| | |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |
![]() |
| | Topic opties |
| | #21 | ||
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: dec 2004 Locatie: Nederland Leeftijd: 36 Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: Perfecte voeding voor en na training
Citaat:
Dat je met uitgeputte glycogeenvoorraden een sterkere reactie krijgt geloof ik wel. Wanneer je de laatste maaltijd 3 uur voor de training neemt zal de glycogeenvoorraad ook weer basale waarden hebben aangenomen en tegen het tijdstip van trainen zal de reactie van snelle suikers met whey/bcaa's behoorlijk groot zijn. Inname van snelle suikers in combinatie met essentiele aminozuren/bcaa's voor de training geeft juist een sterkere proteine synthese dan wanneer dit na de training wordt genomen, hoe onlogisch dit ook klinkt. Misschien komt dit door een betere doorstroming van spieren tijdens de training waardoor een snellere aanvoer van voedingsstoffen is. Citaat:
Er zijn heel veel dingen die logisch en aannemelijk klinken over voedsel inname, daarom is het juist zo belangrijk dat er een wetenschappelijke onderbouwing in zit in niet een logisch beredenerende. Maar wanneer iemand een aantal interessante links heeft naar een wetenschappelijk artikel wat het tegendeel bewijst van mijn artikel hoor ik het graag. Dan pas ik het wel aan. | ||
| | |
| | #22 | |
| Super Moderator Aangemeld: apr 2002 Locatie: افغانستان Geslacht: M
Citaat:
__________________ As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000 The only easy day was yesterday...............Life is hard, so am I Geloof niets, probeer alles | |
| | |
| | #23 | |
| Cool Novice Aangemeld: dec 2003 Locatie: Nederland Leeftijd: 31 Geslacht: M
Citaat:
| |
| | |
| | #24 |
| Huge Freak | Re: Perfecte voeding voor en na training
Nee, in mijn ogen zouden de snelle koolhydraten in de whey gainer niet goed zijn om vlak voor de training te nemen. De whey proteine zelf is niks mis mee, tenzij je zo intensief traint, dat je hem niet meer binnen kan houden!! Maar misschien heb ik het weer helemaal mis en zijn dus snelle koolhydraten voor en tijdens de training zeer positief voor je groei!! De meningen zijn verdeelt en ik kan het me gewoon ook niet permitteren zoveel snelle koolhydraten te nemen, omdat ik anders veel te vet word! (echte endomorph) Misschien is het een oplossing als een van ons die normaal geen koolhydraten vlak voor en tijdens de training neemt, dit wel 2 maanden gaat doen en dan posten of het resultaat heeft geboekt!! |
| | |
| | #25 |
| Competitive Bodybuilder | Re: Perfecte voeding voor en na training
snelle suikers in de vorm van? dextrose, ik ben die bende eigenlijk een beetje zat, sportdrankje ook ok?
__________________ Sic Vis Pacem, Para Bellum |
| | |
| | #26 |
| Freaky Bodybuilder | Re: Perfecte voeding voor en na training
Mooi stuk
__________________ Quote`s from the board members: Jopie is hardcore!!; Hij is gewoon erg ruim ontwikkeld.... ofzoiets; Tjah wel knap dat ie met elk onderwerp een verband weet te leggen met XXX ; Ik vind jopie geil en lief ; Een echte paler!; Eigenlijk is Jopie perfect; Natuurlijk is jopie geobsedeerd; Jopie zegt gewoon waar t op staat; Jopie is als een lekkere kut ... je verlangt er elke dag naar; Jopie is de Man; De man is onnavolgbaar; Jopie for president; Wie de hel is jopie??. |
| | |
| | #27 | |
Citaat:
__________________ 17 jaar; 1,74; 66 kg @ 7-8% | |
| | |
| | #28 | |
| Huge Freak Aangemeld: mei 2004 Locatie: Endolonië Geslacht: M
Citaat:
__________________ Carb Cycling - Shredded at Last | |
| | |
| | #29 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: nov 2004 Locatie: Nederland Leeftijd: 21 Geslacht: M
appelsap ook ok?
|
| | |
| | #30 |
| Novice Aangemeld: apr 2005 Leeftijd: 45 Geslacht:
oud nieuws, Voor een beetje krachtsporter is dit onderhand toch wel al bekend, dacht ik zo. later |
| | |
| | #31 |
OK, niet iedereen is het met alles in dit artikel eens, maar ik vind het toch goed genoeg om er een sticky van te maken Dus bij deze 3
__________________ As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000 The only easy day was yesterday...............Life is hard, so am I Geloof niets, probeer alles |
| | |
| | #32 |
| Massive Warrior | Re: Perfecte voeding voor en na training
Ik ga deze in de artikel sectie zetten 3, we hebben al wat teveel sticky's in de voedingssectie, en er staan idd nogal wat persoonlijke opvattingen in.
__________________ Train like an animal, eat like a horse, sleep like a baby, grow like a weed ** Graag geen vragen m.b.t. bb via pm ** |
| | |
| | #33 |
ok
__________________ As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000 The only easy day was yesterday...............Life is hard, so am I Geloof niets, probeer alles |
| | |
| | #34 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: dec 2004 Locatie: Nederland Leeftijd: 36 Geslacht: M
Ik zal hem nog updaten. Het klopt in ieder geval dat er tijdens eccentrisch trainen andere regels gelden wat betreft koolhydraten na de training. Ben er al een aantal dagen mee bezig, maar wil eerst zeker weten dat ik er genoeg over gelezen heb.
|
| | |
| | #35 | |
| Mr. Millionaire | Re: Perfecte voeding voor en na training
Citaat:
komen hier ook wel eens mensen die wat minder verstand van zaken hebben. Dus daarom is het interessant.
__________________ 86 kg 8% A HUNGRY MAN IS AN ANGRY MAN | |
| | |
| | #36 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: jan 2005 Locatie: abugrahib Leeftijd: 25 Geslacht: M
dankjewel! toch nog wat aan gehad!!
__________________ "Vertrouwen is goed, controle is beter." |
| | |
| | #37 |
Karma comes your way
__________________ Mommy's little monster Neuk gezond, neuk een appel! |
| | |
| | #38 |
WOW KARMA voor jou! Sticky!
__________________ God made man. Man made Fina. Fina makes god? God made Man. Man made HGH IGF MGF PGF2 and INSULINE. HGH+IGF+MGF + PGF2+INSULINE makes God! |
| | |
| | #39 |
| Cool Novice Aangemeld: feb 2004 Locatie: Nederland Geslacht: M
goede info top
__________________ 23 jaar 1m78 aug'04 69 kilo @10% ap'05 82.0 kilo @ 15% mei'05 83,5 kilo @ 16 records: bp 2x120 sq 6x170 dl 2x155 |
| | |
| | #40 | |
| Fan of Debra LaFave | Re: Perfecte voeding voor en na training
Citaat:
BCAA's is gewoon een afkorting voor aminozuren met vertakte ketens (dit zijn er 3). Mager spierweefsel bestaat hieruit.
__________________ Niets werkt tot het tegendeel bewezen is | |
| | |