Ga Terug   DutchBodybuilding.com Forum > Focus op de Leden > Post Je Eigen Artikels

Antwoord

LinkBack Onderwerp Opties Weergave Modus
Oud 3 May 2008, 19:25   #1
Novice

Leeftijd: 41
Geslacht: M
Karma Power: 0 eduardo is op een gedistingeerde weg
Beroerd tijdens kuur

Ben nu bezig met mijn 3 de kuur in 2 jaar.
Totale duur van 12 weken.
Test e 500 mg per week.
Boldenone 600 mg per week.
Vanaf week 4, 50 mg proviron pd.

Waar ik nu tijdens iedere kuur last van heb in ongeveer mijn 3de week is dat ik mij zeer gestrest,(onrustig,schikkerig en slecht in slaap val, en als ik dan slaap ook weer regelmatig wakker schrik.

Mijn vraag is nu of er medegebruikers,forumleden zijn die dit ook hebben of er misschien een verklaring voor hebben.
Zou het kunnen zijn dat dit komt door de verstoring van de eigen hormoon balans en is hier iets tegen te doen.(Behalve stoppen met gebruiken.)

Laatst aangepast door eduardo : 3 May 2008 om 20:19. Reden: verwijderen
eduardo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 May 2008, 19:59   #2
Dutch Bodybuilder

Van Dammage's Avatar

Leeftijd: 19
Geslacht: M
Karma Power: 3 Van Dammage heeft een sterk verlangen om herboren te wordenVan Dammage heeft een sterk verlangen om herboren te wordenVan Dammage heeft een sterk verlangen om herboren te wordenVan Dammage heeft een sterk verlangen om herboren te wordenVan Dammage heeft een sterk verlangen om herboren te wordenVan Dammage heeft een sterk verlangen om herboren te wordenVan Dammage heeft een sterk verlangen om herboren te wordenVan Dammage heeft een sterk verlangen om herboren te wordenVan Dammage heeft een sterk verlangen om herboren te wordenVan Dammage heeft een sterk verlangen om herboren te wordenVan Dammage heeft een sterk verlangen om herboren te wordenVan Dammage heeft een sterk verlangen om herboren te wordenVan Dammage heeft een sterk verlangen om herboren te worden
Post uw vraag eens in het juiste gedeelte.

Edit:heb je al gedaan zie ik.

"No limits , No fear "

"I am the chosen one, The mighty hand of vengeance, sent down to strike the unroadworthy"..
Van Dammage is nu online   Met citaat antwoorden
Antwoord

Bookmark topic
Onderwerp Opties
Weergave Modus

Post Regels