| | #61 |
| Competitive Bodybuilder | Re: De laatste der colossen
Goh, ik voel helemaal met je mee! Bij mijn sportschool hing een briefje dat je niet te hard mag kreunen... AAAAAaaaaahh!!! Ik wil schreeuwen als het zwaar is!!!! |
| | |
| | #62 |
| Competitive Bodybuilder | Re: De laatste der colossen
allemaal geen last van , train in een supper gym ( bruine gym ) oude toestellen , zware dumbels ( niet dat ik die al nodig heb ) , weinig cardio , goede muziek , lage kost per maand , eigenlijk een overvloed van alles wat er moet zijn samengevat : Feest grtzz |
| | |
| | #63 | |
| Met pensioen | Re: De laatste der colossen
Citaat:
Niks aan toe te voegen. En dat gebeurt niet vaak!
__________________ 'Bodybuilding. When narcism becomes a lifestyle.' | |
| | |
| | #64 | |
| Freaky Bodybuilder | Re: De laatste der colossen
Citaat:
Ik word daar ook altijd wel een beetje moe van, dat is toch slecht voor je knieeen, nou en! die bierpens van jou zal je knieeen en rug ook niet helpen
__________________ http://forum.dutchbodybuilding.com/s...ad.php?t=54824 (mijn log) Strongman+powerliften+bodybuilden= strongpowerbuilder AMSTERDAMS STERKSTE MAN C WEDSTRIJD 8-7-2007 NUMMER 1 YBF NEDERLANDS KAMPIOEN EXTREME BODY 2007 AMSTERDAMS STERKSTE MAN 2008 NR1 | |
| | |
| | #65 |
| Advanced Bodybuilder | Re: De laatste der colossen
hey bracke ik weet niet welke sportschool het is maar dat schiet natuurlijk niet op als er bij mijn sportschool een apparaat kapot is word ie dezelfde dag nog gemaakt. de dumbels zijn bij mijn sportschool ook een stukje zwaarder tot 60 kg ! |
| | |