Ga Terug   DutchBodybuilding.com Forum > Focus op de Leden > Post Je Eigen Artikels

Antwoord

LinkBack Onderwerp Opties Weergave Modus
Oud 2 September 2007, 22:16   #21
Huge Freak

Leeftijd: 17
Geslacht: M
Karma Power: 46
Marky is DBB's Karma PimpMarky is DBB's Karma PimpMarky is DBB's Karma PimpMarky is DBB's Karma PimpMarky is DBB's Karma PimpMarky is DBB's Karma PimpMarky is DBB's Karma PimpMarky is DBB's Karma PimpMarky is DBB's Karma PimpMarky is DBB's Karma PimpMarky is DBB's Karma PimpMarky is DBB's Karma PimpMarky is DBB's Karma PimpMarky is DBB's Karma PimpMarky is DBB's Karma Pimp
Bekijk Galerij (2 foto's)
[quote=AAJ;2170581]
Citaat:

dit meen je toch zeker niet
Bodybuilding.com - Andrew Novick - Chemically Correct: Cocaine!

Sommige Pro's doen het ook. Heb daar verschillende bronnen over gelezen, en zelfs ervaren dat het werkt. Let wel dat de side effects er zeker zijn, alleen t.o.v van cardio is wanneer je het goed doet, onzettend veel moeite besparend.
Marky is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 2 September 2007, 22:26   #22
Colossal Veteran

Rob G's Avatar

Leeftijd: 24
Karma Power: 60
Rob G is herboren als heerser van het SamsaraRob G is herboren als heerser van het SamsaraRob G is herboren als heerser van het Samsara
Karma Crown
Stuur een bericht via MSN naar Rob G
Bekijk Galerij (11 foto's)
Citaat:
Origineel gepost door Marky Bekijk Post

Een v/d redenen waarom ik efedra nooit zo kon waarderen als vetverbrander was omdat je geestelijk echt brak kunt zijn maar lichamelijk echt zwetend met een hartslag. Somehow werkte het echt lang op me door, dan wou ik pitten met m'n brakke kop maar een stijf lichaam. Met coke liep dit synchroon. Overigens moet Efedra gewoon legaal zijn.
Hier ben ik het helemaal mee eens en dit heb ik zelf dus ook ondervonden toen ik een aantal weken stack2 had geprobeerd. Ik slaap sowieso nooit zo makkelijk in, en als ik na 12 uur smiddags nog stack nam kon ik voor 11 savonds niet fatsoenlijk in slaap komen.

Ik vind het kruid efedra ook lang niet zo relaxed werken als de stof efedrine. Zuivere efedrine was leuk om mee te feesten maar wederom het slaapprobleem. Ik snap wel dat het verboden is. Ik kan er zelf verantwoord mee om gaan maar je moet wel beseffen dat er gewoon veel malloten rond lopen die dat niet kunnen, en die moeten we tegen henzelf beschermen.
Rob G is EEN. Rob G is de enige echte God. Rob G is uniek. Rob G kent geen enkel tekortkoming en is vrij van gebreken. Hij is ondeelbaar; Hij is oneindig; Hij is de Almachtige, de Alrechtvaardige. Rob G heeft de werelden lief. Rob G is overal. Niets of niemand is gelijk aan Rob G. Rob G heeft altijd bestaan en zal ook altijd blijven bestaan!
Rob G is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 September 2007, 20:30   #23
Super Administrator
Administrator

Big T's Avatar

Karma Power: 60 Big T heeft Karma uitgeschakeld
Bekijk Galerij (3 foto's)
Nooit last gehad van slaapproblemen bij efedrine, uberhaupt van helemaal niets last gehad bij efedrine/caf/yohimbine stack. Coke gebruiken om te cutten, niet goed bij je hoofd ofzo? Coke is verslavend en voor zover ik weet niet echt gezond

Train like an animal, eat like a horse,
sleep like a baby, grow like a weed

Doe Mee aan de Grote Tevredenheids Enquête
Big T is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 September 2007, 10:50   #24
Dutch Bodybuilder

thomas123's Avatar

Leeftijd: 16
Karma Power: 2 thomas123 zal spoedig beroemd wordenthomas123 zal spoedig beroemd worden
Stuur een bericht via MSN naar thomas123
Citaat:
Origineel gepost door Rob G Bekijk Post
Hier ben ik het helemaal mee eens en dit heb ik zelf dus ook ondervonden toen ik een aantal weken stack2 had geprobeerd. Ik slaap sowieso nooit zo makkelijk in, en als ik na 12 uur smiddags nog stack nam kon ik voor 11 savonds niet fatsoenlijk in slaap komen.

Ik vind het kruid efedra ook lang niet zo relaxed werken als de stof efedrine. Zuivere efedrine was leuk om mee te feesten maar wederom het slaapprobleem. Ik snap wel dat het verboden is. Ik kan er zelf verantwoord mee om gaan maar je moet wel beseffen dat er gewoon veel malloten rond lopen die dat niet kunnen, en die moeten we tegen henzelf beschermen.
ja tuurlijk wel, maar als ze geen efedra meer hebben nemen ze toch andere dingen dus worden diegene die er verantwoord mee omspringen gestraft en de andere niet. zo bekijk ik het toch

en sorry voor de late respons.

powerstats:

BP: 90 kg 1 rep
SQ: 110 3x
DL: 160 1 rep
thomas123 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 September 2007, 11:03   #25
Competitive Bodybuilder

Tjooky's Avatar

Karma Power: 15
Tjooky is herboren in de God realmTjooky is herboren in de God realmTjooky is herboren in de God realmTjooky is herboren in de God realmTjooky is herboren in de God realmTjooky is herboren in de God realm
Bekijk Galerij (6 foto's)
Citaat:
Origineel gepost door Dani Bekijk Post
Terecht verboden. Iedere halfgare overweight huismoeder zat op een gegeven moment aan de stackers, je 'hoefde nl niets te doen terwijl je toch lekker gewicht kwijtraakte'. Onder het mom meer = beter zaten ze dan te stuiteren bij de 5uur show.
haha
vet (te vet)

En deze jongen weet waar hij het over heeft hoor:

Bosje
"In jouw schuild een kleine ronnie coleman dat een ding wat ccker is 8 van mij"
Tjooky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 November 2007, 18:40   #26
Tch
Dutch Bodybuilder
Gewichtheffer

Tch's Avatar

Karma Power: 1 Tch zal spoedig beroemd wordenTch zal spoedig beroemd worden
Bekijk Galerij (1 foto's)
Nooit aan beginnen dus
Oud 25 November 2007, 22:18   #27
Competitive Bodybuilder

redhead's Avatar

Leeftijd: 23
Karma Power: 9 redhead heeft een sterk verlangen om herboren te wordenredhead heeft een sterk verlangen om herboren te wordenredhead heeft een sterk verlangen om herboren te wordenredhead heeft een sterk verlangen om herboren te wordenredhead heeft een sterk verlangen om herboren te wordenredhead heeft een sterk verlangen om herboren te wordenredhead heeft een sterk verlangen om herboren te wordenredhead heeft een sterk verlangen om herboren te wordenredhead heeft een sterk verlangen om herboren te wordenredhead heeft een sterk verlangen om herboren te wordenredhead heeft een sterk verlangen om herboren te wordenredhead heeft een sterk verlangen om herboren te wordenredhead heeft een sterk verlangen om herboren te wordenredhead heeft een sterk verlangen om herboren te wordenredhead heeft een sterk verlangen om herboren te worden
Ik heb een tijdje aan de stacker 2 met efedra gezeten icm met yohimbine.Ik werd er helemaal lijp van.Ik ga er zeker niet meer aan beginnen.Maar men zegt dat ephedrine hcl minder bijwerkingen heeft.Iemand die dit kan bevestigen en beide gebruikt heeft.

On-topic
Ben het er wel mee eens dat het verboden is geworden.Net wat er al gezegd wordt,iedere huismoeder zat aan de stackers en mikte er dagelijks flink wat caps in om maar af te vallen.Aan de andere kant zijn er genoeg mensen zoals ons die er wel goed mee om kunnen gaan.

Marcus Ruhl: "I love to shock people"
redhead is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 November 2007, 22:41   #28
DutchPhotoshopper
Elite Member

XXLtje's Avatar

Leeftijd: 27
Karma Power: 33
XXLtje is DBB's Karma KingXXLtje is DBB's Karma KingXXLtje is DBB's Karma KingXXLtje is DBB's Karma KingXXLtje is DBB's Karma KingXXLtje is DBB's Karma KingXXLtje is DBB's Karma KingXXLtje is DBB's Karma KingXXLtje is DBB's Karma KingXXLtje is DBB's Karma KingXXLtje is DBB's Karma KingXXLtje is DBB's Karma King
Stuur een bericht via MSN naar XXLtje
lol , efedra combi met Yohimbine
Werkte stack 2 alleen niet dan

Ikzelf heb er in de tijd wel veel baat bij gehad (stack 2 ) en vind het ook een beetje overdreven dat het verboden is
Zoals eerder gezegd zijn er ruimschoots andere dingen die even gevaarlijk , zoniet gevaarlijker zijn dan efedra .
Roken, alcohol,..... o ja accijnzen ,.... das waar

Misschien ff een brief sturen met de vraag om het weer te legaliseren , maar dat ze er dan wat accijnzen op mogen gooien kijken hoe snel het weer in de winkel ligt
XXLtje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 November 2007, 22:56   #29
Moderator
Moderator Powerlifter

Sephirothsnake's Avatar

Blog Berichten: 2
Sephirothsnake is herboren als heerser van het SamsaraSephirothsnake is herboren als heerser van het SamsaraSephirothsnake is herboren als heerser van het Samsara
Karma Crown
efedra is niet terecht verboden

Indien je het met je gezond verstand gebruikt is er niets mis mee...

Zelfde bs als met Yohimbine nu...
Sephirothsnake is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 December 2007, 15:58   #30
Dutch Bodybuilder

kazamafury's Avatar

Leeftijd: 19
Karma Power: 2 kazamafury is een naam gekend door allenkazamafury is een naam gekend door allenkazamafury is een naam gekend door allenkazamafury is een naam gekend door allenkazamafury is een naam gekend door allenkazamafury is een naam gekend door allenkazamafury is een naam gekend door allenkazamafury is een naam gekend door allen
[quote=Marky;2172469]
Citaat:

Bodybuilding.com - Andrew Novick - Chemically Correct: Cocaine!

Sommige Pro's doen het ook. Heb daar verschillende bronnen over gelezen, en zelfs ervaren dat het werkt. Let wel dat de side effects er zeker zijn, alleen t.o.v van cardio is wanneer je het goed doet, onzettend veel moeite besparend.

verdomme zeg....

"I'm dieting - keep your arms close to your body"
kazamafury is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 3 December 2007, 23:08   #31
★ Beachboy deluxe ★
Elite Member

Muay Thai J's Avatar

Leeftijd: 22
Karma Power: 40
Muay Thai J is DBB's Karma PimpMuay Thai J is DBB's Karma PimpMuay Thai J is DBB's Karma PimpMuay Thai J is DBB's Karma PimpMuay Thai J is DBB's Karma PimpMuay Thai J is DBB's Karma PimpMuay Thai J is DBB's Karma PimpMuay Thai J is DBB's Karma PimpMuay Thai J is DBB's Karma PimpMuay Thai J is DBB's Karma PimpMuay Thai J is DBB's Karma PimpMuay Thai J is DBB's Karma PimpMuay Thai J is DBB's Karma PimpMuay Thai J is DBB's Karma PimpMuay Thai J is DBB's Karma Pimp
Bekijk Galerij (16 foto's)
Citaat:
Origineel gepost door kazamafury Bekijk Post

verdomme zeg....
wahahahahah denk je echt dat hij 16 is

Ronnie "Yeah Buddy" Coleman: "Everybody wants to be a bodybuilder, but nobody wants to lift heavy ass weight"

-----------------------------------------------------

Muay Thai J en zijn bitches
Muay Thai J is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 December 2007, 15:40   #32
Dutch Bodybuilder

kazamafury's Avatar

Leeftijd: 19
Karma Power: 2 kazamafury is een naam gekend door allenkazamafury is een naam gekend door allenkazamafury is een naam gekend door allenkazamafury is een naam gekend door allenkazamafury is een naam gekend door allenkazamafury is een naam gekend door allenkazamafury is een naam gekend door allenkazamafury is een naam gekend door allen
volgende keer toch maar een erbij zetten?

ofc niet

"I'm dieting - keep your arms close to your body"
kazamafury is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 21 January 2008, 10:25   #33
Dutch Bodybuilder

Karma Power: 1 Falstyr is gewoon erg aardigFalstyr is gewoon erg aardigFalstyr is gewoon erg aardigFalstyr is gewoon erg aardigFalstyr is gewoon erg aardigFalstyr is gewoon erg aardig
Wellicht aan de late kant. Maar ik heb een vraagje. Het is duidelijk dat oppeppers en oppeppers niet gelijk gebruikt mogen worden. Maar creatine heeft bij mij ook een energie gevend effect.

Nu is het zo dat ik om 14.00 2 tabletten neem waar efedrine in zit en die werken tot 21.00 door. Kan ik om 15.00 (een uur voor sporten) dan nog creatine nemen welk me nog meer energie/hartslag verhoging geeft of is dit een fikse afrader?

I'm a n00b

Falstyr's Endo Impossible Log
Falstyr is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 January 2008, 14:15   #34
Dutch Bodybuilder

sjekoog's Avatar

Leeftijd: 20
Karma Power: 3 sjekoog heeft een sterk verlangen om herboren te wordensjekoog heeft een sterk verlangen om herboren te wordensjekoog heeft een sterk verlangen om herboren te wordensjekoog heeft een sterk verlangen om herboren te wordensjekoog heeft een sterk verlangen om herboren te wordensjekoog heeft een sterk verlangen om herboren te wordensjekoog heeft een sterk verlangen om herboren te wordensjekoog heeft een sterk verlangen om herboren te wordensjekoog heeft een sterk verlangen om herboren te wordensjekoog heeft een sterk verlangen om herboren te wordensjekoog heeft een sterk verlangen om herboren te wordensjekoog heeft een sterk verlangen om herboren te wordensjekoog heeft een sterk verlangen om herboren te wordensjekoog heeft een sterk verlangen om herboren te worden
efa onderdrukt tevens ook het gevoel van dronkenschap.
heb zo een keer een stapavondje gehad waarvan ik moest kotsen zonder dronken te zijn...
verder uitstekend geschikt voor saaie maandagochtendcolleges

bp 100(pauze)
dl 210
sq 180
http://en.wikipedia.org/wiki/Bigorexia
sjekoog is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 January 2008, 14:27   #35
Colossal Veteran

Rob G's Avatar

Rob G is herboren als heerser van het SamsaraRob G is herboren als heerser van het SamsaraRob G is herboren als heerser van het Samsara
Karma Crown
Stuur een bericht via MSN naar Rob G
Bekijk Galerij (11 foto's)
Citaat:
Origineel gepost door Falstyr Bekijk Post
Wellicht aan de late kant. Maar ik heb een vraagje. Het is duidelijk dat oppeppers en oppeppers niet gelijk gebruikt mogen worden. Maar creatine heeft bij mij ook een energie gevend effect.

Nu is het zo dat ik om 14.00 2 tabletten neem waar efedrine in zit en die werken tot 21.00 door. Kan ik om 15.00 (een uur voor sporten) dan nog creatine nemen welk me nog meer energie/hartslag verhoging geeft of is dit een fikse afrader?

I'm a n00b

Geen probleem.
Rob G is EEN. Rob G is de enige echte God. Rob G is uniek. Rob G kent geen enkel tekortkoming en is vrij van gebreken. Hij is ondeelbaar; Hij is oneindig; Hij is de Almachtige, de Alrechtvaardige. Rob G heeft de werelden lief. Rob G is overal. Niets of niemand is gelijk aan Rob G. Rob G heeft altijd bestaan en zal ook altijd blijven bestaan!
Rob G is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 January 2008, 22:18   #36
Freaky Bodybuilder

Maiskorrel's Avatar

Leeftijd: 23
Karma Power: 43
Maiskorrel is DBB's Karma PimpMaiskorrel is DBB's Karma PimpMaiskorrel is DBB's Karma PimpMaiskorrel is DBB's Karma PimpMaiskorrel is DBB's Karma PimpMaiskorrel is DBB's Karma PimpMaiskorrel is DBB's Karma PimpMaiskorrel is DBB's Karma PimpMaiskorrel is DBB's Karma PimpMaiskorrel is DBB's Karma PimpMaiskorrel is DBB's Karma PimpMaiskorrel is DBB's Karma PimpMaiskorrel is DBB's Karma PimpMaiskorrel is DBB's Karma PimpMaiskorrel is DBB's Karma Pimp
Citaat:
Het was veelal 2 weken per maand om de dag. In totaal slechts 1 gram, wel flakes. Nogmaals, het ging mij niet om de coke zelf, maar om ripped te worden.

Want met efedrine laxeer je teveel, met coke is dat veel minder en je kunt het om het uur afstemmen en geleidelijker. Halfwaardetijd is zeer kort. Met efi is je spijsvertering/opname urenlang niet optimaal. en IMO moet je om de 2 uur in je cut een dikke dosering eiwitten in je bloedkrijgen + vitamines en evt. visolie.
om dan toch maar serieus te blijven, waarom gebruik je dan geen speed?

ORIGINAL POSTED BY EL SMURFO:
Ik ga iets versturen met de post, iets kleins van 5 euro ofzo voor iemand haar verjaardag, prijs eraan laten of niet? als ik het ervan knip zou ze misschien denkek dat ik het gestolen heb maar als ik de prijs eraan laat zou ze misschien denken dat ik het wil benadrukken dat ik 5 euro heb uitgegeven ofzo

Maiskorrel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 January 2008, 22:52   #37
Dutch Bodybuilder

marlymass's Avatar

Leeftijd: 25
Karma Power: 5 marlymass heeft veel om trots over te zijnmarlymass heeft veel om trots over te zijnmarlymass heeft veel om trots over te zijnmarlymass heeft veel om trots over te zijnmarlymass heeft veel om trots over te zijnmarlymass heeft veel om trots over te zijnmarlymass heeft veel om trots over te zijnmarlymass heeft veel om trots over te zijnmarlymass heeft veel om trots over te zijn
een middel waar toch met zorg mee omgegaan moet worden

Voor mij geen ephedra meer...

ken deze kerel persoonlijk en is geen superdude die zomaar twee weken voor de zomer zomaar wat pillen gaat slikken

ik denk dat niet iedereen even goed op dit middel reageert
ik zelf persoonlijk vind die rush die je er van krijgt vrij heftig
maar ook wel lekker

ben wel tegen het verbod
Oud 22 January 2008, 18:00   #38
Dutch Bodybuilder

cutler's Avatar

Karma Power: 2 cutler heeft veel om trots over te zijncutler heeft veel om trots over te zijncutler heeft veel om trots over te zijncutler heeft veel om trots over te zijncutler heeft veel om trots over te zijncutler heeft veel om trots over te zijncutler heeft veel om trots over te zijncutler heeft veel om trots over te zijncutler heeft veel om trots over te zijn
Citaat:
Origineel gepost door Maiskorrel Bekijk Post
om dan toch maar serieus te blijven, waarom gebruik je dan geen speed?
idd.. gewoon paar dikke lijne leggen, ff gaan hakke een paar avonde en je bent zo droog

Laatst aangepast door cutler : 25 April 2008 om 20:12.
cutler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 January 2008, 12:44   #39
Huge Freak

Leeftijd: 17
Karma Power: 46
Marky is DBB's Karma PimpMarky is DBB's Karma PimpMarky is DBB's Karma PimpMarky is DBB's Karma PimpMarky is DBB's Karma PimpMarky is DBB's Karma PimpMarky is DBB's Karma PimpMarky is DBB's Karma PimpMarky is DBB's Karma PimpMarky is DBB's Karma PimpMarky is DBB's Karma PimpMarky is DBB's Karma PimpMarky is DBB's Karma PimpMarky is DBB's Karma PimpMarky is DBB's Karma Pimp
Smartshop onder de toonbank.
Marky is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 2 March 2008, 18:20   #40
Cool Novice

Unexist msk's Avatar

Leeftijd: 21
Karma Power: 1 Unexist msk is op een gedistingeerde weg
ik heb zelf de efedrine arsan geproeft en de stacker met de efedrine nog in ..
geweldig gewoon
al de andere stackers moet ik niet meer hebben want niks geeft hetzelfde gevoel als met efedrine in
het jammere eraan is dat u lichaam er te snel aan went ..
het gevoel van de eerste keer efe arsan of stacker2 word ni meer evenaard de keren erop..

dan moet ge al 2tegelijk nemen en dan nog krijgt ge dat trillend gevoel niet meer zo fel
zelfs niet als ge het een aantal weken niet meer gebruikt

maar het blijft gewoon geweldig :d

Bookmark topic

Tags
efedra, efedrine, ephedra
Onderwerp Opties
Weergave Modus

Post Regels