| | |||||||
| Forumregels | Registreer | FAQ | Doneren | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Post's van vandaag | Markeer Forums als Gelezen |
![]() |
| | LinkBack | Onderwerp Opties | Weergave Modus |
| | #21 | |
| Huge Freak | [quote=AAJ;2170581] Citaat:
Sommige Pro's doen het ook. Heb daar verschillende bronnen over gelezen, en zelfs ervaren dat het werkt. Let wel dat de side effects er zeker zijn, alleen t.o.v van cardio is wanneer je het goed doet, onzettend veel moeite besparend. | |
| | |
| | #22 | |
| Colossal Veteran | Citaat:
Ik vind het kruid efedra ook lang niet zo relaxed werken als de stof efedrine. Zuivere efedrine was leuk om mee te feesten maar wederom het slaapprobleem. Ik snap wel dat het verboden is. Ik kan er zelf verantwoord mee om gaan maar je moet wel beseffen dat er gewoon veel malloten rond lopen die dat niet kunnen, en die moeten we tegen henzelf beschermen.
__________________ Rob G is EEN. Rob G is de enige echte God. Rob G is uniek. Rob G kent geen enkel tekortkoming en is vrij van gebreken. Hij is ondeelbaar; Hij is oneindig; Hij is de Almachtige, de Alrechtvaardige. Rob G heeft de werelden lief. Rob G is overal. Niets of niemand is gelijk aan Rob G. Rob G heeft altijd bestaan en zal ook altijd blijven bestaan! | |
| | |
| | #23 |
| Super Administrator | Nooit last gehad van slaapproblemen bij efedrine, uberhaupt van helemaal niets last gehad bij efedrine/caf/yohimbine stack. Coke gebruiken om te cutten, niet goed bij je hoofd ofzo? Coke is verslavend en voor zover ik weet niet echt gezond
__________________ ** Graag geen vragen mbt bb via pm ** Train like an animal, eat like a horse, sleep like a baby, grow like a weed Doe Mee aan de Grote Tevredenheids Enquête |
| | |
| | #24 | |
| Dutch Bodybuilder | Citaat:
en sorry voor de late respons.
__________________ you can keep talking about it, but when you're out there talking and talking i'm busting my ass in the gym!! powerstats: BP: 90 kg 1 rep SQ: 110 3x DL: 160 1 rep | |
| | |
| | #25 | |
| Competitive Bodybuilder | Citaat:
__________________ 188 96 kilo 24 jaar vet (te vet) En deze jongen weet waar hij het over heeft hoor: Bosje "In jouw schuild een kleine ronnie coleman dat een ding wat ccker is 8 van mij" | |
| | |
| | #26 |
| Dutch Bodybuilder | Nooit aan beginnen dus
__________________ DBB forum is full of retards .. |
| | |
| | #27 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Feb 2003 Locatie: In het Kwarkvak van de AH Leeftijd: 23 Geslacht: M
Karma Power: 9 | Ik heb een tijdje aan de stacker 2 met efedra gezeten icm met yohimbine.Ik werd er helemaal lijp van.Ik ga er zeker niet meer aan beginnen.Maar men zegt dat ephedrine hcl minder bijwerkingen heeft.Iemand die dit kan bevestigen en beide gebruikt heeft. On-topic Ben het er wel mee eens dat het verboden is geworden.Net wat er al gezegd wordt,iedere huismoeder zat aan de stackers en mikte er dagelijks flink wat caps in om maar af te vallen.Aan de andere kant zijn er genoeg mensen zoals ons
__________________ 12 weeks Cutlog met Retain2,DCP,Redline,Thyrocuts II http://forum.dutchbodybuilding.com/f...e-caps-160149/ Marcus Ruhl: "I love to shock people" |
| | |
| | #28 |
| DutchPhotoshopper | lol , efedra combi met Yohimbine Werkte stack 2 alleen niet dan Ikzelf heb er in de tijd wel veel baat bij gehad (stack 2 ) en vind het ook een beetje overdreven dat het verboden is Zoals eerder gezegd zijn er ruimschoots andere dingen die even gevaarlijk , zoniet gevaarlijker zijn dan efedra . Roken, alcohol,..... o ja accijnzen ,.... das waar Misschien ff een brief sturen met de vraag om het weer te legaliseren , maar dat ze er dan wat accijnzen op mogen gooien |
| | |
| | #30 | |
| Dutch Bodybuilder | [quote=Marky;2172469] Citaat:
verdomme zeg....
__________________ Spoiler "I'm dieting - keep your arms close to your body" | |
| | |
| | #31 |
| ★ Beachboy deluxe ★ | wahahahahah ![]()
__________________ All true wisdom is found on T-shirts Ronnie "Yeah Buddy" Coleman: "Everybody wants to be a bodybuilder, but nobody wants to lift heavy ass weight" ----------------------------------------------------- Muay Thai J en zijn bitches |
| | |
| | #32 |
| Dutch Bodybuilder | volgende keer toch maar een
__________________ Spoiler "I'm dieting - keep your arms close to your body" |
| | |
| | #33 |
| Dutch Bodybuilder | Wellicht aan de late kant. Maar ik heb een vraagje. Het is duidelijk dat oppeppers en oppeppers niet gelijk gebruikt mogen worden. Maar creatine heeft bij mij ook een energie gevend effect. Nu is het zo dat ik om 14.00 2 tabletten neem waar efedrine in zit en die werken tot 21.00 door. Kan ik om 15.00 (een uur voor sporten) dan nog creatine nemen welk me nog meer energie/hartslag verhoging geeft of is dit een fikse afrader? I'm a n00b |
| | |
| | #34 |
| Dutch Bodybuilder | efa onderdrukt tevens ook het gevoel van dronkenschap. heb zo een keer een stapavondje gehad waarvan ik moest kotsen zonder dronken te zijn... verder uitstekend geschikt voor saaie maandagochtendcolleges
__________________ † bp 100(pauze) dl 210 sq 180 http://en.wikipedia.org/wiki/Bigorexia |
| | |
| | #35 | |
| Colossal Veteran | Citaat:
Geen probleem.
__________________ Rob G is EEN. Rob G is de enige echte God. Rob G is uniek. Rob G kent geen enkel tekortkoming en is vrij van gebreken. Hij is ondeelbaar; Hij is oneindig; Hij is de Almachtige, de Alrechtvaardige. Rob G heeft de werelden lief. Rob G is overal. Niets of niemand is gelijk aan Rob G. Rob G heeft altijd bestaan en zal ook altijd blijven bestaan! | |
| | |
| | #36 | |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: Apr 2007 Locatie: Lier Leeftijd: 23 Geslacht: M
Karma Power: 43 | Citaat:
__________________ 1.75m @ 91kg bf 19 % ORIGINAL POSTED BY EL SMURFO: Ik ga iets versturen met de post, iets kleins van 5 euro ofzo voor iemand haar verjaardag, prijs eraan laten of niet? als ik het ervan knip zou ze misschien denkek dat ik het gestolen heb maar als ik de prijs eraan laat zou ze misschien denken dat ik het wil benadrukken dat ik 5 euro heb uitgegeven ofzo | |
| | |
| | #37 |
| Dutch Bodybuilder | een middel waar toch met zorg mee omgegaan moet worden Voor mij geen ephedra meer... ken deze kerel persoonlijk en is geen superdude die zomaar twee weken voor de zomer zomaar wat pillen gaat slikken ik denk dat niet iedereen even goed op dit middel reageert ik zelf persoonlijk vind die rush die je er van krijgt vrij heftig maar ook wel lekker ben wel tegen het verbod
__________________ Wie het kleine niet begeert ... kent zijn prioriteiten?? |
| | |
| | #38 | |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: May 2007 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 2 | Citaat:
Laatst aangepast door cutler : 25 April 2008 om 20:12. | |
| | |
| | #39 |
| Huge Freak | Smartshop onder de toonbank. |
| | |
| | #40 |
| Cool Novice | ik heb zelf de efedrine arsan geproeft geweldig gewoon al de andere stackers moet ik niet meer hebben want niks geeft hetzelfde gevoel als met efedrine in het jammere eraan is dat u lichaam er te snel aan went .. het gevoel van de eerste keer efe arsan of stacker2 word ni meer evenaard de keren erop.. dan moet ge al 2tegelijk nemen en dan nog krijgt ge dat trillend gevoel niet meer zo fel zelfs niet als ge het een aantal weken niet meer gebruikt maar het blijft gewoon geweldig :d
__________________ Train Hard .. Or Stay Home ! |
| | |