Ga Terug   DutchBodybuilding.com Forum > Focus op de Leden > Post Je Eigen Artikels

Antwoord

LinkBack Onderwerp Opties Weergave Modus
Oud 9 April 2008, 21:46   #21
Cool Novice

flexl's Avatar

Leeftijd: 35
Geslacht: M
Karma Power: 0 flexl is op een gedistingeerde weg
Citaat:
Origineel gepost door Pietje II Bekijk Post
Hoewel niet het jongste artikeltje, wil ik toch nog even op dit stukje reageren:

Wei-eiwitten zijn naar mijn mening niet een "extra" bron, maar een must-have voor bodybuilders. Er zitten zoveel onmisbare essentiële aminozuren in (om het maar even kort te zeggen) zodat in een spieropbouwend dieet naar mijn mening geen wei mag ontbreken. Daarnaast zijn wei-eiwitten snel verteerbare eiwitten: na de training onmisbaar omdat je spieren dan op het hardst om eiwitten schreeuwen. Wei schiet meteen de bloedbaan in zodat je het optimale uit je training kunt halen. Je kunt wel als eiwitbron een bak kwark na de training nemen, maar schiet je er ook daadwerkelijk zoveel mee op...?
Al die"onmisbare aminozuren" zitten toch in elk dierlijk eiwit? melk, eieren, vis, vlees,etc
ik dacht dat dit altijd compleet was, alleen andere voeding niet, zoals dat je mais met bonen moet combineren om compleet te zijn.
flexl is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 April 2008, 22:27   #22
Advanced Bodybuilder
Moderator Content Editor

Donkers's Avatar

Geslacht: M
Karma Power: 5
Donkers is herboren in de Dier realmDonkers is herboren in de Dier realmDonkers is herboren in de Dier realm
Citaat:
Origineel gepost door flexl Bekijk Post
Al die"onmisbare aminozuren" zitten toch in elk dierlijk eiwit? melk, eieren, vis, vlees,etc
ik dacht dat dit altijd compleet was, alleen andere voeding niet, zoals dat je mais met bonen moet combineren om compleet te zijn.
Precies, alle dierlijke bronnen bevatten volwaardige eiwitten. In Shakes vaak ook een groot aantal (of allemaal) maar in dierlijke zowiezo. Je hebt gelijk.

d

Bookmark topic

Tags
casseine, eiwit, whey
Onderwerp Opties
Weergave Modus

Post Regels