- Lid sinds
- 3 sep 2008
- Berichten
- 14.889
- Waardering
- 2.500
- Lengte
- 1m85
- Vetpercentage
- > 50%
Omdat kwarkvarken ons in de steek hebt gelaten. Wil ik de 2e ronde wel leiden.
Ik ga geen hele verhalen typen. Ik zal een klein verhaal typen+eventuele hints.
Weer de zelfde spelregels en rollen als de vorige keer.
Ik zal zo OP post aanpassen. Eerst ff trainen en weekend houden
REGELS: LEES DIT DOOR!!
1. Er zijn dus dagen en nachten in het spel. Ik kondig aan wanneer het dag of nacht wordt. Elk duurt in real life een aantal dagen. "Overdag" hebben jullie de mogelijkheid te discussieren over de laatste gruweldaad van de weerwolf, andere dorpsbewoners verdacht te maken en jullie stem uit te brengen.
2. 'Snachts moord de wolf, beschermt de jager, spiekt het meisje en vraagt de heks (kom ik zo op terug)
3. Het is NIET de bedoeling dat jullie elkaar PM'en over het spel (tenzij je geliefden of cultist bent, kom ik zo op terug). Ook in andere topics is het spel bespreken not done. Dit neemt voor iedereen de lol uit het spel, en ik neem aan dat jullie ook op een eerlijke manier kunnen winnen.
4. Je mag nooit vertellen welk personage je bent. Overdag kun je uiteraard wel hints achterlaten (zolang ze niet te makkelijk zijn, maak ze dus maar gewoon moeilijk) om je dorpsgenoten duidelijk te maken wie je bent. Hiermee kun je ze dus ook om de tuin leiden!
Inschrijving is wel open (30 spelers). INSCHRIJVING GESTOPT
1: Orgineel
2: Jorgyboy
3: Maxiamento
4. Lukazz[
5:bikers
6: Remi AFCA
7: Topsycret
8: Biobeast
9: Fitness Beginer
10: Chreiz
11: Starter20
12: SubGenius DOOD
13: Thielen
14: Anu
15: Kane DOOD
16: Markrot
17: Suicide Sid
18: sTiiWaZz
19: Lork
20: Buffalo Billy
---------- Post toegevoegd Fri 18 May 2012 om 17:29 ----------
Rollen
Ik ga geen hele verhalen typen. Ik zal een klein verhaal typen+eventuele hints.
Weer de zelfde spelregels en rollen als de vorige keer.
Ik zal zo OP post aanpassen. Eerst ff trainen en weekend houden
REGELS: LEES DIT DOOR!!
1. Er zijn dus dagen en nachten in het spel. Ik kondig aan wanneer het dag of nacht wordt. Elk duurt in real life een aantal dagen. "Overdag" hebben jullie de mogelijkheid te discussieren over de laatste gruweldaad van de weerwolf, andere dorpsbewoners verdacht te maken en jullie stem uit te brengen.
2. 'Snachts moord de wolf, beschermt de jager, spiekt het meisje en vraagt de heks (kom ik zo op terug)
3. Het is NIET de bedoeling dat jullie elkaar PM'en over het spel (tenzij je geliefden of cultist bent, kom ik zo op terug). Ook in andere topics is het spel bespreken not done. Dit neemt voor iedereen de lol uit het spel, en ik neem aan dat jullie ook op een eerlijke manier kunnen winnen.
4. Je mag nooit vertellen welk personage je bent. Overdag kun je uiteraard wel hints achterlaten (zolang ze niet te makkelijk zijn, maak ze dus maar gewoon moeilijk) om je dorpsgenoten duidelijk te maken wie je bent. Hiermee kun je ze dus ook om de tuin leiden!
Inschrijving is wel open (30 spelers). INSCHRIJVING GESTOPT
1: Orgineel
2: Jorgyboy
3: Maxiamento
4. Lukazz[
5:bikers
6: Remi AFCA
7: Topsycret
8: Biobeast
9: Fitness Beginer
10: Chreiz
11: Starter20
12: SubGenius DOOD
13: Thielen
14: Anu
15: Kane DOOD
16: Markrot
17: Suicide Sid
18: sTiiWaZz
19: Lork
20: Buffalo Billy
---------- Post toegevoegd Fri 18 May 2012 om 17:29 ----------
Rollen
De wolf:
Hij doet zich snachts tegoed aan het heerlijke opgepompte vlees van een speler, door mij een naam te PM'en. Hij weet niet wie welke rol heeft (ook niet van de cultisten) en zijn doel is om alle dorpsbewoners op te eten (inclusief meisje, jager en heks, exclusief cultisten).
Het meisje:
Elke nacht mag zij naar de weerwolf gluren. Dit doet zij door mij een PM te sturen. Hierdoor vergaart zij een hint over de wolf, maar krijgt hij ook een hint over haar!
De jager:
Elke nacht beschermt hij een dorpsbewoner, door mij een naam te PM'en. Dit voorkomt dat deze persoon vermoord kan worden door de wolf.
De heks:
De heks brouwt snachts een toverdrank waarmee zij aan de volle maan kan vragen (middels PM) of een bepaalde speler de wolf is.
De geliefden:
De geliefden zijn een paar spelers die bij elkaar horen. Zij mogen elkaar wel PM'en. Nadeel is echter dat wanneer de ene sterft, ook de ander sterft (aldaar zij 'snachts het bed delen).
De cultisten:
De cultisten steunen de wolf en winnen ook het spel als de wolf wint. Zij kennen elkaar en weten wie de wolf is, maar mogen alleen elkaar PM'en (niet de wolf!). De wolf weet echter niet wie de cultisten zijn. Zodra de wolf in gevaar komt, zal een van hen zichzelf moeten opofferen om de wolf veilig te stellen.
De burgemeester:
Iedereen weet wie de burgemeester is. De burgemeester is corrupt en kan zowel aan de kant van de inwoners als de wolf staan, niemand weet dat. Hij kiest zijn kant aan het begin van de ronde door mij te PM'en.
De bodyguard:
De bodyguard wordt eerst vermoord wanneer men het op de burgemeester heeft voorzien. Alleen de burgemeester kent zijn identiteit.
De anarchist:
De anarchist heeft als doel zoveel mogelijk chaos te veroorzaken. Dit kan hij doen door valse informatie te verstrekken (altijd via hints, nooit directe info!) of andere slimmigheden. Hij staat noch aan de kant van de wolf, noch die van de burgers.
De gek:
De gek krijgt een rol toegewezen die hij eigenlijk niet speelt. Dit kan later in het spel voor hilariteit zorgen.
De burger:
De burger heeft geen speciale eigenschappen. Hij stemt overdag op de persoon welk hem het meest verdacht lijkt.
Hij doet zich snachts tegoed aan het heerlijke opgepompte vlees van een speler, door mij een naam te PM'en. Hij weet niet wie welke rol heeft (ook niet van de cultisten) en zijn doel is om alle dorpsbewoners op te eten (inclusief meisje, jager en heks, exclusief cultisten).
Het meisje:
Elke nacht mag zij naar de weerwolf gluren. Dit doet zij door mij een PM te sturen. Hierdoor vergaart zij een hint over de wolf, maar krijgt hij ook een hint over haar!
De jager:
Elke nacht beschermt hij een dorpsbewoner, door mij een naam te PM'en. Dit voorkomt dat deze persoon vermoord kan worden door de wolf.
De heks:
De heks brouwt snachts een toverdrank waarmee zij aan de volle maan kan vragen (middels PM) of een bepaalde speler de wolf is.
De geliefden:
De geliefden zijn een paar spelers die bij elkaar horen. Zij mogen elkaar wel PM'en. Nadeel is echter dat wanneer de ene sterft, ook de ander sterft (aldaar zij 'snachts het bed delen).
De cultisten:
De cultisten steunen de wolf en winnen ook het spel als de wolf wint. Zij kennen elkaar en weten wie de wolf is, maar mogen alleen elkaar PM'en (niet de wolf!). De wolf weet echter niet wie de cultisten zijn. Zodra de wolf in gevaar komt, zal een van hen zichzelf moeten opofferen om de wolf veilig te stellen.
De burgemeester:
Iedereen weet wie de burgemeester is. De burgemeester is corrupt en kan zowel aan de kant van de inwoners als de wolf staan, niemand weet dat. Hij kiest zijn kant aan het begin van de ronde door mij te PM'en.
De bodyguard:
De bodyguard wordt eerst vermoord wanneer men het op de burgemeester heeft voorzien. Alleen de burgemeester kent zijn identiteit.
De anarchist:
De anarchist heeft als doel zoveel mogelijk chaos te veroorzaken. Dit kan hij doen door valse informatie te verstrekken (altijd via hints, nooit directe info!) of andere slimmigheden. Hij staat noch aan de kant van de wolf, noch die van de burgers.
De gek:
De gek krijgt een rol toegewezen die hij eigenlijk niet speelt. Dit kan later in het spel voor hilariteit zorgen.
De burger:
De burger heeft geen speciale eigenschappen. Hij stemt overdag op de persoon welk hem het meest verdacht lijkt.
Laatst bewerkt: