MuscleMeat

Winstrol only (eerste kuur)

Bezoekers in dit topic

Ano_91_58

Novice
Lid sinds
20 jun 2013
Berichten
19
Waardering
2
Lengte
1m73
Massa
86kg
Vetpercentage
9%
Mede fanatiekelingen,

Maandag ga ik beginnen met een Winstrol kuur (6 weken). Voor diegene die het interessant vinden ga ik hier een logje bijhouden. Ik begin de eerste week met 40mg per dag. Als mijn lichaam hier goed op reageert (en dus geen extreme hoofdpijn etc.) dan ga ik dit verhogen naar 50mg per dag. Aangezien er teveel verschillende meningen zijn betreffende nakuren heb ik besloten om dit niet te doen. Wel neem ik gedurende de kuur extra visolie, en heb ik Taurine bij de hand voor eventuele back pumps. De dagelijkse dosis Winstrol neem ik in de ochtend, dit omdat de meningen hier ook over verschillen. Ik zal wekelijks een progressie foto plaatsen en jullie op de hoogte houden!

Ps: Tips en tools zijn altijd welkom!

Mijn stats:
================================================================================
21 jaar
1.73 meter lang
84 kilo lichaamsgewicht
10 % vet percentage
4 jaar ervaring met krachttraining

Mijn PR’s
================================================================================
Squat : 100 kg 6 x reps (tot de grond)
Leg press : 400 kg 2 x reps
Deadlift : 170 kg 2 x reps
Lat pulldown : 130 kg 3 x reps
Bench press : 150 kg 1 x reps
Militair press : 80 kg 2 x reps

Mijn doel:
================================================================================
87 kilo lichaamsgewicht
7 % vet percentage

Voedingschema:
================================================================================
Omdat ik onregelmatige diensten werk heb ik geen vast schema. Gemiddeld ziet mijn dag er ongeveer zo uit (vaak is het meer en ik zorg uiteraard voor variatie):

Ontbijt : Shake Isolaat Perfection BF + 5 volkoren bruine boterhamen met 150 gram kipfilet.
Maaltijd 2 : 4 gekookte eieren + 3 roggebroodjes, 1 banaan
Maaltijd 3 : 150 gram kalkoen filet + 5 volkoren bruine boterhamen
Maaltijd 4 : Shake Mass Perfection BF + 1 tablet Sports Multi BF
Avondeten : Minimaal 25 gram eiwit bestaande uit: vlees, vis of soja + alles wat ik verder naar binnen kan werken
Maaltijd 6 : 200 gram salade + 150 gram tonijn uit blik (water of oli basis)
Nachtmaal : 500 gram kwark

- Nu vragen sommigen zich af waar is de rijst gebleven?

Dit heb ik eruit gehaald. Rijst of brood het verschil is bij mij minimaal. Daar komt ook nog eens bij kijken dat ik er vaak niet aan toekom om de rijst op te eten en dus maaltijden ga overslaan.

Na de training neem ik een Shake Isolaat Perfection BF + een schep Vitagro.

Trainingschema:
================================================================================
Ik heb geen vaste dagen of tijden om te trainen dit is niet mogelijk ivm met werk. Een gemiddelde week ziet er zo uit:

Training 1: Benen 4 oefeningen 8 reps 3 sets + Triceps 4 oefeningen 8 reps 3 sets + Cardio 12 min
Training 2: Rug 5 oefeningen 8 reps 3 sets + Biceps 4 oefeningen 8 reps 3 sets
Training 3: Hardlopen 25 min
Training 4: Borst 5 oefeningen 8 reps 3 sets + Schouders 5 oefeningen 8 reps 3 sets
Training 5: Cardio 12 min + Buik/Core + Biceps/Triceps 2 oefeningen 8 reps 3 sets
 
Nice, succes.
 
Waarom niet meteen een test-e kuur erbij zetten?
 
Vraag me af hoe dat er uit ziet, iemand van 171cm 87kg droog.
 
Succes! Ik volg :)
 
Vraag me af hoe dat er uit ziet, iemand van 171cm 87kg droog.


Kijk naar Tavi Castro (heeft denk ook wel wat gebruikt, winny ofzo)

Hij zegt naturel te zijn maar geloof er geen flikker van.
 
(Dag 1 week 1) Foto's zijn in de ochtend genomen op lege maag.

Dag 1 -  week 1 (Voor).jpg


Dag 1 - week 1 (Achter).jpg
 
Dit snap ik dus niet he ...

Op de topic over de marktprijzen van anabolen vindt ik het volgende:

"Winstrol 20x 2mg tabs : 8,- a 9,-"

2mg tabs? Wie koopt dit nu? Als je 40mg inneemt per dag, moet je 20 pillen slikken per dag...
Of kopen jullie hoger gedoseerde pillen?

En eh... klopt dit? 40mg is ongeveer 8 euro per dag. Gedurende 6 weken = meer dan 300 euro?


PS: Ik weet dat ik te jong ben voor anabolen hoor.. het is niet mijn bedoeling om nu al zelf anabole steroiden te gebruiken, ik wil er gewoon over bijleren ;)
 
Dit snap ik dus niet he ...

Op de topic over de marktprijzen van anabolen vindt ik het volgende:

"Winstrol 20x 2mg tabs : 8,- a 9,-"

2mg tabs? Wie koopt dit nu? Als je 40mg inneemt per dag, moet je 20 pillen slikken per dag...
Of kopen jullie hoger gedoseerde pillen?

En eh... klopt dit? 40mg is ongeveer 8 euro per dag. Gedurende 6 weken = meer dan 300 euro?


PS: Ik weet dat ik te jong ben voor anabolen hoor.. het is niet mijn bedoeling om nu al zelf anabole steroiden te gebruiken, ik wil er gewoon over bijleren ;)


Je hebt UG en HG.

dit is de prijs van UG.
Winstrol 100x 10mg tabs : 50,- a 55,-

PS; gaaf topic, ik volg! BRUTE ARMEN TROUWENS. hoeveel meten ze? 42?
 
Ben je verlamd?

EDIT:
Sorry voor de domme reactie, ik had eroverheen gelezen dat je je benen wel trainde, ik zag ze niet tussen staan in je schema en ook geen foto dus ik dacht dat je ze niet trainde.
Succes iig, en ik volg.
 
Laatst bewerkt:
Je hebt UG en HG.

dit is de prijs van UG.
Winstrol 100x 10mg tabs : 50,- a 55,-

PS; gaaf topic, ik volg! BRUTE ARMEN TROUWENS. hoeveel meten ze? 42?

Bedankt! Ik zal ze van de week is opmeten.

Ben je verlamd?

Nee nog niet gelukkig. Wel was ik de hele ochtend licht in mijn hoofd. Heb vanmiddag wel heerlijk getraind. Daarna goed gegeten en nog even voorgeslapen. Mijn nachtdienst zit er gelukkig weer op, werkse jongens ik ga slapen!
 
Laatst bewerkt:
Succes, Neem je alles in 1 x in?
 
Zo de eerste week zit er bijna op. Ondanks mijn nachtdiensten voelde ik me top fit. Het trainen ging beter als verwacht en Ik merk dat ik voller ben geworden. Ik tik nu de 86 kg aan. Ik heb geen last gehad van side effects zoals hoofdpijn maar soms wel van een back pump. Vanaf morgen begin ik met 50mg per dag welke ik in de ochtend zal nemen. Tevens zal ik twee nieuwe progressie foto’s plaatsen, welke genomen zijn op lege maag.

Succes, Neem je alles in 1 x in?
Ja, ik neem de dagelijkse dosis in de ochtend.
 
Kijk naar Tavi Castro (heeft denk ook wel wat gebruikt, winny ofzo)

Hij zegt naturel te zijn maar geloof er geen flikker van.

Tavi natty :roflol:

OT: Succes! Ik ga je wel volgen, ben benieuwd. Oh en gooi meteen die slippers weg :p
 
Tavi natty :roflol:

OT: Succes! Ik ga je wel volgen, ben benieuwd. Oh en gooi meteen die slippers weg :p

Allemaal haters haha:p

Dag 1 week 2 (Foto's zijn op lege maag, 3 uur na het trainen genomen)

Dag 1 - week 2 (Achter).jpg


Dag 1 - week 2 (Voor).jpg
 
Tweede week zit er bijna op:cool:. Kracht toename is ongeveer 10% tot 20% en ik begin waarschijnlijk hierdoor overal pijntjes te voelen die ik normaal nooit had. Met name in mijn knieën en bij mijn duimgewricht. (ondanks de extra visolie) Ook ben ik begonnen met extra Taurine tegen de back pump, helpt echt super! Al met al zeker niet ontevreden. Ik merk dat ik harder en droger begin te worden. Mijn gewicht schommelt rond de 86kg en mijn eetlust is explosief toegenomen. Helaas heb ik deze week weinig rust kunnen pakken, dat zal waarschijnlijk niet erg bevorderlijk zijn geweest voor mijn herstel en groei. Oftewel ik heb iets goed te maken volgende week. Ik hoop dat ik morgen mijn vet percentage kan laten opmeten en ik zal in de ochtend weer twee progressie foto's plaatsen:D
 
Neem je ook glucosamine in, voor de gewrichten?
Zie dat je bij week 2 een klein beetje je borst gegegroeid is, maar kan ook door de lichtval.
 
glucosamine doet nu geen flikker meer, allemaal bijgeloof. werkt pas na 3 maanden continue innemen.

ik merk het ook hoor, de kleine gewrichtspijntjes. veder train ik ook makkelijk 10% meer gewicht op de 3 grote (BP SQ en DL)
 
Back
Naar boven