Ga Terug   DutchBodybuilding.com Forum > Focus op de Leden > Post Je Eigen Artikels

Antwoord

LinkBack Onderwerp Opties Weergave Modus
Oud 18 April 2008, 14:47   #1
Novice

Leeftijd: 20
Geslacht: M
Karma Power: 0 Lateralus is op een gedistingeerde weg
Mijn ervaringen genoteerd

Hallo allemaal,

Ik heb een pagina op mijn website over fitness/krachtraining aangemaakt met daarin mijn bevindingen en kennis beschreven. Kritiek is welkom, als er fouten in staan zal ik het snel veranderen ;-)

Fitness - Johan van Zanten.com

/Johan
Lateralus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 April 2008, 15:12   #2
Dutch Bodybuilder

Woopy's Avatar

Leeftijd: 22
Karma Power: 3 Woopy is gewoon erg aardigWoopy is gewoon erg aardigWoopy is gewoon erg aardigWoopy is gewoon erg aardigWoopy is gewoon erg aardigWoopy is gewoon erg aardig
meer reps (bv 4x15) voor kracht? Het is net andersom... Voor kracht gebruik je minder reps en meer gewicht.
je spieren hebben trouwens 48 uur rust nodig. 24u zoals jij schrijft, zou willen zeggen dat je dezelfde spieren WEL op opeenvolgende dagen kan trainen
Woopy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 April 2008, 15:17   #3
Novice

Ben je het er mee eens dat 4x10 massa is? En als je nu omhoog gaat, naar 4x15 wat heeft dat dan voor effect?

klopt tis 48uur f aanpassen, zat tijdens het schrijven ook al f te denken.
Oud 18 April 2008, 15:20   #4
Dutch Bodybuilder

Woopy's Avatar

Leeftijd: 22
Karma Power: 3 Woopy is gewoon erg aardigWoopy is gewoon erg aardigWoopy is gewoon erg aardigWoopy is gewoon erg aardigWoopy is gewoon erg aardigWoopy is gewoon erg aardig
8-12 herhalingen wordt over het algemeen voor massa gezien
6 of minder voor kracht
hoger is meer voor de conditie
Woopy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 April 2008, 15:26   #5
Advanced Bodybuilder

Karma Power: 5 Tielie heeft veel om trots over te zijnTielie heeft veel om trots over te zijnTielie heeft veel om trots over te zijnTielie heeft veel om trots over te zijnTielie heeft veel om trots over te zijnTielie heeft veel om trots over te zijnTielie heeft veel om trots over te zijnTielie heeft veel om trots over te zijnTielie heeft veel om trots over te zijnTielie heeft veel om trots over te zijnTielie heeft veel om trots over te zijnTielie heeft veel om trots over te zijnTielie heeft veel om trots over te zijn
haha je hebt je bevindingen en kennis beschreven maar moet hier nog naar grondbeginselen komen vragen. Beter haal je die site eraf, ga je eerst een jaar je best doen en dingen leren, en dan kun je nog altijd zo'n site maken.

4*15 voor kracht. Vertel dat maar aan Tate en co.

"Wolla geen probleem, voor deze boy. Motherfucker, zoek geen ruzie. En zeg geen hoi."
© Youssef en Kamal
Tielie is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 18 April 2008, 15:38   #6
BK junkie
Elite Member Powerlifter

TheNose's Avatar

Leeftijd: 30
Karma Power: 36
TheNose is DBB's Karma KingTheNose is DBB's Karma KingTheNose is DBB's Karma KingTheNose is DBB's Karma KingTheNose is DBB's Karma KingTheNose is DBB's Karma KingTheNose is DBB's Karma KingTheNose is DBB's Karma KingTheNose is DBB's Karma KingTheNose is DBB's Karma KingTheNose is DBB's Karma KingTheNose is DBB's Karma King
48u voor spierherstel

>> Logboek <<
TheNose is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 April 2008, 16:01   #7
Novice

Citaat:
Origineel gepost door Tielie Bekijk Post
haha je hebt je bevindingen en kennis beschreven maar moet hier nog naar grondbeginselen komen vragen. Beter haal je die site eraf, ga je eerst een jaar je best doen en dingen leren, en dan kun je nog altijd zo'n site maken.

4*15 voor kracht. Vertel dat maar aan Tate en co.
heb je de rest ook gelezen? of begin je nu alleen te zeiken over mn foutje wat betreft die reps... ik train zelf alleen voor massa dus heb ik geen ervaring met kracht ik dacht ooit is vernomen te hebben dat meer reps kracht was.

Ik ga het iig even aanpassen.
Antwoord

Bookmark topic

Tags
fitness, help, info, krachtraining
Onderwerp Opties
Weergave Modus

Post Regels