| | #1 |
| Banned Aangemeld: feb 2006 Geslacht:
Stats: Karma: |
Zo ik ga ook es een logje bijhouden. Stats zijn 1.82 cm 113 Kilo 23 Jaar en rond 19% Vet Doel is beetje zakken in bf en wat kracht winnen.. Kuurverleden is vorig jaar een winny only en half jaar terug D-boll.. Ik kuur bij winny niet na. Ik lees hier op dit forum genoeg over ga toch prikken maar waarom zou ik ik heb aan de winny vorig jaar 4 kg overgehouden en aan de diana 5 kg.. Calorieen per dag zat rond 4500 nu terug naar 3500 Ik zal hier regelmatig updaten en sta voor commentaar open maar wil daarbij zeggen kijk eerst naar jezelf Ik bedoel als ik op dit moment een Deca-Testo had genomen met als kickstart 6 weken D-Boll had ik niemand over mn lever horen zieken.. Week 1-6 40 mg winstrol ed Ik zie het dus als kleine ondersteuning en als dit voor mij nog werkt hoef ik nog niet meer te gebruiken.. Owja Winny is van Extreme power labs Doel is zon 110 Kg met 14/15% Krachtstats zijn Bp 1x115 Dl 1x200 Squat 4x230 Armen zijn rond 44 cm Benen rond 75 cm Greetz Kees |
| | |
| | #2 |
| Colossal Veteran Aangemeld: dec 2002 Locatie: Nijmegen Leeftijd: 31 Geslacht: M
Stats: 1m92 138kg 27% Karma: | Re: Winny tabs only
Ben wel blij dat je armen en benen rond zijn en niet vierkant Denk dat je doelstelling wel te halen moet zijn, echter dat had misschien ook wel gekunnen zonder dit kuurtje. Denk niet dat ze zo heel snel over je lever beginnen, aangezien je het maar 6 weken doet, plus inject. In elk geval succes!
__________________ Stats: unknown |
| | |
| | #3 |
Stats: Karma: | Re: Winny tabs only
Hmm zijn tabs he En ik weet dat mn doelstelling makkelijk kan zonder die tabletjes maar ik wil absoluut geen kracht verliezen Is gewoon een kleine ondersteuning en wie weet win ik zelfs nog wat kracht |
| | |
| | #4 |
| Competitive Bodybuilder | Re: Winny tabs only
okw ik volg je op de voet , wrm geen nakuurtje , ook geen mariadistel??
|
| | |
| | #5 |
| Monstrous Giant | Re: Winny tabs only
hehe..winnie only?zo zag mijn eerste kuurtje dr ook uit sindsdien ALTIJD nakuur
__________________ -------<[||||||||||||||||]------| Lid van de AAA (Anonieme Anabolen Apen) "I saw a woman wearing a sweatshirt with Guess on it. I said, Thyroid problem?" -- Arnold Schwarzenegger -- "Neersteken is de enige goede optie" --pat21-- "Alles komt goed: zo niet dan toch" (al begin ik daar nu toch aan te twijfelen) --Jacky den Bels-- |
| | |
| | #6 |
Mariadistel na de tijd maybe wel ff.. Nakuur zou imo zwaarder zijn dan de kuur zelf Ik zie het ook niet als kuur maar gewoon als hulpmiddeltje bij het cutten |
| | |
| | #7 | |
| Competitive Bodybuilder | Re: Winny tabs only
Citaat:
altijd nakuren! Al is het anavar
__________________ www.tnhc-shop.com - The Natural Health Company | |
| | |
| | #8 |
Hehe idd hoe kan winny nou oestrogeen worden.. Maargoed ik heb vorig jaar ook niet nagekuurd en gewoon alles gehouden.. Is een discussie op zich met voors en tegen waar geen einde aan komt het is mijn beslissing |
| | |
| | #9 |
| High on Meth | Re: Winny tabs only
Succes Kees, je huidige stats zien er iig impressive uit. Deze kuur is imo niet de meest verstandige keuze, maar hoe dan ook veel succes - Lionel.
__________________ 90 kg 10% 1.84 Op weg naar groot |
| | |
| | #10 | |
| Alpha Male | Re: Winny tabs only
Citaat:
__________________ life is short........break the rules, forgive quickly, kiss slowly, love truly, laugh uncontrollably and never regret anything that made you smile. "educate before you medicate" | |
| | |
| | #11 |
| Advanced Bodybuilder | Re: Winny tabs only
nakuren zou ik ook niet doen na dit kuurtje maar mariadistel kan nooit geen kwaad en kost geen reet(ik gebruik het nu ook altijd tussen de kuurtjes door) voor de rest succes grtz |
| | |
| | #12 | |
| Banned Aangemeld: nov 2005 Locatie: Nederland Leeftijd: 25 Geslacht: M
Citaat:
| |
| | |
| | #13 |
| Ripped Bodybuilder | Re: Winny tabs only
Suxes !
|
| | |
| | #14 |
| Cool Novice | Re: Winny tabs only
Zoeksex!!!
|
| | |
| | #15 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: feb 2003 Locatie: In het Kwarkvak van de AH Leeftijd: 25 Geslacht: M
succes!
__________________ Back to hell in 4 weeks ''Cutting for Life'' Marcus Ruhl: "I love to shock people'' |
| | |
| | #16 |
| Advanced Bodybuilder | Re: Winny tabs only
succes is een goeie log geworden hahaa |
| | |
| | #17 |
| Ripped Bodybuilder | Re: Winny tabs only
Je mening uiten over of je wel of geen nakuur moet doen na winstrol only is inmiddels gevaarlijk geworden op dit board...
__________________ +/- 6 maanden geen serieuze training.... Oel tspìyang ngati fa swizaw oeyä! http://www.nochucknorris.com/ |
| | |
| | #18 |
| VIP ŸžõrЙ | Re: Winny tabs only
Ik wou net zeggen. Had van Robert een beter antwoord verwacht
__________________ Remember, misery loves company... Remember Lauw RiP 9-5-2008 "als je dit leest, ben ik dood, de pijp uit, het hoekie om..." Official DON of the ..::Tuig van de Richel CLAN::.. |
| | |
| | #19 |
| Huge Freak | Re: Winny tabs only
waarom zou je niet willen nakuren na zo'n "licht"kuurtje??wat zijn daar de redenen dan voor?denk niet dat beetje nolva de kuur veel duurder maakt of veel schadelijker is voor de lever!?ik zou het altijd doen maar goed zelf weten!
__________________ You aint so big,you're just tall thats all!. |
| | |
| | #20 |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: aug 2005 Locatie: Porto Leeftijd: 25 Geslacht: M
Stats: 1m96 109kg - Karma: | Re: Winny tabs only
goede kick... 6 maand oud topic
|
| | |