Fitness Seller

Hoe je vooruitgang boekt

Bezoekers in dit topic

Goed artikel, karma!
 
Ik max altijd elke training, dan ga ik elke training met dat gewicht meer reps proberen te maken. Als de reps boven de 6 komt ga ik gewicht verhogen. Werkt perfect.
 
Goeie shizzle weer, adonis!
 
:thumb:

Je moet wat Karmapunten verdelen over andere gebruikers voordat je a1s opnieuw punten kan geven.
 
Goed artikel! Veel mensen zie je maar telkens weer op dezelfde manier opbouwen en weer telkens bij dezelfde herhaling falen bij het bankdrukken.. Zonde, want vooruitgang kun je eigenlijk afdwingen als je progressief traint!

Het is sowieso verstandig bij te houden welke gewichten je hebt gebruikt en hoeveel sets/herhalingen, dan ga je vanzelf er beter op letten dat je volgende training meer pakt.

Andere manieren waarop je vooruitgang kunt boeken:

-Bank elke week een stand hoger zetten bij dumbbell bankdrukken en zelfde gewicht proberen (als je vastzit, gewicht omhoog en bankje weer helemaal omlaag).
-Pins elke week een standje lager bij pinsquats
 
Goed verhaal, goede uitleg, goed voorbeeld!
 
Mooi getypt. Hier heb ik wat aan. Ga het morgen meteen gebruiken bij de chest en squat.
 
wat een onzin allemaal :rolleyes:


























geintje :P goed artikel adonis :thumb:
 
Mmmm met één ding ben ik het niet eens en dat is dat je zegt dat een legpress geen compound is. Voor derest een goed stuk hoor.
 
nice denk ik dat volume verhogen maar is ga proberen doe nu al half jaar precies zelfde
 
Ik vin persoonlijk volume verhogen fijn werken met 5x5 en dan niet te zwaar beginnen.
Pak bvb een gewicht waarbij je e laatste 5 herhalingen 8 of 10 herhalingen kan maken.
Momenteel pas ik het ook weer toe en het voel goed
 
Mmmm met één ding ben ik het niet eens en dat is dat je zegt dat een legpress geen compound is. Voor derest een goed stuk hoor.
Is toch waar? Compound zijn toch oefeningen die over meerdere gewrichten gaat. Bij legpress wordt alleen over het kniegewricht gegaan.
 
Nice artikel man!
 
Kan iemand die percentages & die hh's beetje uitleggen aub? Snap het niet volledig allemaal.
 
Goed artikel
Maar hoezo een legpress is geen compound? OK niet zo'n grote compound als bij een squat, maar je gebruikt toch meerdere gewrichten? (heup & knie) en compound wil toch zeggen het in gang zetten van 2 of meer gewrichten, want als je er maar 1 in gang zet (leg exstension) dan is het toch pas een isolatie?
Of zit ik fout?
 
Back
Naar boven