XXL Nutrition

Forumgame 22: Zwart en wit. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Alley Cat

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
25 jan 2013
Berichten
1.884
Waardering
1.145
Lengte
1m90
Massa
90kg
Vetpercentage
12%
Gisteren aan mijn nieuwste vriend beloofd dat ik hem vandaag online zou zetten, bij deze dus.

Sta zeker nog open voor commentaar. Twijfel bijvoorbeeld nog over of het spel niet toch gewoon afgelopen moet zijn als de wolf dood is of dat ik dat misschien iets anders vorm kan geven.
Daarnaast mogen mensen altijd met een rol komen die ze er graag in of juist uit willen. Of als je iets wil wijzigen. Er komen een paar oude bekenden terug omdat ik dat leuke rollen vind.

KKK Zomerkamp.

Elke zomer organiseert de Nederlandse tak van de Ku Klux Klan een kamp in het schitterende plaatsje Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch.
Dit kamp staat net zoals de meeste zomerkampen volledig in het teken van bier drinken, het alfabet leren, Bassie en Adriaan kijken en het bezingen van het superieure blanke ras. Niet per se in die volgorde trouwens.

Dit jaar is er echter een probleem. Eén van de deelnemers heeft op het terrein een cd van 50 Cent gevonden en dit kan maar één ding betekenen, er zijn zwarten aanwezig. Maar ja, als je allemaal de hele dag met een witte puntmuts op je hoofd loopt is het lastig deze te herkennen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Rollen:
Zwart:

Hoofdpiet:
De wolf dus. Stuurt elke nacht een pm met daarin de naam van de persoon die hij wilt vermoorden. Dit gebeurt dan ook, tenzij de kampbewaker het slachtoffer beschermt. De Hoofdpiet weet niet wie zijn assistenten zijn.
Mocht de Hoofdpiet sterven als nog meer dan de helft van de negers over is dan zal één van hen het overnemen. Kans op een succesvolle kill wordt dan 50%.

Negers:
Staan aan de kant van de Hoofdpiet en proberen hem zoveel mogelijk te helpen bij het uitvoeren van zijn missie. Zij kennen elkaar en weten ook wie de hoofdpiet is. Waarschijnlijk ruiken ze dat.
Ze mogen met elkaar pm-en.
Als er een neger uitgestemd wordt zal er een hint naar een andere (kan ook de Hoofdpiet zijn) gegeven worden aan de Kampbeul.

Fopneger:
Heeft erg veel weg van een neger, alleen die huidskleur he. Kent de naam van de Hoofdpiet niet en weet ook niet wie de andere negers zijn. Toch speelt hij aan hun kant. Mag mij elke nacht een naam per pm sturen waarvan hij denkt dat het een Neger is. Klopt dit dan wordt hij gepromoveerd tot Neger en mag met hun pm-en. Pas vanaf dat moment geldt hij als een neger (dus dan zal hij pas herkend worden door de Fag of ondervraagd door de Kampbeul). Deze gebeurtenis zal bekend gemaakt worden in het verhaal (uiteraard zonder naam).
Omdat de Fopneger ook een leugenaar is mag hij bovendien op een ander stemmen dan dat hij aangeeft in het topic. Hiertoe stuurt hij mij overdag een pm. Hij mag deze stem zo vaak wijzigen als hij wilt, maar hij moet minimaal even vaak in het topic stemmen.

De Jood:
Deze kamper heeft niet zoveel met de KKK, maar des te meer met geld. Kan elke nacht een kamper beroven en voor elke succesvolle beroving krijgt hij een extra stem. Deze stemmen mag hij gebruiken wanneer hij wilt en de stem van de beroofde speler telt de volgende dag niet mee. Het is niet mogelijk dezelfde persoon vaker dan één keer te beroven.
De jood is geen neger en wordt dus niet herkend door de Fag, maar mag ook niet pm-en met de Negers. Hij kent alleen de naam van de Hoofdpiet. Als hij probeert de persoon die beschermd wordt door de Kampbewaker te beroven faalt zijn poging en krijgt de Kampbewaker de identiteit van de Jood doorgestuurd.


Wit:

Kamper:
Geen speciale krachten voor deze jongens. Stemmen in het topic en discussiëren daarin ook over hun vermoedens. Mogen niet pm-en.

Kampbewaker:
Hij beschermt elke nacht een van de spelers. Deze speler kan die nacht niet vermoord worden door de Hoofdpiet.
Hij kan er ook eenmalig voor kiezen zichzelf te beschermen.

Fag:
Een tentenkamp met uitsluitend mannen trekt natuurlijk ook homo's aan. Deze deelnemer mag elke nacht even gluren in een van de tenten naar een van de deelnemers (naam stuurt hij uiteraard in een pm). Omdat in de tenten de kappen af- en gewaden uitgaan kan hij zien of de bewoner een neger of een blanke is. Hij ziet geen verschil tussen de Hoofdpiet en de gewone negers.

Kampbeul:
De KKK is een vreemd gezelschap, het zal dan ook weinigen verbazen dat ze op hun Zomerkampen altijd een kampbeul meenemen. De Kampbeul executeert de weggestemden. Als dit een neger is ondervraagt hij ze voordat hij het vonnis uitvoert. Hij krijgt dan via pm een hint naar een andere neger (dit kan ook de Hoofdpiet zijn). Deze hint mag hij niet publiceren, maar hij mag uiteraard wel met de informatie proberen de stemming te beïnvloeden.
De Kampbeul neemt zijn taak erg serieus en is bovendien een beetje een sadist, dus ook als de weggestemde een blanke is zal hij het vonnis uitvoeren.

Zelfmoordterrorist:

Er zijn ook arabieren die niet zoveel op hebben met de donkere medemens. Dit is er een van.
Hij heeft de mogelijkheid zichzelf op te blazen in de buurt van een andere deelnemer. Dit zal resulteren in zijn eigen overlijden en dat van zijn slachtoffer. Als hij besluit zijn aanslag te plegen moet hij mij een pm sturen, de aanslag zal dan zo snel mogelijk plaatsvinden.

Powerlifter:
De powerlifter heeft een druk sociaal leven buiten het trainen om want dit is al de tweede keer dat hij opduikt in een spel waar hij op het eerste gezicht niks te zoeken heeft. Maar waarom zou een powerlifter niet politiek actief kunnen zijn?
Zijn speciale eigenschap zal bij de meesten al bekend zijn, als hij uit het spel gaat neemt hij een andere persoon mee. Hij kan hiervoor op elk moment een pm met een naam naar mij sturen, de laatste naam die hij gestuurd heeft is geldig. Daarnaast kan hij erg zware dingen optillen, maar dat is in dit spel niet zo zinnig (in het dagelijks leven ook niet trouwens).

Geestelijke:
Variant op de druïde. Kan elke nacht een pm naar mij sturen sturen met de naam van een uitgeschakelde speler die hij de volgende dag wilt spreken. Met deze speler mag hij die dag pm-en en deze speler (de uitgeschakelde speler dus) mag die dag bovendien stemmen door een pm naar mij te sturen (hij is niet verplicht hetzelfde te stemmen als de geestelijke). De Geestelijke zelf stemt gewoon in het topic.
De rol van de Fag en de Kampbeul zijn uitgezonderd van deze regel. Omdat deze spelers na hun dood in de hel belanden.

Kampleider:
De leider van het kamp. In geval van een gelijke stand heeft hij de beslissende stem. Daarnaast heeft hij de mogelijkheid eenmalig de uitkomst van een stemming te bepalen, ongeacht de werkelijke stemming. Dit doet hij door mij dit voor het einde van de stemronde duidelijk te maken via een pm.

Reïncarnist:
Deze speler komt na zijn dood terug als een door mij gekozen dier. Hij mag daarna weer posten in het topic maar mag wel alleen bijpassende dierengeluiden plaatsen.

Markrot:
Deze speler is ernstig ziek, maar is zo'n fanatieke aanhanger dat hij per se mee op kamp wilde. Hij zal echter binnen twee dagen komen te overlijden. Om die reden heeft de kampleider besloten dat hij niet mee mag stemmen. Er kan eventueel wel op hem gestemd worden.

Spelers:
1.
2. Sanca
3.
4. Penose
5. Golderado
6. Orgineel
7. Z1000
8.
9. Woopy
10.
11. Lloydatoni
12.
13. Boddin
14.
15. IMBAatwork
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.

Markrot: Dood na stemming op Dag 1 - Markrot
Weightboy: Dood door Hoofdpiet in Nacht 1 - Reincarnist
Tremendes: Dood door aanslag op Dag 2 - Zelfmoordterrorist
FabulaActaEst: Dood door aanslag op Dag 2 - Kampleider
SubGenius: Door na stemming op Dag 2 - Kamper
Jimbooo: Dood door Hoofdpiet in Nacht 2 - Neger
Jorgyboy: Dood na stemming op Dag 3 - Neger
Diaephi: Dood door Hoofdpiet in Nacht 3 - Powerlifter
Stefanovich: Dood door Powerlifter in Nacht 3 - Kamper
Guts: Dood na stemming op dag 4 - Kamper
Krimlo: Dood door Hoofdpiet in Nacht 4 - Geestelijke
Whami: Dood na stemming op Dag 5 - Neger
Wauter: Dood door Hoofdpiet in Nacht 5 - Kampbewaker
Biobeast: Dood na stemming op Dag 6 - Kamper
UnknownDBB: Dood door Hoofdpiet in Nacht 6 - Kamper

Verhalen:
Openingsverhaal
Dag 1
Nacht 1
Aanslag
Dag 2
Nacht 2
Dag 3
Nacht 3
Dag 4
Nacht 4
Dag 5
Nacht 5
Dag 6
Nacht 6

Regels:
1. Dag duurt in principe vanaf 9.30 tot 22.00 uur. Gedurende die tijd kunnen de kampers overleggen en dienen zij stemmen uit te brengen om er een persoon uit te stemmen.
Na 22:00 mag er niet meer gestemd worden en ik tel de stemmen. De stem die jij opgeeft die ik meetel is de persoon in de laatste ONGEWIJZIGDE post voor 21.00 's avonds die je dikgedrukt hebt genoemd. Wanneer je een stem wilt wijzigen ben je dus geacht om in een nieuwe post een naam neer te zetten, om te voorkomen dat niemand ziet dat je switcht en om de telling voor mij duidelijker te maken. Na de telling zal ik de uitslag van de stemming met een verhaal bekendmaken. Alle medespelers worden verzocht om enigszins actief te zijn en tenminste mee te doen aan de stemming. Dit houdt het spel leuker en spannender door actievere deelname.
2. De nacht duurt van 22:00 tot 09:30 uur. Gedurende deze tijd kan de wolf zijn slachtoffer kiezen en kunnen de Fag, de jager en de geestelijke hun powers uitoefenen door mij te PM'en.
3. Alleen de spelers waarbij dat expliciet in hun rolbeschrijving staat mogen met elkaar pm-en. Andere spelers mogen GEEN contact met elkaar hebben over het spel, ook niet via karmaberichten of whatnot. Dit zou jammer zijn dus doe dit aub. niet. Dit geldt ook voor spelers die eruit liggen.
4. Mensen die niet meedoen met het spel en mensen die eruit liggen worden geacht niet in dit topic te posten wanneer het spel begonnen is.
5. Hou je alsjeblieft aan de regels uit sympathie voor de mensen die plezier aan het spel beleven!
 
:roflol:
Geniaal! De prijs voor meest originele openingspost heb je wat mij betreft al gewonnen :D
 
Epiccc. in


Vooral markrot
 
:roflol:
Geniaal! De prijs voor meest originele openingspost heb je wat mij betreft al gewonnen :D
Ik heb er ook al zoveel plezier in gehad dat het wat mij betreft nu al een succes is.
 
Mooi. Dan kunnen we alvast met het volgende spel beginnen :)
 
Was van plan één of meerdere potjes over te slaan, maar **** t, hoe vaak krijg je de kans om een zootje witten af te maken.
 
Jammer weer dit,

normaal ben ik niet zo'n zeikerd, maar ben half Antilliaans en voel me toch wat ongemakkelijk hierbij.
Ik sla deze pot dan ook over.
 
Jammer weer dit,

normaal ben ik niet zo'n zeikerd, maar ben half Antilliaans en voel me toch wat ongemakkelijk hierbij.
Ik sla deze pot dan ook over.
Ik vermoed sterk dat UnknownDBB een neger is. Mijn stem gaat dan ook uit naar UnknownDBB
 
Is vloeken toegestaan in deze game? :)
 
Jammer weer dit,

normaal ben ik niet zo'n zeikerd, maar ben half Antilliaans en voel me toch wat ongemakkelijk hierbij.
Ik sla deze pot dan ook over.

:roflol:

@Alley, je hebt wel humor man.
 
Is vloeken toegestaan in deze game? :)

Leuk dat er nog steeds zo grappig over gedaan wordt. Ik heb nooit gezegd dat ik niet tegen wat gevloek of occasioneel gescheld kan.
 
In.

@Remi. Ik ben een halve weerwolf, heb je mij ooit horen klagen?
 
Jammer weer dit,

normaal ben ik niet zo'n zeikerd, maar ben half Antilliaans en voel me toch wat ongemakkelijk hierbij.
Ik sla deze pot dan ook over.
En als ik nou beloof dat er in mijn game alleen Afrikanen voorkomen? Of beter nog, alleen bewoners van een piepklein dorpje in Zambia?

Was wel een beetje bang dat er misschien wat kritiek zou komen (al had ik het eerder verwacht over het hele kamp-deel), maar het is toch maar een lolletje. In de game van Z1000 waren het de homo's die eruit moesten, daar is ook niemand over gevallen.

Bovendien, half-antilliaans dan ben je ongeveer even zwart als ik ... (ik ben namelijk wel eens op Cuba geweest).
 
Hehe, nu gelezen. Kan wel een leuke pot worden.
 
Ik geloof nooit dat Remi serieus was.
 
En als ik nou beloof dat er in mijn game alleen Afrikanen voorkomen? Of beter nog, alleen bewoners van een piepklein dorpje in Zambia?

Was wel een beetje bang dat er misschien wat kritiek zou komen (al had ik het eerder verwacht over het hele kamp-deel), maar het is toch maar een lolletje. In de game van Z1000 waren het de homo's die eruit moesten, daar is ook niemand over gevallen.

Bovendien, half-antilliaans dan ben je ongeveer even zwart als ik ... (ik ben namelijk wel eens op Cuba geweest).

Ik geloof nooit dat Remi serieus was.

Was niet serieus idd. Schrijf me maar in Alley.
 
Back
Naar boven