MuscleMeat

Tips voor strakke buikspieren voor de zomer (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Haha ik hoor het vaak laatste tijd over onderste blokjes, gasten gaan dan letterlijk elke dag intensief buik trainen.
Als ik zeg dat die komen vanzelf als hun vet % wat lager is, dan word ik voor gek verklaard.
 
Haha ik hoor het vaak laatste tijd over onderste blokjes, gasten gaan dan letterlijk elke dag intensief buik trainen.
Als ik zeg dat die komen vanzelf als hun vet % wat lager is, dan word ik voor gek verklaard.

Of je krijgt zo'n geïrriteerde blik, omdat ze doorhebben dat ze eigenlijk structureel verkeerd bezig zijn...
 
Pindakaas op je buik smeren heb ik een gehoord. Wel eerst in magnetron doen anders is het niet effectief.
 
Pindakaas op je buik smeren heb ik een gehoord. Wel eerst in magnetron doen anders is het niet effectief.
Vergeet niet om zout toe te voegen aan de pindakaas voor je gaat smeren! Dat zorgt ervoor dat overtollig vocht uit je lichaam wordt onttrokken. Himalayazout is het beste, maar gewoon keukenzout werkt ook redelijk.
 
:O, bedankt voor de tip ! Is zeezout ook goed?
 
:O, bedankt voor de tip ! Is zeezout ook goed?
Die test is nog gaande. Vooralsnog lijkt het na Himalayazout de beste optie te zijn. Maar pin me er niet op vast.
 
gewoon dnp voor abs
 
Hmm hoe ga je dan massa én buikspieren kweken? Ik zie conflicten..
 
jonge doet zijn best en niks dan kritiek...

vind dit artikel overzichterlijker dan die trollpost hier. ;)
 
pindakaas altijd +1
 
pindakaas altijd +1

hqdefault.jpg
 
Mooi dat dit bericht al tijden op de frontpage staat.. Misschien moet dit hele subforum maar weg..
 
Mod, graag in elite sectie plaatsen.
 
Back
Naar boven