Ga Terug   DutchBodybuilding.com Forum > Focus op de Leden > Post Je Eigen Artikels

Antwoord

LinkBack Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Weergave Modus
Oud 27 February 2008, 16:30   #1
Loo
Freaky Bodybuilder

Loo's Avatar

Leeftijd: 24
Geslacht: M
Karma Power: 53
Loo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma Emperor
Bodybuilding, it's just a mind game

Bodybuilding, it’s a just mind game

Wat onderscheidt de doorsnee “fitnesser” van de hardcore bodybuilder in een gemiddelde gym?
Uiteraard een verschil in fysiek die te vergelijken valt met het verschil tussen de te dikke huiskat van je buren en de mannetjes leeuw die je s’avonds tussen het zappen door op national geografic channel ziet.
Uiteraard een verschil in kracht die te vergelijken valt met het verschil tussen de 0-200km sprint van een fiat panda tegen de bugatti veyron.

Maar als ik verder kijk dan deze uiterlijke herkenbaarheden, dan valt me altijd op dat er nog een in eerste instantie minder duidelijk verschil is tussen die grote groep fitnessers en die hele kleine groep bodybuilders.
Toen ik net begon met trainen zag ik dit verschil nog niet, ervaarde ik het verschil nog niet, maar naarmate ik zelf meer en meer trainingservaring opdeed, en me meer en meer ging verdiepen in bodybuilding, werd dit verschil me steeds duidelijker...

Bodybuilding, it’s a mind game.
Dat onderscheidt de middelmatige fysiek van de uitmuntende fysiek. Observeer de gemiddelde SuPeRdUdE maar eens tijdens zijn work out.
Hij is erg gericht op alles wat er om zich heen gebeurt. Het begint al als hij binnen komt lopen, hij kijkt eens goed wie er allemaal zijn vandaag. “Zijn focus ligt vooral extern” Hij kijkt veel om zich heen, hij praat geregeld met zijn trainingsmaatje of met een andere fitnesser. En als er niemand is om mee te praten is hij bezig met zijn MP3 speler of mobiele telefoon. Hij is een van de eerste die achterom kijkt als er een nieuwe bezoeker de sportschool binnen komt lopen. Hij is degene die alles en iedereen in de gaten houdt. Hij is degene die jou vol verbazing aankijkt, als jij een oerkreet uitslaat terwijl je je PR op deadlift probeert te verbeteren.
Hij is met zijn gedachten, “met zijn mind” in de hele gym, of soms zelfs buiten de gym, indien hij met een medefitnesser of via zijn mobiel communiceert. Soms zelfs tijdens de sets.
Observeer nou eens de hardcore bodybuilder. Misschien heb je er geen een in je gym, zet dan de dvd van Yates, Levrone, Coleman, Warren, Cutler, etc. maar eens op.
De hardcore bodybuilder is erg gericht op zichzelf. Ook dit begint al als hij binnen komt lopen. (feitelijk begint het al als hij in de auto stapt richting de sportschool). Hij komt binnen alsof hij de slechtste dag in zijn leven heeft gehad. Hij groet niet of nauwelijks, het lijkt of hij volledig in gedachten verzonken is. En dat klopt, dat is hij ook. Zijn gedachten zijn puur en helder. Hij heeft deze training een doel, hij heeft deze training al een paar keer in zijn hoofd afgespeeld, en hij weet wat er komen gaat.
Dit moet zijn beste, hardste, meest intense training ooit worden.
Voor hem is dit geen sportschool, voor hem is dit zijn eigen “house of pain”.
Hij is met zijn gedachten, “met zijn mind” in zichzelf. “Zijn focus ligt vooral intern”.
Hij is zich niet of nauwelijks bewust van wat er om zich heen gebeurt. Het interesseert hem helemaal niks. Soms lijkt het alsof de hardcore bodybuilder erg afwezig is. Hij staart levenloos voor zich uit, niet bewust zijnde van wat er voor, naast of achter hem gebeurt. Voor de fitnesser zal hij (indien de beste SuPerDuDe zich niet bewust is van het onmenselijke gewicht wat er op de bar ligt) overkomen als een sufferd, een slaperd. Het tegendeel is waar.
In zijn eigen “house of pain” is het woester als een tsunami. Er wordt tegen hem gepraat, geschreeuwd. Keer op keer ziet hij zichzelf de komende set doen, zonder angst, zonder failure. Soms zie je de hardcore bodybuilder ook in zichzelf praten, je krijgt dan een glimp mee van wat er in zijn mind afspeelt. Wederom, de rest van de fitnessers kijken meteen alsof ze een grote retard zien, maar de hardcore bodybuilder doesn’t give a fuck.
He just want’s to lift some big ass weights, nothing more, nothing less.

En dat maakt nou het grote onderscheidt tussen de fitnesser en de hardcore bodybuilder in de sportschool. It’s just a mind game.
En vraag jezelf eens af, ben jij die fitnesser of die bodybuilder?

The Iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told that you are a god or a total bastard. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver.
Always there like a beacon in the pitch black. I have found the Iron to be my greatest friend. It never freaks out on me, never runs. Friends may come and go, but two hunderd pounds is always two hunderd pounds.

Laatst aangepast door Loo : 27 February 2008 om 16:37.
Loo is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 27 February 2008, 16:37   #2
Freaky Bodybuilder
Powerlifter Strongman Gewichtheffer

Smoothmold's Avatar

Leeftijd: 26
Karma Power: 26
Smoothmold heerst over het UniversumSmoothmold heerst over het UniversumSmoothmold heerst over het UniversumSmoothmold heerst over het UniversumSmoothmold heerst over het UniversumSmoothmold heerst over het UniversumSmoothmold heerst over het Universum
mooi verhaal en ik kan mij er goed in vinden. Ik ben begonner als fitnesser, toen langzamerhand meer bodybuilding (en dus meer focus op mijzelf) en toen nadat ik op mijn hoogtepunt was qua fysiek ben ik ermee gestopt . 4 maanden aankloten daarna als fitnesser en uiteindelijk beviel mij dit niet. Zowel qua fysiek als uit mijn trainingen (lees curlen en veel lullen) haalde ik geen voldoening. Nu weer sinds een paar dagen mijn eten weer op de rails en probeer ik weer de draad op te pakken in de gym. En ga ik weer richting bodybuilding (hoewel mijn fysiek als intensiteit) NOG niet op het niveau zijn om als bodybuilding gekwalificeerd te worden. Maar daar komt de komende maanden verandering in

11 maart 2008 start nieuwe DC-cycle
check http://forum.dutchbodybuilding.com/f...ml#post2674287
Smoothmold is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 February 2008, 16:41   #3
Massive Warrior

sanca's Avatar

Leeftijd: 29
Karma Power: 60
sanca is een Ariya (heilige) - zal spoedig de eerste graad van verlichting bereikensanca is een Ariya (heilige) - zal spoedig de eerste graad van verlichting bereikensanca is een Ariya (heilige) - zal spoedig de eerste graad van verlichting bereikensanca is een Ariya (heilige) - zal spoedig de eerste graad van verlichting bereiken
Karma CrownKarma Crown
Mooi stuk joh!

don't dream your life
live your dream

sanca's pictures

sanca's pictures 2

sanca's pictures 3

sanca's pictures 4

het leven is hard, daarom moet je KEIHARD zijn

origineel gepost door KukiShu :
I don't lift weights because that's the only thing I can do.
I lift weights because it's the only thing I like to do!
sanca is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 February 2008, 16:46   #4
Ripped Bodybuilder

bekjam's Avatar

Leeftijd: 29
Geslacht: V
Karma Power: 19
bekjam is herboren in de God realmbekjam is herboren in de God realmbekjam is herboren in de God realmbekjam is herboren in de God realmbekjam is herboren in de God realmbekjam is herboren in de God realmbekjam is herboren in de God realm
Nice Loo

keep your friends close, keep your keyboard closer.
bekjam is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 27 February 2008, 16:54   #5
Competitive Bodybuilder

Jorin's Avatar

Leeftijd: 18
Karma Power: 5 Jorin zal spoedig herboren wordenJorin zal spoedig herboren wordenJorin zal spoedig herboren wordenJorin zal spoedig herboren wordenJorin zal spoedig herboren wordenJorin zal spoedig herboren wordenJorin zal spoedig herboren wordenJorin zal spoedig herboren wordenJorin zal spoedig herboren wordenJorin zal spoedig herboren wordenJorin zal spoedig herboren wordenJorin zal spoedig herboren wordenJorin zal spoedig herboren wordenJorin zal spoedig herboren wordenJorin zal spoedig herboren wordenJorin zal spoedig herboren wordenJorin zal spoedig herboren wordenJorin zal spoedig herboren wordenJorin zal spoedig herboren wordenJorin zal spoedig herboren worden
Bekijk Galerij (2 foto's)
Leuk geschreven! Leest lekker weg

Foto's:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f...ml#post2835444

176 cm lang
64 kg

Spoiler
Jorin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 February 2008, 17:01   #6
Ryu
Moderator
Moderator

Ryu's Avatar

Leeftijd: 22
Ryu is herboren als heerser van het SamsaraRyu is herboren als heerser van het SamsaraRyu is herboren als heerser van het Samsara
Karma Crown
Wat een lulkoek. Typisch weer het monnik gedrag wat je blijkbaar een hardcore bodybuilder maakt. Ik kan prima de mensen om mij heen groeten en aankijken als ik een training begin.

Kan je dat niet, dan ben je gewoon een pummel.
Oud 27 February 2008, 17:02   #7
Competitive Bodybuilder

Jorin's Avatar

Leeftijd: 18
Karma Power: 5 Jorin zal spoedig herboren wordenJorin zal spoedig herboren wordenJorin zal spoedig herboren wordenJorin zal spoedig herboren wordenJorin zal spoedig herboren wordenJorin zal spoedig herboren wordenJorin zal spoedig herboren wordenJorin zal spoedig herboren wordenJorin zal spoedig herboren wordenJorin zal spoedig herboren wordenJorin zal spoedig herboren wordenJorin zal spoedig herboren wordenJorin zal spoedig herboren wordenJorin zal spoedig herboren wordenJorin zal spoedig herboren wordenJorin zal spoedig herboren wordenJorin zal spoedig herboren wordenJorin zal spoedig herboren wordenJorin zal spoedig herboren wordenJorin zal spoedig herboren worden
Geef je gelijk hoor. Maar jij vertoont wss geen breezer gedrag. Door bij elk setje met je mobiel te gaan spelen, rond te gaan lopen en te gaan praten.

Foto's:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f...ml#post2835444

176 cm lang
64 kg

Spoiler
Jorin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 February 2008, 17:02   #8
Advanced Bodybuilder

mammoth's Avatar

Leeftijd: 20
Karma Power: 5 mammoth heeft veel om trots over te zijnmammoth heeft veel om trots over te zijnmammoth heeft veel om trots over te zijnmammoth heeft veel om trots over te zijnmammoth heeft veel om trots over te zijnmammoth heeft veel om trots over te zijnmammoth heeft veel om trots over te zijnmammoth heeft veel om trots over te zijnmammoth heeft veel om trots over te zijnmammoth heeft veel om trots over te zijn
Bekijk Galerij (1 foto's)
Jij hebt volgens mij iets teveel op de site en reclames van ANIMAL gekeken
mammoth is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 February 2008, 17:13   #9
Loo
Freaky Bodybuilder

Loo's Avatar

Loo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma Emperor
Ik ben ook lang niet altijd zo "hardcore" hoor. Soms wel en het is ook lekker om zo te zijn.
Maar het valt me wel op dat veel serieuze grote atleten wel zo zijn.
Ze zijn gewoon meer dedicated, meer gefocussed dan de rest, het straalt er gewoon vanaf.
En dat maakt vaak ook het verschil tussen de gemiddelde fysiek en de uitmuntende fysiek...
The Iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told that you are a god or a total bastard. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver.
Always there like a beacon in the pitch black. I have found the Iron to be my greatest friend. It never freaks out on me, never runs. Friends may come and go, but two hunderd pounds is always two hunderd pounds.
Oud 27 February 2008, 17:21   #10
Loo
Freaky Bodybuilder

Loo's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Ryu Bekijk Post
Wat een lulkoek. Typisch weer het monnik gedrag wat je blijkbaar een hardcore bodybuilder maakt. Ik kan prima de mensen om mij heen groeten en aankijken als ik een training begin.

Kan je dat niet, dan ben je gewoon een pummel.
Jij snapt de hele essentie van het stukje weer niet.
Oud 27 February 2008, 17:31   #11
Ryu
Moderator
Moderator

Ryu's Avatar

Leeftijd: 22
Ryu is herboren als heerser van het SamsaraRyu is herboren als heerser van het SamsaraRyu is herboren als heerser van het Samsara
Karma Crown
Leg jij maar eens haarfijn uit wat je dan wel wil zeggen..

Ik bedoel het is toch echt wel je eigenlijk artikel?
Oud 27 February 2008, 17:40   #12
Competitive Bodybuilder

robintjuh's Avatar

Karma Power: 7
robintjuh is herboren in de Dier realmrobintjuh is herboren in de Dier realmrobintjuh is herboren in de Dier realm
leuk stuk idd. Maar ik ben het met Ryu eens. Je kan ook harcore zijn en gewoon netjes gedag zeggen.
robintjuh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 February 2008, 18:47   #13
3XL
Super Moderator
Super Moderator

3XL's Avatar

Karma Power: 26 3XL heeft Karma uitgeschakeld
Citaat:
Origineel gepost door Loo Bekijk Post
[size="4"]
He just want’s to lift some big ass weights, nothing more, nothing less.
Laat ik eerst zeggen dat ik me hier 100% in kan vinden, maar waarom lees ik dan zo vaak de opmerking dat BB geen PL'rs zijn en dat zware gewichten er niet toe doen voor een "echte" BB'r.

Zijn die mensen dan niet hardcore? Lui? Bang voor een beetje gewicht? enz?

En wat doe jij op een 40plus-gym?

©3XL ®2000

The only easy day was yesterday...............Life is hard, so am I

Geloof niets, probeer alles
3XL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 February 2008, 18:54   #14
Advanced Bodybuilder

ikke 20's Avatar

Karma Power: 8 ikke 20 zal spoedig herboren wordenikke 20 zal spoedig herboren wordenikke 20 zal spoedig herboren wordenikke 20 zal spoedig herboren wordenikke 20 zal spoedig herboren wordenikke 20 zal spoedig herboren wordenikke 20 zal spoedig herboren wordenikke 20 zal spoedig herboren wordenikke 20 zal spoedig herboren wordenikke 20 zal spoedig herboren wordenikke 20 zal spoedig herboren wordenikke 20 zal spoedig herboren wordenikke 20 zal spoedig herboren wordenikke 20 zal spoedig herboren wordenikke 20 zal spoedig herboren wordenikke 20 zal spoedig herboren wordenikke 20 zal spoedig herboren wordenikke 20 zal spoedig herboren wordenikke 20 zal spoedig herboren wordenikke 20 zal spoedig herboren worden
Bekijk Galerij (4 foto's)
text is voor 70% van animal(ken deze artikels bijna van buiten) hehe

maar blijft goed
-I don't give a fuck about winning. I want to get up on stage and look sick. I want to shock the shit out of people. I want to look back on photos from the show and say to myself, “Fuck yeah that’s me”.That’s it. For that, I don't need to win.

-When the shirt comes off, the bullshit stops!!!!!!!!!!
ikke 20 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 February 2008, 19:09   #15
Ripped Bodybuilder

Llounge's Avatar

Karma Power: 33
Llounge is DBB's Karma KingLlounge is DBB's Karma KingLlounge is DBB's Karma KingLlounge is DBB's Karma KingLlounge is DBB's Karma KingLlounge is DBB's Karma KingLlounge is DBB's Karma KingLlounge is DBB's Karma KingLlounge is DBB's Karma KingLlounge is DBB's Karma KingLlounge is DBB's Karma KingLlounge is DBB's Karma King
Citaat:
Origineel gepost door Loo Bekijk Post
Jij snapt de hele essentie van het stukje weer niet.

idd, dit stukje is voor mij idd zeker herkenbaar Loo

toendertijd dat ik nog op de sportschool trainde (nu niet meer vanwege mijn homegym), was ik voornamelijk ook alleen maar op mijzelf gericht. tuurlijk maak je af en toe een praatje maar bij het voorbereiden en tijdens de uitvoering was ik volledig geconcentreerd en gericht op mijzelf. als ik bijvoorbeeld zwaar ging en de laatste rep eruit moest knallen, kwam het regelmatig wel eens voor dat ik een oerwoudgeluid maakte. iedereen zat mij daarna ook echt zo aan te kijken alsof er iets mis met mij was. tjsa lekker boeiend, ik heb gewoon schijt. ik kom niet hier voor die mensen, ik kom hier niet om vriendjes te maken, ik kom hier voor mijzelf.

buiten de sportschool ben ik een heel sociaal persoon en praat ik met jan en alleman. maar in de sportschool wil ik gewoon liever mijn ding doen. het valt mij trouwens op dat ik liever met mensen praat die ook gewoon hun ding doen, en hard aan het knallen zijn, dan dat ik praat met van die opgeschoten gasten. en het trainen heeft trouwens helemaal niet met "het leven als monnik" te maken.

animallegs and llounge => de reetridders van DBB
Llounge is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 27 February 2008, 19:16   #16
Ripped Bodybuilder

Llounge's Avatar

Karma Power: 33
Llounge is DBB's Karma KingLlounge is DBB's Karma KingLlounge is DBB's Karma KingLlounge is DBB's Karma KingLlounge is DBB's Karma KingLlounge is DBB's Karma KingLlounge is DBB's Karma KingLlounge is DBB's Karma KingLlounge is DBB's Karma KingLlounge is DBB's Karma KingLlounge is DBB's Karma KingLlounge is DBB's Karma King
Citaat:
Origineel gepost door robintjuh Bekijk Post
leuk stuk idd. Maar ik ben het met Ryu eens. Je kan ook harcore zijn en gewoon netjes gedag zeggen.

duhh, denk je nou echt dat die gasten die Loo als voorbeeld aangaf niemand gedag zullen zeggen bij binnenkomst en vertrek of tijdens de rust? yeah wright
het enige wat hen verschilt van de rest is dat hen "inzet" 100% hardcore is, niets meer niets minder en dat heeft echt niet te maken met niet sociaal zijn.

animallegs and llounge => de reetridders van DBB
Llounge is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 27 February 2008, 19:23   #17
3XL
Super Moderator
Super Moderator

3XL's Avatar

Karma Power: 26 3XL heeft Karma uitgeschakeld
Sociaal zijn is iemand NIET storen als deze aan geconcentreerd aan het trainen is.

BV
- niet voor iemand langs lopen als deze voor een spiegel staat te trainen.
- niet vragen of je tussendoor mag als iemand nog aan z'n setje bezig is.
- niet verveeld op het bankje er naast gaan zitten hangen om je beurt af tewachten (als je niet tussendoor kan)
- niet met je vriendjes dollen vlak naast iemand die aan een max bezig is.
- enz.

Heel sociaal dus.

©3XL ®2000

The only easy day was yesterday...............Life is hard, so am I

Geloof niets, probeer alles
3XL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 February 2008, 19:51   #18
Competitive Bodybuilder

spark's Avatar

Leeftijd: 26
Karma Power: 13
spark is herboren in de Mens realmspark is herboren in de Mens realmspark is herboren in de Mens realmspark is herboren in de Mens realm
ik beschouw mezelf zeker als een BB'r die hard traint
maar ben ook wel sociaal iemand die graag gezien is in de gym en maak meestal wel kort praatje, of geef beginners wat tips mee ivm oefeningen
voel me daardoor zeker geen superdude
tijdens mn oefening ben ik 200% gefocussed, maar die minuut (of 2 minuten) dat je rust, kan een korte woordenwisseling of grap er toch wel vanaf van mij..de gym vervult toch ook een sociale functie, en in onze club spotters genoeg, mede daardoor..en mekaar motiveren of soms plagen hoort daar ook bij!
DL: 1x 180kg
status : Op de lange weg clean bulkend naar de 90kg droog..

.. old VW's don't die,they just get lower ..
WestCoast Choppers

karma bounces back..
spark is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 February 2008, 20:12   #19
Loo
Freaky Bodybuilder

Loo's Avatar

Citaat:
text is voor 70% van animal(ken deze artikels bijna van buiten) hehe
Citaat:
Origineel gepost door Ryu Bekijk Post
Leg jij maar eens haarfijn uit wat je dan wel wil zeggen..

Ik bedoel het is toch echt wel je eigenlijk artikel?
ten eerste is het 100 % mijn eigen "artikel", ik ken die hele stukjes van animal niet daar is het ook niet op gebaseerd. Ik verveelde me dus ik schreef ff een stukje tekst. Zou wel heel toevallig zijn als iemand nu met een soortgelijke tekst komt.

En dan nog, mocht dit stuk je bekend voorkomen, dan voel ik me zeker gevleidt, dat blijkt wel dat er veel meer mensen zo over denken...
Mocht iemand het stukje tekst eerder zijn tegen gekomen, posten maar en je krijgt oneindig karma van me want dat kan helemaal niet het zijn mijn eigen woorden.

Maargoed als je niet "voelt" wat ik bedoel met dat stuk dan ben jij dus kennelijk die "fitnesser"....Als je niet begrijpt wat ik schrijf dan valt het ook niet uit te leggen, anders moet ik m'n hele tekst weer quoten.
Jij herkent jezelf dus kennelijk niet in mijn verhaal, dat kan.

Is Layne Norton ook een pummel? Heb je hem weleens zien trainen? Ik vind het schitterend, jij vind het kennelijk een klootzak.

Citaat:
Origineel gepost door Llounge Bekijk Post
duhh, denk je nou echt dat die gasten die Loo als voorbeeld aangaf niemand gedag zullen zeggen bij binnenkomst en vertrek of tijdens de rust? yeah wright
het enige wat hen verschilt van de rest is dat hen "inzet" 100% hardcore is, niets meer niets minder en dat heeft echt niet te maken met niet sociaal zijn.
juist, jij snapt hem. Het is maar een situatieschets, ik probeer geen asiocale lul te schetsen, en iemand met enige vorm van interlect begrijpt dat ook heus wel.

Citaat:
Origineel gepost door 3XL Bekijk Post
Sociaal zijn is iemand NIET storen als deze aan geconcentreerd aan het trainen is.

BV
- niet verveeld op het bankje er naast gaan zitten hangen om je beurt af tewachten (als je niet tussendoor kan)
- enz.

Heel sociaal dus.
amen

Citaat:
Laat ik eerst zeggen dat ik me hier 100% in kan vinden, maar waarom lees ik dan zo vaak de opmerking dat BB geen PL'rs zijn en dat zware gewichten er niet toe doen voor een "echte" BB'r.

Zijn die mensen dan niet hardcore? Lui? Bang voor een beetje gewicht? enz?

En wat doe jij op een 40plus-gym?
Nou, "dedication" of "hardcore" hoeft niet per se gekoppeld te zijn aan zo zwaar mogelijk liften.
Je kan ook zwaar intensief trainen met lichter gewicht. Anderzijds heb je ook fucking sterke anabolenspuiters die toch niet dezelfde toewijding hebben als een kleinere maar minder sterke "layne norton"
Kern van het verhaal is gewoon dat er een verschil zit in sportschoolbezoekers. Een zeer klein gezelschap komt met een duidelijk doel naar binnen, niets of niemand kan hem van dat doel afhouden. Hij is zwaar gefocussed, hij komt niet om te socialisen of om te laten zie hoe sterk of hoe breed hij is, hij komt zijn eigen ding doen.

Laatst aangepast door Loo : 27 February 2008 om 20:28.
Oud 27 February 2008, 20:12   #20
Competitive Bodybuilder

robintjuh's Avatar

Karma Power: 7
robintjuh is herboren in de Dier realmrobintjuh is herboren in de Dier realmrobintjuh is herboren in de Dier realm
Citaat:
Origineel gepost door Llounge Bekijk Post
hij komt binnen alsof hij de slechtste dag in zijn leven heeft gehad. Hij groet niet of nauwelijks.

Dit is wat er staat.

Citaat:
Origineel gepost door 3XL

BV
- enz.

Heel sociaal dus.
Ben ik het ook mee eens.
robintjuh is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord