Ga Terug   DutchBodybuilding.com Forum > Focus op de Leden > Post Je Eigen Artikels

Antwoord

LinkBack Onderwerp Opties Weergave Modus
Oud 26 November 2007, 15:07   #21
Dutch Bodybuilder

Isnogood's Avatar

Leeftijd: 18
Geslacht: M
Karma Power: 2 Isnogood is een prachtig lichtbakenIsnogood is een prachtig lichtbakenIsnogood is een prachtig lichtbakenIsnogood is een prachtig lichtbakenIsnogood is een prachtig lichtbakenIsnogood is een prachtig lichtbaken
Stuur een bericht via MSN naar Isnogood
Citaat:
Origineel gepost door Ariane1991 Bekijk Post
Sorry, maar volgens mij moet je het nog een keer nakijken. DNA is opgebouw uit basenparen en bevat de genetische kode. De genetische kode is wel belangrijk voor het aanmaken van eiwitten, maar is geen onderdeel van het eiwit. Eiwitten zijn opgebouwd uit aminozuren, die hebben niets met basen te maken.
Ik heb een paar dingen door elkaar gehaald idd, de basenvolgorde van het DNA bepaald de eiwitsynthese, en daarmee dus de aminozuren.
Oud 26 November 2007, 15:15   #22
Freaky Bodybuilder

Markywannabee's Avatar

Karma Power: 19
Markywannabee is herboren in de Halfgod realmMarkywannabee is herboren in de Halfgod realmMarkywannabee is herboren in de Halfgod realmMarkywannabee is herboren in de Halfgod realmMarkywannabee is herboren in de Halfgod realm
mooi stukkie
Jij snoepen, Ik gezond eten
Markywannabee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 November 2007, 15:38   #23
Dutch Bodybuilder

Isnogood's Avatar

Karma Power: 2 Isnogood is een prachtig lichtbakenIsnogood is een prachtig lichtbakenIsnogood is een prachtig lichtbakenIsnogood is een prachtig lichtbakenIsnogood is een prachtig lichtbakenIsnogood is een prachtig lichtbaken
Citaat:
Origineel gepost door Ariane1991 Bekijk Post
Er is ook een deel wat als korte ketens opgenomen en verwerkt wordt (BCAA's). Zoals je verderop uitlegt: hoe meer de gegeten eiwitten op menselijke eiwitten lijken, hoe groter het deel wat niet helemaal afgebroken hoeft te worden, dus hoe sneller het eiwit bruikbaar is voor het lichaam.
BCAA's zijn geen eiwitten maar specifieke aminozuren, daarnaast wat je schreef over koolhydraten die je anabool maken: Khs zorgen voor insuline stijging, door stijging van je insuline sla je meer vet op/bouw je meer spier op.
Oud 26 November 2007, 21:42   #24
Advanced Bodybuilder

Geslacht: V
Karma Power: 3 Ariane1991 heeft veel om trots over te zijnAriane1991 heeft veel om trots over te zijnAriane1991 heeft veel om trots over te zijnAriane1991 heeft veel om trots over te zijnAriane1991 heeft veel om trots over te zijnAriane1991 heeft veel om trots over te zijnAriane1991 heeft veel om trots over te zijnAriane1991 heeft veel om trots over te zijnAriane1991 heeft veel om trots over te zijnAriane1991 heeft veel om trots over te zijn
Citaat:
Origineel gepost door Isnogood Bekijk Post
BCAA's zijn geen eiwitten maar specifieke aminozuren
Je hebt gelijk. Ik haalde een paar dingen door elkaar.
Ariane1991 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 December 2007, 10:56   #25
Cool Novice

Frederic's Avatar

Karma Power: 1 Frederic is op een gedistingeerde weg
Deze van Big T vind ik zeer goed en gebruik ik veel voor alles te zien van kcal etc...
Kcal en EKV Tabel A-Z | Voedingswaarden | Grammen/Kcal | Koolhydraten | Schema
Oud 25 December 2007, 11:09   #26
Advanced Bodybuilder

Yeahbuddy's Avatar

Leeftijd: 44
Karma Power: 5 Yeahbuddy heeft een sterk verlangen om herboren te wordenYeahbuddy heeft een sterk verlangen om herboren te wordenYeahbuddy heeft een sterk verlangen om herboren te wordenYeahbuddy heeft een sterk verlangen om herboren te wordenYeahbuddy heeft een sterk verlangen om herboren te wordenYeahbuddy heeft een sterk verlangen om herboren te wordenYeahbuddy heeft een sterk verlangen om herboren te wordenYeahbuddy heeft een sterk verlangen om herboren te wordenYeahbuddy heeft een sterk verlangen om herboren te wordenYeahbuddy heeft een sterk verlangen om herboren te wordenYeahbuddy heeft een sterk verlangen om herboren te wordenYeahbuddy heeft een sterk verlangen om herboren te wordenYeahbuddy heeft een sterk verlangen om herboren te wordenYeahbuddy heeft een sterk verlangen om herboren te wordenYeahbuddy heeft een sterk verlangen om herboren te worden
Eiwitbronnen met een lage bw hebben ook hun nut. Ze zorgen ervoor dat je lichaam niet lui wordt. Laat het maar lekker werken om die eiwitten om te zetten. Daar word je niet slechter van.
Yeahbuddy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 February 2008, 12:56   #27
Dutch Bodybuilder

Isnogood's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Yeahbuddy Bekijk Post
Eiwitbronnen met een lage bw hebben ook hun nut. Ze zorgen ervoor dat je lichaam niet lui wordt. Laat het maar lekker werken om die eiwitten om te zetten. Daar word je niet slechter van.
Hoe kom je daar bij?
Oud 16 February 2008, 12:57   #28
Dutch Bodybuilder

Isnogood's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Frederic Bekijk Post
Deze van Big T vind ik zeer goed en gebruik ik veel voor alles te zien van kcal etc...
Kcal en EKV Tabel A-Z | Voedingswaarden | Grammen/Kcal | Koolhydraten | Schema
Daar staat alleen de hoevelheid eiwit in een product, niet de kwaliteit ervan.

Bookmark topic
Onderwerp Opties
Weergave Modus

Post Regels