| | #21 |
| Advanced Bodybuilder | Re: Voorjaarsknaller
update --------- 103k@ 11% wijzigingen - extra maaltijd meteen na de training 2 scheppen mutant mass van pvl + 5gr glutamine - voor het trainen 3000mg taurine + nox pump zakje volgende meting 21 mei, daarna aanpassing dieet met de nadruk op wat cutten
__________________ Umpumpen da ! |
| | |
| | #22 |
| Ripped Bodybuilder | Re: Voorjaarsknaller
ok man gaat goed zo te lezen succes met je komende cut
__________________ 1m80, 84kg 13%bf Bigg Ass Lover BP 100kg 1x SQ 60kg x 10 DL 70kg x 6 working on my weak lower body :( |
| | |
| | #23 |
thx ik post men volgend dieet schema volgende week, gaat weer controverse brengen maar ik kan niet van de ene dag op de andere van 3000 + calls naar 2000 zakken en dan proteinen drastisch verhogen, ik moet in stapjes werken
| | |
| | #24 |
de Trenbolone gaat er nu al bij in, na de test e, week 6 denk ik gaat er mast p bij aan 150mg, 3/ week.
| | |
| | #25 |
Bold, Trenbolone en mast dus hoeveel weeken ga je deze doen? succes ripped beast
__________________ 1m80, 84kg 13%bf Bigg Ass Lover BP 100kg 1x SQ 60kg x 10 DL 70kg x 6 working on my weak lower body :( |
| | |
| | #26 | |
Citaat:
__________________ Umpumpen da ! | |
| | |
| | #27 |
De eerste klachten omtrent men trengeur zijn er al, leve para !
| | |
| | #28 |
Heerlijk, met 540 kilo leggpress iets geknapt in men quad, fysio zei 4 weken rust. Ik zweet ook wat harder, vooral tijdens een vrijpartij dan gutst het er echt af, ook begin ik hard te hijgen. Woesndag is de volgende meting dus nu nog 2 dagen alles kapot rammen. De mast gaat erin als de testo op is, op het einde gooi ik er nog winny bij om extra hard te komen, daarna weekje tukije om wat te chillen, maar dat is pas binne 8 weken
| | |
| | #29 |
meuuuuuuuuuh
| | |
| | #30 |
gaat goed beest wel jammer van je been ben benieuwd naar die foto
| | |
| | #31 |
| Dutch Bodybuilder | Re: Voorjaarsknaller
Ellende van je been man.. Zeker verder knalle met die zooi maar oppassen dat er niet verder wat gaat knakken +2kg en -1% vorige week is al een lekker resultaat!
__________________ Nothing is beyond your reach, Failure is not an option!! |
| | |
| | #32 |
Update 106 kg@11%, gaat lekker zo, kga proberen wat meer eiwit in te schuiven en zien wat er dan gebeurt.
| | |
| | #33 |
| Dutch Bodybuilder | Re: Voorjaarsknaller
Gaat zeker goed man 110 @ 10% in zicht
__________________ Nothing is beyond your reach, Failure is not an option!! |
| | |
| | #34 |
gaat goed Buffel!!
| | |
| | #35 |
| 100% Chemical | Re: Voorjaarsknaller
gaat lekker he, door knalluh!!!
__________________ Test Addicted- Afkick fase 1, ben OFF CYCLE Voorzitter van de Hygetropin Loverclub Ere member van de maand: Krieltje @ the moment: 5.7% 116.0 Member of the DreamTeam Love Ma Baby 16-06-'08 |
| | |
| | #36 |
bah wel geen spermavocht meer
| | |
| | #37 | |
Citaat:
__________________ Test Addicted- Afkick fase 1, ben OFF CYCLE Voorzitter van de Hygetropin Loverclub Ere member van de maand: Krieltje @ the moment: 5.7% 116.0 Member of the DreamTeam Love Ma Baby 16-06-'08 | |
| | |
| | #38 |
test hoger doseren ?
| | |
| | #39 |
duurt lang voor je daar iets van merkt, wil je er achter komen of het door te lage test komt, pak er ff wat prop naast, 200mg eod, dit een paar dagen, kijk dan ff of het er weer is.
__________________ Test Addicted- Afkick fase 1, ben OFF CYCLE Voorzitter van de Hygetropin Loverclub Ere member van de maand: Krieltje @ the moment: 5.7% 116.0 Member of the DreamTeam Love Ma Baby 16-06-'08 |
| | |
| | #40 |
het gaat eerder door teveel test zijn dan te weinig ...... en euh meer gebruiken is zeker geen verbetering
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Onderwerp Opties | Zoek in onderwerp |
| Weergave Modus | |
| |