AndroidHealthClinic

An heeft hem eindelijk ingehaald!

hoe loopt het af?


  • Totaal stemmers
    21

Bezoekers in dit topic

Angelus

Gargantuan Beast
10 jaar lid
Lid geworden
4 feb 2008
Berichten
31.441
Waardering
3.488
Lengte
1m86
Massa
100kg
Vetpercentage
8%
Beverlo - Vandaag, omstreeks 19 uur, heeft An Gelus eindelijk haar aarsrivaal ingehaald in de race naar eeuwige roem.

Nek-aan-nek
In 2009 ontstond de rivaliteit tussen An en legendarische legende, boardnegert en befaamd chocoprins Jesaja na een discussie over wie van de twee de grootste aandachtshoer is.
In die periode opereerde DBB nog op het oude karmasysteem, waar de chocoprins een karmapower van 60 had, een onoverbrugbare afstand voor An leek het zo in die tijd.
Na de karmareset van 2010 werd het een nek-aan-nek race tussen An en Jesaja, maar omdat An niet meer meedeed met karma, kreeg ze natuurlijk ook niet meer de vriendjespolitiek-karmabonus en won Jesaja al snel de bovenhand.

Overactief
De laatste weken viel het op dat An overdreven actief was op het forum. In de afgelopen 5 dagen heeft ze maar liefst 7 topics geopend, er wordt dan ook gespeculeerd dat dit gedaan werd met de intentie om de prins van zijn troon te stoten, maar deze geruchten zijn nog niet bevestigd.
Boardmember vrounieluutje: "Joa, of den angelus da vor expres gedaan heeft weet ik nie, ma kheb mn eigen problemen. Heb daarstrak ne paarse piet uit mn neus gevist en khem geheurd da da 1 van de eerste symtome van aids is"

Blijvende overwinning?
Hoe de race verder zal verlopen is nog onduidelijk. Door de huidige media-aandacht is het mogelijk dat de "haterz" masaal karma gaan geven aan Jesaja om zo An terug te dringen.
An heeft in de loop der jaren namelijk een aardige lijst e-enemies opgebouwd, die haar maar al te graag een hak zullen zetten.
Hoe dan ook is het zeker, dat ondanks haar 6 rode kaarten, ze nog lang niet van plan is te verdwijnen van het board

2hgwo0m.jpg
bron: Anuskrant
 
ik denk dat een mod nu -100 karma puntjes gaat doen bij An Gelus
 
hahahh :p lijkt net alsof dat het door een professional gedaan is :D
 
Wat een anus strijd, ik ben nog geen twee maanden lid en ik heb niet gek veel minder karma dan jij (480 punten).
 
Het ruikt hier naar vis, misbruik is nog steeds zeer goed mogelijk, en vriendjes politiek is is er nog steeds.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
moved:(
 
En terecht, dan kan je geen karma krijgen voor je topic :D

te laat, poppin had me al direct gegeven:D

---------- Toegevoegd om 20:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:11 ----------

Wat een anus strijd, ik ben nog geen twee maanden lid en ik heb niet gek veel minder karma dan jij (480 punten).

ik had zo'n 6500 posts bij de karma reset, qua post/karma verhouding zitten we dan nog steeds op hetzelfde niveau:D
 
te laat, poppin had me al direct gegeven:D

---------- Toegevoegd om 20:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:11 ----------



ik had zo'n 6500 posts bij de karma reset, qua post/karma verhouding zitten we dan nog steeds op hetzelfde niveau:D

Denk dat je nog wel wat minder dan 6500 posts had, is redelijk lang geleden.
 
Denk dat je nog wel wat minder dan 6500 posts had, is redelijk lang geleden.

had mn karmapower 29 gehaald bij de 5000, weet ik nog, en dat was vlak (paar maanden) voor de reset want ik ben geeindigd bij 29:P
 
Is het nou gewoon het gevoel dat jullie krijgen... de kik, de euforie het onmiskenbare gevoel van een significante dopamine stijging, en gevoel dat je toch iets hebt bereikt?

Respect?

Neem aan dat je in de sportschool ook alle Karma krijgt van iedereen?
 
Is het nou gewoon het gevoel dat jullie krijgen... de kik, de euforie het onmiskenbare gevoel van een significante dopamine stijging, en gevoel dat je toch iets hebt bereikt?

Respect?

Neem aan dat je in de sportschool ook alle Karma krijgt van iedereen?

hater be hatin'
 
Oké, het is me niet helemaal duidelijk.
Is Angelus nu een man of een vrouw? of zweeft hij/zij er ergens tussenin?
 
5 punten, geen 6. Maar wat nu? Wil je een koekje?
 
5 punten, geen 6. Maar wat nu? Wil je een koekje?

nu verpest je mn troll, ik ging aan het einde van de avond om een weekban vragen om zo heel dbb door elkaar te schudden:mad:
ik dacht overigens dat mods niet mochten zeggen hoeveel kaarten een member heeft:mad:

---------- Toegevoegd om 20:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:24 ----------

btw is er toevallig ook iemand in die rickroll getrapt?:D valt er toch nog iets te redden van dit topic:o
 
Back
Naar boven