| | |||||||
| Forumregels | Registreer | FAQ | Doneren | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Post's van vandaag | Markeer Forums als Gelezen |
![]() |
| | LinkBack | Onderwerp Opties | Weergave Modus |
| | #41 |
| Super Moderator Geregistreerd: Apr 2002 Locatie: افغانستان Geslacht: V
Karma Power: 26 | Altijd? of alleen voor foto's en film?
__________________ As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000 The only easy day was yesterday...............Life is hard, so am I Geloof niets, probeer alles |
| | |
| | #42 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Apr 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 16 Geslacht: M
Karma Power: 2 | Dat weet ik niet, toch altijd op films.. |
| | |
| | #43 |
| Super Moderator Geregistreerd: Apr 2002 Locatie: افغانستان Geslacht: V
Karma Power: 26 | Tsja, als ik iemand meeneem naar de sportschool gedraag ik me ook als een beest
__________________ As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000 The only easy day was yesterday...............Life is hard, so am I Geloof niets, probeer alles |
| | |
| | #44 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Apr 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 16 Geslacht: M
Karma Power: 2 | Haha ![]() |
| | |
| | #45 |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: Oct 2004 Locatie: Nederland Leeftijd: 24 Geslacht: M
Karma Power: 53 | hahaha, en als je alleen bent zit je op de trilplaat met je ipod te spelen of niet?
__________________ The Iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told that you are a god or a total bastard. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. I have found the Iron to be my greatest friend. It never freaks out on me, never runs. Friends may come and go, but two hunderd pounds is always two hunderd pounds. |
| | |
| | #46 |
| Dutch Bodybuilder | Klopt wel ben ook altijd gefoccused als ik de gym binnenloop groet bijna niemand:
__________________ 20 jaar gewicht 90kg lengte 1m 80 Deadlift max 150 kg 4 reps Benchpress max 120kg 2 reps Squat max 130kg 6 reps I dont have an Attitude Problem...Its supposed to be like this Limits are for people who have them http://forum.dutchbodybuilding.com/f...42/index2.html |
| | |
| | #47 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: May 2003 Locatie: België Leeftijd: 88 Geslacht: M
Karma Power: 9 | lol de norm voor hardcore wordt debieler en debieler hiero gemeen kijken en niemand groeten is hardcore tegenwoordig mwhahahaa verklaart wel veel foto's op dit forum natuurlijk mss eens wat vriendelijker zijn, dan kan je mss nog wat op steken van de ECHT brede gasten |
| | |
| | #48 | |
| Cool Novice | Citaat:
__________________ you are not here to win friends. you are not here to look pretty. you are not here to stare at some chick's ass. you know why you're here. And if you don't, then get the hell out because you're just taking up space. this is heavy duty, can you handle it? | |
| | |
| | #49 |
| Moderator | Het uithangen of het zijn, zijn natuurlijk 2 verschillende dingen.
__________________ Ryu once had a fight with 300 Spartans and won. |
| | |
| | #50 |
| King of the hill Geregistreerd: Oct 2002 Locatie: Amsterdam Leeftijd: 25 Geslacht: M
Karma Power: 30 | Ik snap niet dat je jezelf vergelijkt met ´fitnessers´ en andere mensen die naar de sportschool gaan. Een bb(hoe het ook wilt noemen, iig iemand die serieus bezig is met de sport)laat iedereen in zijn waarde en doet gewoon z´n ding. Dat andere mensen niet obsessief bezig zijn met een sport maakt ze niet minder.
__________________ "Mens sana in corpore sano" |
| | |
| | #51 |
| Huge Freak | Erg goed stukje, Loo. Het is voor Ryu erg moelijk om lof te moeten erkennen aan iets dat hoogwaardig is binnen het spectrum waar hij zelf graag zou willen glanzen. Loo schrijft hier beeldend hoe verstokte bb'ers soms vol onbegrip met de nek worden aangekeken door 90% van de bezoekers die zelf geen klik kunnen maken met deze houding. Het beslaat geen samenvatting van bb'ers die als persoon in de gym meer waarde hebben dan anderen, dat is de conclusie die er door anderen zelf bij wordt verzonnen. Het negeren slaat op het feit dat je als bodybuilder recht door zee moet gaan, doe je dat niet beland je op zijpaden die je van echt gainen af houden. Het geeft in feite aan wat voor omwenteling je moet ondergaan om echt voor de sport te kunnen gaan, als je je als 'normaal persoon' gedraagt, zul je slechts fracties van mijlpalen bereiken. Zie het als een auto die 1 op 10 rijdt en 10 liter benzine heeft. Als je 99 km moet afleggen, kun je niet eerst gezellig een tijdje rondjes gaan rijen met vrienden. |
| | |
| | #52 | |
| King of the hill Geregistreerd: Oct 2002 Locatie: Amsterdam Leeftijd: 25 Geslacht: M
Karma Power: 30 | Citaat:
__________________ "Mens sana in corpore sano" | |
| | |