| | #41 | |
| Monstrous Giant Geregistreerd: May 2006 Locatie: op mn witte knol, kelly te zoeken Leeftijd: 22 Geslacht: M
Blog Berichten: 3 Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citaat:
__________________ ||op naar de 9000 replies|| Wat als.....Topic|| ||Alles over Kettlebells|| ||Jonko's rug-movie|| ||Jonko's miniwheels-movie|| ||Jonko's|| Road to Redemption || ||Jonko's miniARMS movie|| NEW || *Eigendom van bikerbabe©®* | |
| | |
| | #42 |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: Feb 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 22 Geslacht: M
Karma Power: 19 | hypertrophy zal in ieder geval niet mijn doel er mee zijn
__________________ *Insane! Am I the only motherfucker with a brain* Log: Log stats: ietsje minder pathetic |
| | |
| | #43 |
| Monstrous Giant Geregistreerd: May 2006 Locatie: op mn witte knol, kelly te zoeken Leeftijd: 22 Geslacht: M
Blog Berichten: 3 Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | is het ook niet bij mij
__________________ ||op naar de 9000 replies|| Wat als.....Topic|| ||Alles over Kettlebells|| ||Jonko's rug-movie|| ||Jonko's miniwheels-movie|| ||Jonko's|| Road to Redemption || ||Jonko's miniARMS movie|| NEW || *Eigendom van bikerbabe©®* |
| | |
| | #44 |
| Cool Novice Geregistreerd: Apr 2007 Locatie: België Leeftijd: 25 Geslacht: M
Karma Power: 2 | had er voor het eerst in mei vorig jaar over gelezen, en nu raak ik steeds meer en meer geïnteresseerd in die kettlebells. Maar ja, als ik er tegen m'n vrienden over spreek, dan is er nog geen kat die er ooit al van gehoord heeft... Het is nu ook nog wat zoeken waar ze eventueel in m'n buurt een aantal lessen KB geven of die dingen verkopen. Heb al een aantal interessante filmpjes gevonden, oa van ene Pavlov (?) maar ik word liever toch ietwat gecoacht zodat ik geen domme dingen doe. Soit, misschien toch al maar eens beginnen sparen voor twee à drie KB's. Persoonlijk vind ik het ook moeilijk om te beslissen welk gewicht ik zou nemen om te beginnen. Aangezien ik nu een lichte schouderblessure heb wil ik mijn schouder nog wat sparen door iets lichter te gaan. Langs de andere kant raden ze voor een gemiddelde man wel al een gewicht van 16Kg of 1 pood aan. Ik ben nu al bijna 10 maanden met krachttraining bezig (met een outage van een maand of langer door overtrained - beste manier om te beseffen dat voldoende rust en niet constant tot het max gaan ook belangrijk is) dus ja, echt zwaar ga (kan) ik nog niet. //edit: niet pavlov maar "Pavel Tsatsouline" Laatst aangepast door Dakoina : 10 January 2008 om 11:51. |
| | |
| | #45 | |
Blog Berichten: 3 Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citaat:
__________________ ||op naar de 9000 replies|| Wat als.....Topic|| ||Alles over Kettlebells|| ||Jonko's rug-movie|| ||Jonko's miniwheels-movie|| ||Jonko's|| Road to Redemption || ||Jonko's miniARMS movie|| NEW || *Eigendom van bikerbabe©®* | |
| | |
| | #46 |
Karma Power: 2 | |
| | |
| | #47 |
Karma Power: 2 | Bon, heb mijn eigen 1 pood kettlebell besteld, maar nog niets speciaal gevonden over trainingen in de buurt van opwijk (be) |
| | |
| | #48 |
Blog Berichten: 3 Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | mooi, kun je vast beginnen een beetje mee te spelen Het beste is ff iemand te zoeken die gecertificeerd is voor kettlebelltraining in de buurt om je wat dingen te leren.
__________________ ||op naar de 9000 replies|| Wat als.....Topic|| ||Alles over Kettlebells|| ||Jonko's rug-movie|| ||Jonko's miniwheels-movie|| ||Jonko's|| Road to Redemption || ||Jonko's miniARMS movie|| NEW || *Eigendom van bikerbabe©®* |
| | |
| | #49 |
| Ripped Bodybuilder | idd. In dat zit filmpje dezelfde gast die ook filmpjes heeft van van die crap oefeningen als de one legged squat enz.. Echt van die lui die falen in normale oefeningen, gaan ze maar met mega debiele dingen trainen
__________________ Honda CBR 900 RR FIREBLADE!!! |
| | |
| | #50 | |
maar ff serieus, ik denk dat maar weinig mensen van dit forum kunnen wat de mensen kunnen die jullie nu afkraken
| | |
| | #51 |
Karma Power: 2 | heb ondertussen een certified instructor gevonden om me de basis kb oefeningen te leren, een dezer dagen een afspraakje maken |
| | |
| | #52 | |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Jan 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 21 Geslacht: M
Karma Power: 8 | Citaat:
__________________ Pacta sunt servanda --------------------- Als je doet wat je altijd deed, blijf je krijgen wat je altijd kreeg. --------------------- Echte mannen komen niet thuis met bloemen.... MAAR MET HONGER ROARRRRRRRRRR!!!!! --------------------- Wie zijn toekomst niet bepaald, krijgt hem toegewezen | |
| | |
| | #53 |
Karma Power: 2 | heb em dit weekend gekregen, leuk ding. Heb even de swing, halo en sumo squat geprobeerd, en het ging vlotjes. Vooral bij de swing gaat m'n hart heel vlug sneller slaan. Ik ga wel een andere plek dan m'n appartement moeten zoeken, want als de kb per ongeluk uit de handen glipt zouden er een paar tegels naar de zak kunnen zijn |
| | |
| | #54 | |
| | |
| | #55 |
Karma Power: 2 | Ondertussen ben ik na wat "oefenen" overgegaan naar de eerste workout van het RKC Program Minimum. Ik had geen flauw idee dat mijn conditie zo slecht was. Met moeite heb ik de 10 + 12minuten uitgehouden. Waarschijnlijk zal ik week 1 van de 12 een keertje moeten overdoen Maar het smaakt naar meer Laatst aangepast door Dakoina : 6 February 2008 om 16:17. Reden: nog wat bijgemoffeld |
| | |
| | #56 | |
| Zwalgertozer Geregistreerd: Jan 2007 Locatie: Earth XII Leeftijd: 31 Geslacht: M
Karma Power: 34 | Citaat:
Edit: never mind....had ff niet naar de datum gekeken.
__________________ Life is short........break the rules, forgive quickly, kiss slowly, love truly, laugh uncontrollably and never regret anything that made you smile. Spoiler | |
| | |
| | #57 |
| Dutch Bodybuilder | ziet er goed uit om gewrichten enzo soepel te houden, vooral ook grip training.. de uitvoeringen zien er alleen wazig uit hoe ga je dit combineren met je gym training dan?
__________________ Building more Strength more Mass |
| | |
| | #58 |
Karma Power: 2 | Heb per ongeluk de kb laten wegglippen uit mn handen op een hoogte van nog geen 10cm, en hup een deukje in een van de tegels op m'n appartement... pff, daaraan zie je dat de verhuurders op een euro hebben gekeken. Zo'n fluttegels, maar het valt niet zo erg op tijdens het oefenen aan de atletiekpiste had ik wel een klein beetje bekijks |
| | |
| | #59 | |
YouTube - A Little Kettlbell Juggling kwam deze trouwens tegen, nieuwe voor mij: YouTube - Dr. Courtney Mizuhara-Cheng and the Kettlebell Kossack
| | |
| | #60 |
Blog Berichten: 3 Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Had een leuk filmpje gevonden, maar weet er dus echt geen sectie voor te vinden. Begint best lachwekkend, maar er zitten echt brute stukjes in. YouTube - RKC 2007 in Denmark welke sectie zou dat moeten komen te staan?
| | |