me een minder goed antwoord en bevestigde maar.

Herkenbaar.( Dat zweten dan.)
 
Back
Naar boven