| | |
| Ripped Bodybuilder |
Je moet het antwoord of beter gezegd wetenschappelijke studies gaan zoeken onder de term Endicronologie (hormoonkunde) net zoals een Endicronoloog mij in een stedelijk ziekenhuis verltelde dat je lengte genetisch vastgelegd is en enkel kan versnelt worden via hormonen. Een vertraging of onvoltooiing van die genetisch bepaalde lengte zou volgens mij alleen maar kunnen door zware ziektes wanneer die lengte nog niet voltooid is.
|
|
| | ||
| King of the hill Lid sinds: Oct 2002 Stats: M 29j | Citaat:
![]() Leuk stukje maar geen keiharde argumenten en onderbouwing imo. Wat voor research heb je gedaan en wat voor bronnen heb je gebruikt? En waarom wilt iedereen opeens artikelen schrijven? | |
|
| | |||
| Ripped Bodybuilder Lid sinds: Aug 2006 Stats: M 22j - - - | Citaat:
Daarnaast, ik wilde meer over dat onderwerp weten, omdat het laaste week meerdere malen had gehoord dat het slecht is, ik verveelde me, en wou wel een karma boost. Citaat:
| ||
|
| | ||
| Freaky Bodybuilder | Citaat:
de meeste mensen die niet trainen weten dit niet, en die zijn niet zo snel te overtuigen als je geen goede bronnen hebt.Trouwens als Ronnie dit artikel schreef zou ik ook gewoon om een bron vragen | |
|
| | |
| Advanced Bodybuilder Lid sinds: Apr 2007 Stats: M 30j |
Tsja misschien had ik toch wel langer dan 1.80 kunnen worden als ik wat langer had gewacht met trainen ....Wie zal het zeggen, denk inderdaad wel dat je lengte al min of meer vaststaat. Mijn vader is 1.80, moeder 1.68, broertje 1.78 en ik dus 1.80m. Verder is niemand in mijn direkte familie groter dan 1.85 denk ik zo. En dan te bedenken dat in sommige families de kleinste 1.95m is. Maarja dat is weer een iets andere topic |
|
| | ||
| Ripped Bodybuilder Lid sinds: Aug 2006 Stats: M 22j - - - | Citaat:
| |
|