AndroidHealthClinic

Gefeliciteerd elberto

Bezoekers in dit topic

benchMarc

AKA The Jesus
Elite Member
20 jaar lid
Lid geworden
25 nov 2002
Berichten
14.945
Waardering
555
Lengte
1m88
Massa
98kg
Vetpercentage
12%
:birthday:

Hoe oud word je nu?
 
Goed topic :thumbup: congratz humberto
 
jo elberto, 'gratz dude :birthday:
 
Bench, jij moet wel beter weten he.....gare hok in met deze rommel.
 
Wtf.... waarom mag ik iemand die ik ken niet feliciteren in chat en convo, maar mag het voor de bekende members wel?

Bureaucratie ten top, om nog maar niet te spreken van onderlinge discriminatie.
 
Van hartuns :)
 
benchMarc zei:
Wtf.... waarom mag ik iemand die ik ken niet feliciteren in chat en convo, maar mag het voor de bekende members wel?
Bureaucratie ten top, om nog maar niet te spreken van onderlinge discriminatie.
Kom kom, lekker ectoboutje. Iemand die vanaf oct. 2002 lid is en 7 posts heeft ga je niet met serieuze insteek zitten feliciteren. Niet zo naief hoor. :finger:
 
Centaur zei:
Kom kom, lekker ectoboutje. Iemand die vanaf oct. 2002 lid is en 7 posts heeft ga je niet met serieuze insteek zitten feliciteren. Niet zo naief hoor. :finger:
En waarom verdient zo'n persoon het niet om gefeliciteerd te worden?
 
benchMarc zei:
En waarom verdient zo'n persoon het niet om gefeliciteerd te worden?
Omdat zo'n persoon waarschijnlijk niet eens meer weet dat hij zich hier ooit aangemeld heeft, en ik betwijfel dan ook ten zeerste dat hij uitgerekend vandaag , na 3 jaar, ineens terug komt om zijn verjaardagstopic te lezen. ;)



hap hap hap....honger! :D
 
Centaur zei:
Omdat zo'n persoon waarschijnlijk niet eens meer weet dat hij zich hier ooit aangemeld heeft, en ik betwijfel dan ook ten zeerste dat hij uitgerekend vandaag , na 3 jaar, ineens terug komt om zijn verjaardagstopic te lezen. ;)
hap hap hap....honger! :D
Ok... hierbij verklaar je dus dat het wel acceptabel is om verjaardagtopics te maken voor mensen die nog active zijn :) Mooi.
 
benchMarc zei:
Ok... hierbij verklaar je dus dat het wel acceptabel is om verjaardagtopics te maken voor mensen die nog active zijn :) Mooi.
Ik heb nergens gezegd dat er voor op het forum, met enige regelmaat actieve leden geen verjaardagstopics gemaakt mogen worden.
 
Gelukkig :)
 
Gefeliciteerd elberto, zie je dinsdag bro.

En let maar niet op centaur, die is altijd chagrijnig..
 
Maak er een fijne dag van oude lurker!
 
Brutez zei:
Gefeliciteerd elberto, zie je dinsdag bro.
En let maar niet op centaur, die is altijd chagrijnig..
:fu:
 
Het is Alberto!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:roflol:
 
Metal_Wolf zei:
Het is Alberto!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
:roflol:
:roflol: [Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Back
Naar boven