Fitness Seller

Tips voor strakke buikspieren voor de zomer (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
29 apr 2015
Berichten
11
Waardering
0
Ongeacht wat je geslacht is, iedereen houdt van een goede set strakke buikspieren. Als u wat hoofden wilt laten draaien in de zomer, volg dan deze 4 tips om een goede indruk te maken aan het zwembad of het strand.

1. VET MOET WEG !
Een van de grootste leugens voor een strakke 6-pack te kweken is dat je wel een “miljoen” sit-ups of crunches moet doen, of een van die domme gadgets die je in een reclamespotje tegenkomt moet kopen. De waarheid is dat je zoveel crunches en buikspier oefeningen kunt doen als je maar wilt, als je vet op je buik hebt ga je deze spieren NOOIT zien. Je moet eerst het vet op je buik verbranden voordat je buikspieren zichtbaar worden.

2. WEINIG KOOLHYDRATEN

Ik heb gemerkt als het gaat over verbranden van vet dat je weinig koolhydraten moet eten. Wanneer het lichaam niet genoeg energie uit koolhydraten kan nuttigen dan haalt het lichaam deze energie uit het verbranden van vet. Weinig koolhydraten nuttigen is een extreem goede manier om vet te verbranden.

3. CARDIO
Cardio op een manier van hoge intensiteit, bijv. een sprint van een bepaalde tijd (meestal van 1 minuut of minder). Daarna cardio op een manier van lage intensiteit, bijv. wandelen van een bepaalde tijd. Dit proces blijf je herhalen tot je ongeveer 5 sets hebt gedaan. Het voordeel hiervan is dat je redelijk snel klaar bent met dit gedeelte in plaats van dat je een uurtje loopt te joggen.

4. LAAT DIE BUIKSPIEREN WERKEN

Je dacht toch niet dat ik een artikel over buikspieren ging schrijven zonder dit ook te vermelden. Zoals elke spier heeft deze 24u rust nodig na een intensieve training dus train je buikspieren niet elke dag, maar 1 dag wel andere niet enzoverder. Rust is even belangrijk als de training zelf dus laat je spieren tijdig rusten om spiergroei te bevorderen.
 
Sorry maar dit is geen nieuwe informatie voor het gemiddeld lid hier..
 
Wauw jij bent echt slim! Thanks voor het delen.
 
Dit gaat mijn leven veranderen
 
echt waaar
 
ik heb dit allemaal gedaan en ik had abs in 10 minuten dit is geweldig!
 
crunches
not even once
 
vertel me alsjeblieft meer over hoe low carb beter is dan high carb voor fat loss in isocalorische omstandigheden

ik ben geintrigeerd
 
Eindelijk een duidelijk artikel over hoe je een sixpack krijgt.
 
Je dacht toch niet dat ik een artikel over buikspieren ging schrijven zonder dit ook te vermelden. Zoals elke spier heeft deze 24u rust nodig na een intensieve training dus train je buikspieren niet elke dag, maar 1 dag wel andere niet enzoverder. Rust is even belangrijk als de training zelf dus laat je spieren tijdig rusten om spiergroei te bevorderen.

kan je ze toch wel elke dag trainen? :D
 
ehmm ja, beetje topic in de lijn van ''de aarde is niet plat'' '' jfk is dood'' ....


Eindelijk een duidelijk artikel over hoe je een sixpack krijgt.
jijwat
 
Wat is een sixpack en hoe werkt het?
 
Nou, wat een hoop nieuwe info! Ik stop meteen met carbs kanen voor een echte sixpack.
 
Ongeacht wat je geslacht is, iedereen houdt van een goede set strakke buikspieren. Als u wat hoofden wilt laten draaien in de zomer, volg dan deze 4 tips om een goede indruk te maken aan het zwembad of het strand. 1. VET MOET WEG ! Een van de grootste leugens voor een strakke 6-pack te kweken is dat je wel een “miljoen” sit-ups of crunches moet doen, of een van die domme gadgets die je in een reclamespotje tegenkomt moet kopen. De waarheid is dat je zoveel crunches en buikspier oefeningen kunt doen als je maar wilt, als je vet op je buik hebt ga je deze spieren NOOIT zien. Je moet eerst het vet op je buik verbranden voordat je buikspieren zichtbaar worden. 2. WEINIG KOOLHYDRATEN Ik heb gemerkt als het gaat over verbranden van vet dat je weinig koolhydraten moet eten. Wanneer het lichaam niet genoeg energie uit koolhydraten kan nuttigen dan haalt het lichaam deze energie uit het verbranden van vet. Weinig koolhydraten nuttigen is een extreem goede manier om vet te verbranden. 3. CARDIO Cardio op een manier van hoge intensiteit, bijv. een sprint van een bepaalde tijd (meestal van 1 minuut of minder). Daarna cardio op een manier van lage intensiteit, bijv. wandelen van een bepaalde tijd. Dit proces blijf je herhalen tot je ongeveer 5 sets hebt gedaan. Het voordeel hiervan is dat je redelijk snel klaar bent met dit gedeelte in plaats van dat je een uurtje loopt te joggen. 4. LAAT DIE BUIKSPIEREN WERKEN Je dacht toch niet dat ik een artikel over buikspieren ging schrijven zonder dit ook te vermelden. Zoals elke spier heeft deze 24u rust nodig na een intensieve training dus train je buikspieren niet elke dag, maar 1 dag wel andere niet enzoverder. Rust is even belangrijk als de training zelf dus laat je spieren tijdig rusten om spiergroei te bevorderen.
bullshit,het is een goede manier om vocht te verliezen.
24 uur rust is veel te weinig minstens 3 dagen tussen laten imo
je artikel klopt voor geen reet en wat er van klopt is BASIS kennis die de gemiddelde beachboy kent
 
Haha wat een kut artikel, er staat niet eens iets in over pindakaas smeren en welke soorten pindakaas en folie je het best kan gebruiken.
 
  • Like
Waarderingen: mat
ehmm ja, beetje topic in de lijn van ''de aarde is niet plat'' '' jfk is dood'' ....



jijwat

Sorry, volgende keer zal ik de /ironiemode aanzetten ;)
 
Haha wat een kut artikel, er staat niet eens iets in over pindakaas smeren en welke soorten pindakaas en folie je het best kan gebruiken.

Dit !
:D
 
Back
Naar boven