XXL Nutrition

Winstrol Only (1ste Kuur) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

99NiNE

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
17 aug 2008
Berichten
122
Waardering
0
Zo, ik heb me gear al een tijdje binnen en ben begonnen op zaterdag 30 Aug. Tijd voor een logje. Deze houd ik bij voormezelf maar ook voor andere die een Winstrol Only kuurtje willen gaan doen, dit omdat ik zelf niet echt een only kuurtje vond bij het zoeken :rolleyes:

Stanozolol, EPL 10mg
Week 1 tm 5..: 40 mg (per dag)
- Inname, 20mg na het ontbijt. 20mg na avondmaal.

heb voor deze inname gekozen omdat het voor mij niet mogelijk om om de 8uur een pil te pakken. Ik weet dat dit eigenlijk beter is voor me bloedwaardes maar het kan helaas niet anders :(


Ik zal om de week dit logje updaten.
Jullie hooren het wel :D

UPDATE week 1:
De eerste paar dagen niets gemerkt van kracht of pomp. Wel was ik soms erg misselijk na het innemen van me Winstrol. Dat was na een paar dagen wel voorbij.
Ik begon pas een kleine kracht verschil te merken op vrijdag (6 dagen na 1ste innamen). Alleen bij Squat kon ik meer gewichten pakken (10kg meer als normaal). Verder had ik over al een lekkere pomp. Ook voelt alles al wat harder aan en zie ik er wat voller uit.
De misselijkheid is zo goed als weg. Af en toe nog wat duizelig maar na genoeg water drinken is dit ook weg.
Op na week 2, waar ik hopelijk meer kracht heb als deze week :D
 
Laatst bewerkt:
Het is voor de Cut houd daar wel rekening mee ;)

Ik ga er geen tijden bij noemen maar gewoon wat ik eet op de dag
1 Liter, Water
2 Liter, Halfvolle Melk
14 Half Volkoren sneden brood met vetarm vlees (kip kalkoen ect je kent het wel)
2x per dag Whey Shake (met water dit zit bij die 1 liter geteld).(ochtend en na training)
4 bananen
1 appel
aarappelen en groenten en 2 stuk vlees (verscheeld maar is vaak kip, het meest veelzeidige stukje vlees :P) meestal verse boontjes of snijbonen en Broccoli
 
Het is voor de Cut houd daar wel rekening mee ;)

Ik ga er geen tijden bij noemen maar gewoon wat ik eet op de dag
1 Liter, Water maak daar maar een 3 tot 4tal liter van, incl shakes
2 Liter, Halfvolle Melk zo weinig mogelijk zuivel tijdens de cut, en als je melk neemt neem dan magere (vb 500ml met 50gr brinta als ontbijt)
14 Half Volkoren sneden brood met vetarm vlees (kip kalkoen ect je kent het wel) 8tal sneden pd volstaat wel
2x per dag Whey Shake (met water dit zit bij die 1 liter geteld).(ochtend en na training) maak daar 4x van, 1x vlak na opstaan, 1 preWO, 1 postWO en 1 voort slapen gaan
4 bananen beter geen bananen tijdens de cut. Miss max. 1 tijdens preWO shake
1 appel
aarappelen en groenten en 2 stuk vlees (verscheeld maar is vaak kip, het meest veelzeidige stukje vlees :P) meestal verse boontjes of snijbonen en Broccoli niet alle dagen aardappelen maar wat rijst of pasta. Ook vis en mager rood vlees eten
Kan nog beter...
 
.
 
Laatst bewerkt:
Glucosamine/Chondroïtine kan helpen, maar het is niet gezegd dat ie last van z'n gewrichten gaat krijgen (had ik ook niet).

Hij kan er beter van te voren al mee beginnen om eventuele kwalen voor te zijn. Het is niet zeker dat hij last van zijn gewrichten gaat krijgen maar ook zeker niet uitgesloten. Verder moet ik Sjapendoedel ook wel gelijk geven.

Ben benieuwd hoe het gaat, houd ons in ieder geval op de hoogte TS.
 
* 1 vitamine pil is niet genoeg! Omega 3 verspreid over de dag innemen bijv 3 pillen pd.
Als we toch gezond gaan doen doe na je kuur maria distel..

* Doe je nog een nakuur?

* Voeding: (tjah ik weet je stats niet en hoe droog wil je worden)
- Meer water drinken (je lever heeft dat toch zeker nodig)
- Magere melk ipv Halfvol. Ik zou het blijven drinken is toch een goede bron van eiwitten.


Succes
 
ik zou de geen 4L melk drinken, misschien 1,5L en dan nog 1kg kwark ofzo.
 
Helemaal geen zuivel in cut...maar beter een topic openen in de juiste sectie als je daar meer reacties over wil.

Ik heb nog geen stats gelezen van TS.
 
Helemaal geen zuivel in cut...maar beter een topic openen in de juiste sectie als je daar meer reacties over wil.

Ik heb nog geen stats gelezen van TS.

Mooie opschoning van de paar posts waar ie wat aan had :rolleyes:
 
ga mee met bigmaus geen zuivel in de cut of enkel in de morgen.
voeg extra vocht aan je schema toe + glucosamine etc voor de gewrichtjes!
4 bananen? ik zou het niet doen in de cut. wat zijn je stats eigenlijk en dan met name ook je bf?
 
Als je even naar mijn andere post had gezocht wist je me stats ;)
Ik train nu bijna 2½ Jaar. Ben 1.68 lang/kort en ben van 61Kg naar 80Kg gegaan.
Momenteel ben ik aan het clean bulken en zit ik op 3200Kcal per dag.
En waarom geen bananen trouwens? Zitten toch een aantal Kcal in en Eiwitten + ik vind het makkelijker en sneller eten als een appel of peer.
 
OMFG.

1. bananen zijn snelle KH die voor instabiliteit zorgen in je isuline spiegel en daardoor meer vet.

2. Als je wilt cutten moet je laag in KH gaan zitten hoog in eiwitten. Je kunt wel snelle KH nemen na je training maar dan kies ik liever voor dextrose.

3. probeer meer dingen zoals rijst in je dieet te zetten in plaats van veel brood. Zou evt ook eens uitrekenen wat je nu aan carbs en eiwitten binnen krijgt.

4. ga lezen dude, het zijn geen smarties die je in je lijf stopt.
 
Als je even naar mijn andere post had gezocht wist je me stats ;)

En waarom geen bananen trouwens? Zitten toch een aantal Kcal in en Eiwitten + ik vind het makkelijker en sneller eten als een appel of peer.
Bananen is bulkvoer dus niet echt geschikt voor in de cut...
 
bananen zijn snelle KH die voor instabiliteit zorgen in je isuline spiegel en daardoor meer vet.

Bananen bevatten inderdaad 3 soorten suikers. Echter bevat een banaan ook nog veel voedingsvezels. Je lichaam heeft veel moeite met het verwerken van deze vezels en daardoor verteert een banaan langzaam. De suikers worden hierdoor ook niet snel tot reserve vet verwerkt.

De glycemische index is dan ook slechts 52, wat het volgens deze norm een langzame koolhydraat maakt.
 
Even een kleine update.
Ben nu 4 dagen bezig met 40mg per dag. Ik ga het morgen toch verdelen om om de 6u 1 pilletje te nemen. Voel me namelijk wat lichtjes in me hoofd na het innemen van 20 mg(bloedruk?)
Gister getraind. wat betere pomp, geen kracht verschil (zijn ook pas 4 dagen bezig:P)
Wel lijkt het als of alles al wat harder aanvoelt, maar dat kan ook tussen me oren zitten :)
Verder ben ik vandaag al denk ik 11x na de wc geweest om te plassen. Echt elk glas wat ik drink komt er gelijk uit na een uur.. niet echt prettig! Verlies ik zo niet te veel vocht? Want volgens mij hou ik zo mar weinig vocht over....
 
winstrol ontrekt vocht dus dat is logisch dat je elk uur moet plassen. zorg dat je voldoende drinkt dus!
 
Even een kleine update.
Ben nu 4 dagen bezig met 40mg per dag. Ik ga het morgen toch verdelen om om de 6u 1 pilletje te nemen. Voel me namelijk wat lichtjes in me hoofd na het innemen van 20 mg(bloedruk?)
Gister getraind. wat betere pomp, geen kracht verschil (zijn ook pas 4 dagen bezig:P)
Wel lijkt het als of alles al wat harder aanvoelt, maar dat kan ook tussen me oren zitten :)
Verder ben ik vandaag al denk ik 11x na de wc geweest om te plassen. Echt elk glas wat ik drink komt er gelijk uit na een uur.. niet echt prettig! Verlies ik zo niet te veel vocht? Want volgens mij hou ik zo mar weinig vocht over....


Zou toch gaan voor 2 keer per dag. Helemaal 100% weet ik het niet maar volgens mij kan het lichaam meer opnemen als je grotere hoeveelheden binnen krijgt. Je lever krijgt het dan niet allemaal verwerkt waardoor er meer werkzame stoffen opgenomen kunnen worden in het bloed.
 
Zo weer even een update. Vandaag was het niet zo leuk :(
Ik ben vandaag overgestapt op 4x per dag een pil. 's morgen lekker gegeten en direct toen ik klaar was maar 1 pil genomen met 400 ml water. Een half uur later, Ik voelde me ziek niet normaal :O Ik dacht echt dat ik moest overgeven heb ook ff een tijdje boven de wc gegangen. Werd er wel bang van, had echt het gevoel dat er iets niet klopte....?? 2 paracetamol gepakt en na 45min ging het weer. na een tijdje voelde ik me weer fit. Dus ik heb om half 12 gewoon me 2de pil gepakt en tot nu toe nergens last van! :O
Ik denk gewoon dat me lichaam moeite had met de stoffen te verwerken, of kan dit een andere reden hebben?
Als ik het morgenvroeg of straks weer heb dan lijkt het mij verstandig om te stoppen!!

Vandaag ook minder moeten plassen als gister gelukkig, de teller staat nu op 5x :)

Mja vandaag weer getraint. net klaar. Nog steeds wijnig verschil kwa kracht. Pomp was al wel een stuk lekkerder :D
ben benieuwd na volgende week, hoop toch al wat kracht te winnen :D
 
Zo er zit nu meer als één week op! Upate kun je lezen in me 1ste post :D
 
imo geil je erg op kracht, ik denk dat je er teveel van verwacht. als je krachtwinst wil moet je geen winstrol nemen
 
Back
Naar boven