| | |||||||
| Forumregels | Registreer | FAQ | Doneren | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Post's van vandaag | Markeer Forums als Gelezen |
![]() |
| | LinkBack | Onderwerp Opties | Weergave Modus |
| | #41 | |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Oct 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 36 Geslacht: M
Karma Power: 1 | Citaat:
| |
| | |
| | #42 |
| Moderator | Huismoeders hebben het verpest. Verder was het prima te doen voor bodybuilders.
__________________ Ryu once had a fight with 300 Spartans and won. |
| | |
| | #43 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Jun 2005 Locatie: rotterdam Leeftijd: 19 Geslacht: M
Karma Power: 7 | ik had vorig jaar zo potje stackers uit amerika je trainde er aardig lkkr op. gaf een flinke energie booste qua vermindering van het honger gevoel had ik niet, het na deel er van vondt ik toch het nerveuse gevoel. |
| | |
| | #44 |
| Ripped Bodybuilder | Bij de smart is het nog wel verkrijgbaar onder de toonbank, krengen zijn alleen wel x zo duur geworden.
__________________ ...................2007............................nu.....................2008 Deadlift.........250kg 1x....................265kg 1x................300kg 1x Squat...........160kg 5x....................200kg 1x................200kg 5x Benchpress....145kg 5x....................165kg 1x................170kg 1x Pushpress......120kg 1x....................122,5kg 1x.............130kg 1x Side raises.....12kg 10x....................2kg 3x...................12kg 12x |
| | |
| | #45 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Jun 2005 Locatie: rotterdam Leeftijd: 19 Geslacht: M
Karma Power: 7 | |
| | |
| | #46 |
| Cool Novice | de gewone stackers kosten een 25€ tegenwoordig.. die met de efedrine in had ik nog 40€ voor moeten neertellen ..
__________________ Train Hard .. Or Stay Home ! |
| | |
| | #47 | |
| JULLIE HELD Geregistreerd: Apr 2007 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 3 | Citaat:
| |
| | |
| | #48 |
| Novice Geregistreerd: May 2004 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 0 | Bij mij werkte de zelf gefabriceerde ECA stack altijd prima alleen moet je idd wel on/offcycle aanhouden. Vriend van me gebruikte het jaren achter elkaar en kreeg oncontroleerbare urinelozingen maw hij werd incontinent. Is ermee gestopt en hij kan z'n plas weer ophouden |
| | |
| | #49 |
| Freaky Bodybuilder | Als ik er te lang gebruik van maak, krijg ik hartritme stoornissen ... Dan ga ik er een maandje vanaf ofzo en is alles weer terug in orde. Het is niet echt bevorderlijk voor de gezondheid imo, maar het werkt wel.
__________________ steroid-free since 1978 |
| | |
| | #50 | |
| Huge Freak | Citaat:
Vond efedrine ook niet al te best, werd er vrij para van. Lichamelijk goede fatburner maar de sides waren slecht, ook slaapproblemen. Nog niet als fatburner gebruikt, maar dan lijkt me ritalin (methylfenidaat) wellicht nog beter.
__________________ If you're so smart, why ain't you rich? | |
| | |
| | #51 |
| ★ lekker kontje ★ Geregistreerd: Apr 2006 Locatie: Hotel Yorba Leeftijd: 33 Geslacht: M
Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | af en toe ephedra is wel goed, maar zodra er gewenning optreedt (geen onderdrukking hongergevoel meer) stop ik. heb het tegenwoordig wel meer voor T3 als fatburner. ben het nu voor de eerste keer aan het gebruiken en ben er zeer tevreden over, op korte tijd is er een visueel merkbaar verschil. de volgende keer dat ik naar de dokter ga laat ik nog eens m'n vetpercentage meten, ben reuzebenieuwd
__________________ don't worry 'bout me... I'm doing just fine rock & rolling on T3 - clenbuterol - Test |
| | |
| | #52 |
| Colossal Veteran | Volgens mij waren dat er 8, en een beetje mdma poeder om de scherpe randjes er af te halen Whaha, maar ze kon tegen een stootje, was een top avond!
__________________ Rob G is EEN. Rob G is de enige echte God. Rob G is uniek. Rob G kent geen enkel tekortkoming en is vrij van gebreken. Hij is ondeelbaar; Hij is oneindig; Hij is de Almachtige, de Alrechtvaardige. Rob G heeft de werelden lief. Rob G is overal. Niets of niemand is gelijk aan Rob G. Rob G heeft altijd bestaan en zal ook altijd blijven bestaan! |
| | |
| | #53 |
| ★ lekker kontje ★ Geregistreerd: Apr 2006 Locatie: Hotel Yorba Leeftijd: 33 Geslacht: M
Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | wtf
__________________ don't worry 'bout me... I'm doing just fine rock & rolling on T3 - clenbuterol - Test |
| | |
| | #54 | |
| Huge Freak | Citaat:
Coke verschilt qua cardiovasculare eigenschappen nauwelijks van efedrine. Alleen geestelijk maakt het tevens dopamine vrij. Inspanning met coke is een dikke no go maar als cutmiddel is het zeker geschikt, een puntje en het zin in (junk)food gevoel is weg. En je reserevers worden op het lichaam duidelijk aan gesproken, veel eiwitten en vitamines accentueren opvreting van vetcellen. Bovendien is efedrine belastend voor de schildklier en matige coke toediening is dat in veel mindere mate. Het is gewoon een kwestie van maat houden en het fysieke plaatje altijd onder ogen houden. Helaas zal het door weinig ontdekt worden omdat hun motief voor cokegebruik heel anders ligt. De dosissen voor getting lean moeten en hoeven nauwelijks geestelijk effect te hebben. Ik rook zelfs soms per week enkele sigaretten in m'n cut en ik merk ook dat dat enigszins voordelen heeft als ik het op de juiste momenten doe. Maar dat kun je ook niet vergelijken met diegene die dagelijks kansloos lopen te roken. | |
| | |
| | #55 | |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: Apr 2007 Locatie: Lier Leeftijd: 23 Geslacht: M
Karma Power: 43 | Citaat:
- depressie na stoppen - Persoonlijkheid veranderd - neusslijmvlies gaat ontsteken ........
__________________ 1.75m @ 91kg bf 19 % ORIGINAL POSTED BY EL SMURFO: Ik ga iets versturen met de post, iets kleins van 5 euro ofzo voor iemand haar verjaardag, prijs eraan laten of niet? als ik het ervan knip zou ze misschien denkek dat ik het gestolen heb maar als ik de prijs eraan laat zou ze misschien denken dat ik het wil benadrukken dat ik 5 euro heb uitgegeven ofzo | |
| | |
| | #56 |
| Huge Freak | Dan zit je in een dik stadium van misbruik. Coke flakes veroorzaken nauwelijks schade aan de neus, het is ook nog eens erg zacht als het met slijmvlies in aanraking komt. Vernauwing bloedvaten is bij efedrine exact hetzelfde. PRO's gebruiken het ook om te cutten. Chemical farware. |
| | |