- Lid sinds
- 13 jun 2009
- Berichten
- 7.499
- Waardering
- 703
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 124kg
- Vetpercentage
- 15%
Het spel is begonnen
Forumgame 3: Weerwolf
Omdat kwarkvarken een vieze fagget is . Wil ik de 3e ronde wel leiden.
Ik ga geen hele verhalen typen. Ik zal een klein verhaal typen+eventuele hints.
Weer de zelfde spelregels , maar er zijn 2 nieuwe rol bij gekomen.
REGELS: LEES DIT DOOR!!
1. Er zijn dus dagen en nachten in het spel. Ik kondig aan wanneer het dag of nacht wordt. Elk duurt in real life een dag. "Overdag" hebben jullie de mogelijkheid te discussieren over de laatste gruweldaad van de weerwolf, andere dorpsbewoners verdacht te maken en jullie stem uit te brengen.
2. 'Snachts moord de wolf, beschermt de jager, spiekt het meisje en vraagt de heks (kom ik zo op terug)
3. Het is NIET de bedoeling dat jullie elkaar PM'en over het spel (tenzij je geliefden of cultist bent, kom ik zo op terug). Ook in andere topics is het spel bespreken not done. Dit neemt voor iedereen de lol uit het spel, en ik neem aan dat jullie ook op een eerlijke manier kunnen winnen.
4. Je mag nooit vertellen welk personage je bent. Overdag kun je uiteraard wel hints achterlaten (zolang ze niet te makkelijk zijn, maak ze dus maar gewoon moeilijk) om je dorpsgenoten duidelijk te maken wie je bent. Hiermee kun je ze dus ook om de tuin leiden!
Inschrijving is gesloten
1: bikers
2: Remi AFCA
3: Luc M
4: z1000
5: Buffalo billy
6: Fitness beginer
7: Thielen
8: Biobeast
9: Topsycret
10: Subgenius
11: Orgineel
12: IMBAatwork
13: Suicide Sid
14: Rob p
15: Woopy
16: Lork
17: Peerebaum
18: Kane
19: jorgyboy
20: markrot
Rollen
Forumgame 3: Weerwolf
Omdat kwarkvarken een vieze fagget is . Wil ik de 3e ronde wel leiden.
Ik ga geen hele verhalen typen. Ik zal een klein verhaal typen+eventuele hints.
Weer de zelfde spelregels , maar er zijn 2 nieuwe rol bij gekomen.
REGELS: LEES DIT DOOR!!
1. Er zijn dus dagen en nachten in het spel. Ik kondig aan wanneer het dag of nacht wordt. Elk duurt in real life een dag. "Overdag" hebben jullie de mogelijkheid te discussieren over de laatste gruweldaad van de weerwolf, andere dorpsbewoners verdacht te maken en jullie stem uit te brengen.
2. 'Snachts moord de wolf, beschermt de jager, spiekt het meisje en vraagt de heks (kom ik zo op terug)
3. Het is NIET de bedoeling dat jullie elkaar PM'en over het spel (tenzij je geliefden of cultist bent, kom ik zo op terug). Ook in andere topics is het spel bespreken not done. Dit neemt voor iedereen de lol uit het spel, en ik neem aan dat jullie ook op een eerlijke manier kunnen winnen.
4. Je mag nooit vertellen welk personage je bent. Overdag kun je uiteraard wel hints achterlaten (zolang ze niet te makkelijk zijn, maak ze dus maar gewoon moeilijk) om je dorpsgenoten duidelijk te maken wie je bent. Hiermee kun je ze dus ook om de tuin leiden!
Inschrijving is gesloten
1: bikers
2: Remi AFCA
3: Luc M
4: z1000
5: Buffalo billy
6: Fitness beginer
7: Thielen
8: Biobeast
9: Topsycret
10: Subgenius
11: Orgineel
12: IMBAatwork
13: Suicide Sid
14: Rob p
15: Woopy
16: Lork
17: Peerebaum
18: Kane
19: jorgyboy
20: markrot
Rollen
De wolf:
Hij doet zich snachts tegoed aan het heerlijke opgepompte vlees van een speler, door mij een naam te PM'en. Hij weet niet wie welke rol heeft (ook niet van de cultisten) en zijn doel is om alle dorpsbewoners op te eten (inclusief meisje, jager en heks, exclusief cultisten).
Het meisje:
Elke nacht mag zij naar de weerwolf gluren. Dit doet zij door mij een PM te sturen. Hierdoor vergaart zij een hint over de wolf, maar krijgt hij ook een hint over haar!
De jager:
Elke nacht beschermt hij een dorpsbewoner, door mij een naam te PM'en. Dit voorkomt dat deze persoon vermoord kan worden door de wolf.
De heks:
De heks brouwt snachts een toverdrank waarmee zij aan de volle maan kan vragen (middels PM) of een bepaalde speler de wolf is.
De geliefden:
De geliefden zijn een paar spelers die bij elkaar horen. Zij mogen elkaar wel PM'en. Nadeel is echter dat wanneer de ene sterft, ook de ander sterft (aldaar zij 'snachts het bed delen).
De cultisten:
De cultisten steunen de wolf en winnen ook het spel als de wolf wint. Zij kennen elkaar en weten wie de wolf is, maar mogen alleen elkaar PM'en (niet de wolf!). De wolf weet echter niet wie de cultisten zijn. Zodra de wolf in gevaar komt, zal een van hen zichzelf moeten opofferen om de wolf veilig te stellen.
De burgemeester:
Iedereen weet wie de burgemeester is. De burgemeester is corrupt en kan zowel aan de kant van de inwoners als de wolf staan, niemand weet dat. Hij kiest zijn kant aan het begin van de ronde door mij te PM'en.
De bodyguard:
De bodyguard wordt eerst vermoord wanneer men het op de burgemeester heeft voorzien. Alleen de burgemeester kent zijn identiteit.
De anarchist:
De anarchist heeft als doel zoveel mogelijk chaos te veroorzaken. Dit kan hij doen door valse informatie te verstrekken (altijd via hints, nooit directe info!) of andere slimmigheden. Hij staat noch aan de kant van de wolf, noch die van de burgers.
De gek:
De gek krijgt een rol toegewezen die hij eigenlijk niet speelt. Dit kan later in het spel voor hilariteit zorgen.
De burger:
De burger heeft geen speciale eigenschappen. Hij stemt overdag op de persoon welk hem het meest verdacht lijkt.
NIEUW!!! De tovenaar:
De tovenaar kan iedere ronde een speler uitkiezen die hij om kan zetten tot een cultist. In de nacht kan hij mij een PM sturen over wie hij wilt converteren tot cultist. Hij is dus zelf een slechterik die bij de cultisten hoort de cultisten en de wolf hebben alleen geen idee wie hij is. Snachts zal hij mij een PM sturen wie hij wil veranderen in een cultist. Dit zal niet altijd lukken. Wanneer het mislukt stuur ik het bericht fail terug. In ongeveer 25%-50% van de gevallen slaagt hij. Probeert hij een cultist te converteren in een cultist gebeurt er niks en blijf ik hem fail terug sturen. Hetzelfde geldt voor het meisje, de heks, de jager en de sluipschutter.
NIEUW!!! De sluipschutter:
Deze sluwe jager gaat het bos in en schiet van een afstand op een heuvel iemand dood die hij verdenkt de wolf of een cultist te zijn. Hij heeft echter 1 probleem. De onderdelen van zijn wapen duren 2 dagen voordat hij ze bij elkaar gevonden heeft. En vervolgens moet hij om de 2 dagen weer nieuwe kogels zoeken. Sluipschutter is een mooi beroep maar helaas verdiend het in dit dorp niet al te best. De sluipschutter stuurt mij om de 2 dagen snachts een PM de persoon die hij kiest zal dan het loodje leggen.
de jager en sluipschutter
De jager en sluipschutter mogen met elkaar PM'en over hun verdenkingen. Op de dag dat de sluipschutter niet mag schieten kan de jager er voor kiezen de kogels die hij heeft aan de sluipschutter te geven die dan vervolgens iemand dood mag schieten die dag.
Dit houd in. De jager verdedigd op die dag niemand. De sluipschutter krijgt een extra kill
Hij doet zich snachts tegoed aan het heerlijke opgepompte vlees van een speler, door mij een naam te PM'en. Hij weet niet wie welke rol heeft (ook niet van de cultisten) en zijn doel is om alle dorpsbewoners op te eten (inclusief meisje, jager en heks, exclusief cultisten).
Het meisje:
Elke nacht mag zij naar de weerwolf gluren. Dit doet zij door mij een PM te sturen. Hierdoor vergaart zij een hint over de wolf, maar krijgt hij ook een hint over haar!
De jager:
Elke nacht beschermt hij een dorpsbewoner, door mij een naam te PM'en. Dit voorkomt dat deze persoon vermoord kan worden door de wolf.
De heks:
De heks brouwt snachts een toverdrank waarmee zij aan de volle maan kan vragen (middels PM) of een bepaalde speler de wolf is.
De geliefden:
De geliefden zijn een paar spelers die bij elkaar horen. Zij mogen elkaar wel PM'en. Nadeel is echter dat wanneer de ene sterft, ook de ander sterft (aldaar zij 'snachts het bed delen).
De cultisten:
De cultisten steunen de wolf en winnen ook het spel als de wolf wint. Zij kennen elkaar en weten wie de wolf is, maar mogen alleen elkaar PM'en (niet de wolf!). De wolf weet echter niet wie de cultisten zijn. Zodra de wolf in gevaar komt, zal een van hen zichzelf moeten opofferen om de wolf veilig te stellen.
De burgemeester:
Iedereen weet wie de burgemeester is. De burgemeester is corrupt en kan zowel aan de kant van de inwoners als de wolf staan, niemand weet dat. Hij kiest zijn kant aan het begin van de ronde door mij te PM'en.
De bodyguard:
De bodyguard wordt eerst vermoord wanneer men het op de burgemeester heeft voorzien. Alleen de burgemeester kent zijn identiteit.
De anarchist:
De anarchist heeft als doel zoveel mogelijk chaos te veroorzaken. Dit kan hij doen door valse informatie te verstrekken (altijd via hints, nooit directe info!) of andere slimmigheden. Hij staat noch aan de kant van de wolf, noch die van de burgers.
De gek:
De gek krijgt een rol toegewezen die hij eigenlijk niet speelt. Dit kan later in het spel voor hilariteit zorgen.
De burger:
De burger heeft geen speciale eigenschappen. Hij stemt overdag op de persoon welk hem het meest verdacht lijkt.
NIEUW!!! De tovenaar:
De tovenaar kan iedere ronde een speler uitkiezen die hij om kan zetten tot een cultist. In de nacht kan hij mij een PM sturen over wie hij wilt converteren tot cultist. Hij is dus zelf een slechterik die bij de cultisten hoort de cultisten en de wolf hebben alleen geen idee wie hij is. Snachts zal hij mij een PM sturen wie hij wil veranderen in een cultist. Dit zal niet altijd lukken. Wanneer het mislukt stuur ik het bericht fail terug. In ongeveer 25%-50% van de gevallen slaagt hij. Probeert hij een cultist te converteren in een cultist gebeurt er niks en blijf ik hem fail terug sturen. Hetzelfde geldt voor het meisje, de heks, de jager en de sluipschutter.
NIEUW!!! De sluipschutter:
Deze sluwe jager gaat het bos in en schiet van een afstand op een heuvel iemand dood die hij verdenkt de wolf of een cultist te zijn. Hij heeft echter 1 probleem. De onderdelen van zijn wapen duren 2 dagen voordat hij ze bij elkaar gevonden heeft. En vervolgens moet hij om de 2 dagen weer nieuwe kogels zoeken. Sluipschutter is een mooi beroep maar helaas verdiend het in dit dorp niet al te best. De sluipschutter stuurt mij om de 2 dagen snachts een PM de persoon die hij kiest zal dan het loodje leggen.
de jager en sluipschutter
De jager en sluipschutter mogen met elkaar PM'en over hun verdenkingen. Op de dag dat de sluipschutter niet mag schieten kan de jager er voor kiezen de kogels die hij heeft aan de sluipschutter te geven die dan vervolgens iemand dood mag schieten die dag.
Dit houd in. De jager verdedigd op die dag niemand. De sluipschutter krijgt een extra kill
Laatst bewerkt: