Ga Terug   DutchBodybuilding.com Forum > Focus op de Leden > Post Je Eigen Artikels

Antwoord

LinkBack Onderwerp Opties Weergave Modus
Oud 28 February 2008, 19:16   #41
3XL
Super Moderator
Super Moderator

3XL's Avatar

Geslacht: V
Karma Power: 26 3XL heeft Karma uitgeschakeld
Altijd? of alleen voor foto's en film?

©3XL ®2000

The only easy day was yesterday...............Life is hard, so am I

Geloof niets, probeer alles
3XL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 February 2008, 19:51   #42
Dutch Bodybuilder

Leeftijd: 16
Geslacht: M
Karma Power: 2 tildo is een naam gekend door allentildo is een naam gekend door allentildo is een naam gekend door allentildo is een naam gekend door allentildo is een naam gekend door allentildo is een naam gekend door allentildo is een naam gekend door allentildo is een naam gekend door allen
Dat weet ik niet, toch altijd op films..
tildo is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 28 February 2008, 19:58   #43
3XL
Super Moderator
Super Moderator

3XL's Avatar

Geslacht: V
Karma Power: 26 3XL heeft Karma uitgeschakeld
Tsja, als ik iemand meeneem naar de sportschool gedraag ik me ook als een beest

©3XL ®2000

The only easy day was yesterday...............Life is hard, so am I

Geloof niets, probeer alles
3XL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 February 2008, 20:04   #44
Dutch Bodybuilder

Leeftijd: 16
Karma Power: 2 tildo is een naam gekend door allentildo is een naam gekend door allentildo is een naam gekend door allentildo is een naam gekend door allentildo is een naam gekend door allentildo is een naam gekend door allentildo is een naam gekend door allentildo is een naam gekend door allen
Haha..

tildo is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 29 February 2008, 09:45   #45
Loo
Freaky Bodybuilder

Loo's Avatar

Leeftijd: 24
Karma Power: 53
Loo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma Emperor
Citaat:
Origineel gepost door 3XL Bekijk Post
Tsja, als ik iemand meeneem naar de sportschool gedraag ik me ook als een beest
hahaha, en als je alleen bent zit je op de trilplaat met je ipod te spelen of niet?
The Iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told that you are a god or a total bastard. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver.
Always there like a beacon in the pitch black. I have found the Iron to be my greatest friend. It never freaks out on me, never runs. Friends may come and go, but two hunderd pounds is always two hunderd pounds.
Loo is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 29 February 2008, 10:00   #46
Dutch Bodybuilder

Fitness 4 me's Avatar

Leeftijd: 20
Karma Power: 3 Fitness 4 me is gewoon erg aardigFitness 4 me is gewoon erg aardigFitness 4 me is gewoon erg aardigFitness 4 me is gewoon erg aardigFitness 4 me is gewoon erg aardigFitness 4 me is gewoon erg aardig
Stuur een bericht via MSN naar Fitness 4 me
Bekijk Galerij (3 foto's)
Klopt wel ben ook altijd gefoccused als ik de gym binnenloop groet bijna niemand:

Deadlift max 150 kg 4 reps
Benchpress max 120kg 2 reps
Squat max 130kg 6 reps

I dont have an Attitude Problem...Its supposed to be like this

Limits are for people who have them

http://forum.dutchbodybuilding.com/f...42/index2.html
Fitness 4 me is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 March 2008, 20:34   #47
Competitive Bodybuilder

Leeftijd: 88
Karma Power: 9 enrico heeft een sterk verlangen om herboren te wordenenrico heeft een sterk verlangen om herboren te wordenenrico heeft een sterk verlangen om herboren te wordenenrico heeft een sterk verlangen om herboren te wordenenrico heeft een sterk verlangen om herboren te wordenenrico heeft een sterk verlangen om herboren te wordenenrico heeft een sterk verlangen om herboren te wordenenrico heeft een sterk verlangen om herboren te wordenenrico heeft een sterk verlangen om herboren te wordenenrico heeft een sterk verlangen om herboren te wordenenrico heeft een sterk verlangen om herboren te wordenenrico heeft een sterk verlangen om herboren te wordenenrico heeft een sterk verlangen om herboren te wordenenrico heeft een sterk verlangen om herboren te worden
lol de norm voor hardcore wordt debieler en debieler hiero
gemeen kijken en niemand groeten is hardcore tegenwoordig mwhahahaa verklaart wel veel foto's op dit forum natuurlijk
mss eens wat vriendelijker zijn, dan kan je mss nog wat op steken van de ECHT brede gasten
enrico is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 March 2008, 12:29   #48
Cool Novice

tiger4evaH's Avatar

Leeftijd: 19
Karma Power: 2 tiger4evaH is een prachtig lichtbakentiger4evaH is een prachtig lichtbakentiger4evaH is een prachtig lichtbakentiger4evaH is een prachtig lichtbakentiger4evaH is een prachtig lichtbakentiger4evaH is een prachtig lichtbaken
Bekijk Galerij (3 foto's)
Citaat:
Origineel gepost door Ryu Bekijk Post
En trouwens hoe wil je zo hardcore bodybuilder uithangen in een gym als better bodies?

Kom dan gewoon een keer in Amersfoort trainen in de winter. Dan ben ik Frank en mag je Mr. Warren zijn.
de gym maakt vrij weinig uit je kan de hardcore bodybuilder overal uithange
you are not here to win friends. you are not here to look pretty. you are not here to stare at some chick's ass. you know why you're here. And if you don't, then get the hell out because you're just taking up space. this is heavy duty, can you handle it?
tiger4evaH is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 3 March 2008, 12:56   #49
Ryu
Moderator
Moderator

Ryu's Avatar

Leeftijd: 22
Karma Power: 60
Ryu is herboren als heerser van het SamsaraRyu is herboren als heerser van het SamsaraRyu is herboren als heerser van het Samsara
Karma Crown
Bekijk Galerij (2 foto's)
Het uithangen of het zijn, zijn natuurlijk 2 verschillende dingen.
Oud 3 March 2008, 19:32   #50
King of the hill
Elite Member

RougeMonkey's Avatar

Leeftijd: 25
Karma Power: 30
RougeMonkey is DBB's Karma KingRougeMonkey is DBB's Karma KingRougeMonkey is DBB's Karma KingRougeMonkey is DBB's Karma KingRougeMonkey is DBB's Karma KingRougeMonkey is DBB's Karma KingRougeMonkey is DBB's Karma KingRougeMonkey is DBB's Karma KingRougeMonkey is DBB's Karma King
Ik snap niet dat je jezelf vergelijkt met ´fitnessers´ en andere mensen die naar de sportschool gaan. Een bb(hoe het ook wilt noemen, iig iemand die serieus bezig is met de sport)laat iedereen in zijn waarde en doet gewoon z´n ding. Dat andere mensen niet obsessief bezig zijn met een sport maakt ze niet minder.
Oud 4 March 2008, 12:14   #51
Huge Freak

Leeftijd: 17
Karma Power: 46
Marky is DBB's Karma PimpMarky is DBB's Karma PimpMarky is DBB's Karma PimpMarky is DBB's Karma PimpMarky is DBB's Karma PimpMarky is DBB's Karma PimpMarky is DBB's Karma PimpMarky is DBB's Karma PimpMarky is DBB's Karma PimpMarky is DBB's Karma PimpMarky is DBB's Karma PimpMarky is DBB's Karma PimpMarky is DBB's Karma PimpMarky is DBB's Karma PimpMarky is DBB's Karma Pimp
Bekijk Galerij (2 foto's)
Erg goed stukje, Loo.

Het is voor Ryu erg moelijk om lof te moeten erkennen aan iets dat hoogwaardig is binnen het spectrum waar hij zelf graag zou willen glanzen.

Loo schrijft hier beeldend hoe verstokte bb'ers soms vol onbegrip met de nek worden aangekeken door 90% van de bezoekers die zelf geen klik kunnen maken met deze houding.

Het beslaat geen samenvatting van bb'ers die als persoon in de gym meer waarde hebben dan anderen, dat is de conclusie die er door anderen zelf bij wordt verzonnen. Het negeren slaat op het feit dat je als bodybuilder recht door zee moet gaan, doe je dat niet beland je op zijpaden die je van echt gainen af houden.

Het geeft in feite aan wat voor omwenteling je moet ondergaan om echt voor de sport te kunnen gaan, als je je als 'normaal persoon' gedraagt, zul je slechts fracties van mijlpalen bereiken.

Zie het als een auto die 1 op 10 rijdt en 10 liter benzine heeft. Als je 99 km moet afleggen, kun je niet eerst gezellig een tijdje rondjes gaan rijen met vrienden.
Marky is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 4 March 2008, 12:17   #52
King of the hill
Elite Member

RougeMonkey's Avatar

Leeftijd: 25
Karma Power: 30
RougeMonkey is DBB's Karma KingRougeMonkey is DBB's Karma KingRougeMonkey is DBB's Karma KingRougeMonkey is DBB's Karma KingRougeMonkey is DBB's Karma KingRougeMonkey is DBB's Karma KingRougeMonkey is DBB's Karma KingRougeMonkey is DBB's Karma KingRougeMonkey is DBB's Karma King
Citaat:
Origineel gepost door Marky Bekijk Post
Erg goed stukje, Loo.

Het is voor Ryu erg moelijk om lof te moeten erkennen aan iets dat hoogwaardig is binnen het spectrum waar hij zelf graag zou willen glanzen.

Loo schrijft hier beeldend hoe verstokte bb'ers soms vol onbegrip met de nek worden aangekeken door 90% van de bezoekers die zelf geen klik kunnen maken met deze houding.

Het beslaat geen samenvatting van bb'ers die als persoon in de gym meer waarde hebben dan anderen, dat is de conclusie die er door anderen zelf bij wordt verzonnen. Het negeren slaat op het feit dat je als bodybuilder recht door zee moet gaan, doe je dat niet beland je op zijpaden die je van echt gainen af houden.

Het geeft in feite aan wat voor omwenteling je moet ondergaan om echt voor de sport te kunnen gaan, als je je als 'normaal persoon' gedraagt, zul je slechts fracties van mijlpalen bereiken.

Zie het als een auto die 1 op 10 rijdt en 10 liter benzine heeft. Als je 99 km moet afleggen, kun je niet eerst gezellig een tijdje rondjes gaan rijen met vrienden.
Gemankeerde schrijver ben je gewoon.

Bookmark topic
Onderwerp Opties
Weergave Modus

Post Regels