XXL Nutrition

Creëer het lichaam van je dromen: Deel 1 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

d89d1858b069fadf51e8f69c14106a7f.jpg


Creëer het lichaam van je dromen: Deel 1

In create the body of your dreams schrijf ik over het creëren van het lichaam en het leven van je dromen.

Iets over mij

bf44aac649bae8ff5be49672850081ca.jpg

032d1c2480dcfaeb361c47019cdfa291.jpg

Recente foto van mij.

Al vanaf jonge leeftijd heb ik passie voor fitness en gezondheid gehad. Ik doe persoonlijk al weer 10 jaar aan krachttraining en heb ook meegedaan aan strongman wedstrijden.

a5c77bd69e3934dce76147d2d035f82f.jpg

Foto van mij in 2006 (Truckpull @ Sterkste man in Ede).

Ik heb o.a. bodybuilding, strongman en powerlifting gedaan.
Ik heb hierdoor veel geleerd over voeding, supplementen, afvallen en over spiermassa en spierkracht opbouwen.

Doordat ik jaren ervaring heb opgedaan weet ik wat wel en wat niet werkt.

3c71ce7e4df43bb654dba030cd3e2b15.jpg


In mijn leven heb ik innerlijk ook veel bereikt. Lang heb ik gedacht dat ik een professional strongman, powerlifter of bodybuilder wou worden. Uiteindelijk bleek mijn pad toch meer om innerlijke kracht te draaien.

Ik heb veel meegemaakt en daardoor weet ik wat het neemt om tegenslagen te overkomen. Voor veel mensen is het moeilijk om positief te blijven tijdens negatieve situaties. Ik kan ze hiermee helpen.

Met mijn visie kan ik dingen ontzettend goed relativeren. Ik heb geen verslavingen en op het gebied van mentale kracht heb ik veel succes bereikt.

Een voorbeeld is dat ik ooit 21 dagen alleen op water heb geleefd. Tegelijkertijd deed ik ook 2 maanden aan onthouding en mediteerde ik 12-14 uur op een dag zonder contact met andere mensen en ook zonder televisie, internet of enig andere vorm van entertainment.