Fitness Seller

Test-E 500mg + Winstrol kickstart

Bezoekers in dit topic

Roid Log Meneer

Dutch Bodybuilder
Lid sinds
2 mei 2013
Berichten
496
Waardering
21
Lengte
1m90
Massa
106kg
Vetpercentage
10%
Hallo allemaal,

Eerst wil ik even zeggen dat ik een nieuw account gemaakt heb speciaal om deze log de komende 12 weken bij te houden. Ik wilde dit namelijk niet op mijn normale account doen ivm dat ik totaal niet herkent wil worden.

Waarom loggen?
Ik wil deze log bij gaan houden omdat ik zelf zeer veel aan andere logs heb gehad voordat ik mijn eerste spuit erin zette. Toch hebben veel logs wat nadelen, vaak zijn ze niet afgemaakt en is de logger opeens verdwenen, of de logs bevatten niet super goede informatie.

Ik wil dus van het begin van mijn kuur ( 1 - 05 - 2013 ) tot het eind van mijn kuur ( datum staat nog niet vast ) een informatieve log bij gaan houden waar veel beginners wat aan zullen hebben.


De kuur
Dit is mijn eerste echte kuur en ik wilde gewoon goed van start gaan. Vandaar dat ik heb gekozen voor 500mg Test-E ipv 250mg. De eerste 4 weken neem ik elke dag 40mg Winstrol. Om de kuur knallend te beginnen. Ik weet nog niet of ik de Test-E 10 of 12 weken door wil trekken, dit ligt eraan of er aan het eind nog wat uit te halen valt of niet.

wk 1-12: 500mg Test-E
wk 1-4: 40mg Winstrol
wk 14-18: Arofixen


Foto's?
Ik ben niet van plan foto's te posten, maar misschien dat ik nog van gedachte verander. De manier van progressie bijhouden in dit topic wilde ik gaan doen door middel van gewicht, cm armen en benen, vet% bepaalde punten.


Stats

1-05-2013
Lengte: 1.90M
Gewicht: 84,7KG
Vetpercentage: 10/11%

Armen: 41cm
Benen: Komt nog

Vet MM punten (deze punten heb ik zelf bedacht omdat deze makkelijk zelf te meten zijn, en het gaat me niet om mn precieze vet%, het gaat me erom dat ik niet teveel in vet stijg. En dat kan ik door deze punten makkelijk bijhouden:
Onder/binnenkant chest: 12mm
Boven/buitenkant chest: 7mm
Buik #1: 16mm
Buik #2: 11mm


De eerste inject:
Gister heb ik dus de eerste inject gehad. Ik injecteer in de quads met een 2.5cm 0.6mm naald. Ik heb voor de 2.5cm gekozen omdat mijn benen erg lean zijn en ik dus zonder een te grote naald direct in de quad zit.
Ik was best wel zenuwachtig en vond het erg spannend allemaal. Daarom heb ik van tevoren alles zo perfect mogelijk proberen te regelen. Ik heb de quad geschoren en een warme douche genomen. Hierna dus de inject gaan zetten. Het ophalen van de vloeistof ging erg makkelijk en na wat huiveren ging de spuit er ook super makkelijk in. Pijn? Totaal niet, heb er echt niks van gevoeld. Het aspireren ging wat stroef, daardoor moest ik wat kracht zetten en schoot de trekker opeens een cm omhoog, hier schrok ik een beetje van, maar er zat geen bloed bij, dus ik kon de vloeistof gaan injecteren. Ook hier voelde ik vrij weinig van en het ging er makkelijk in (2ML). Daarna de spuit even 30 seconde laten zitten en toen ik hem eruit haalde kwam er totaal geen bloed mee. Pleister was dus niet nodig.

Vanaf dat moment (nu ongeveer 23 uur geleden) tot aan nu nog helemaal geen last gehad van m'n been. Ik begin nu af en toe een klein beetje iets te voelen, maar pijn doet het zeker niet. Als ik nu leggday zou hebben zou dat gewoon lukken.


Dat was mijn eerste ervaring met spuiten dus, voor iedereen die het voor het eerst wil gaan doen: Kinderspel!



Voeding
6 maaltijden per dag, alleen goede voeding met de volgende totaalmacro's:

3.592 Kcal
289 Eiwitten
390 Koolhydraten
89 Vetten



Alvast bedankt voor het lezen van mijn log en ik hoop dat sommige mensen er wat aan zullen hebben. En natuurlijk ben ik ook altijd nog opzoek naar tips en alle hulp is welkom.
Ik zal zo vaak mogelijk loggen over trainingen, spuitdagen, etc, etc.

In 1 van mijn volgende posts zal ik mijn 'trainingsschema' plaatsen.
 
In!

Hoeveelste dag na je 1e inject is dit? Heb zelf al een bult op mn injectspot
 
Dag Little Daddy, vet dat je erbij bent :)

Als het goed is staat het in de post. 23 uur geleden is de eerste inject gezet. Gisteren rond een uur of 17:00 dus. Heb jij een bult op je injectspot? In de quad geinjecteerd? En waneer?
 
Dag Little Daddy, vet dat je erbij bent :)

Als het goed is staat het in de post. 23 uur geleden is de eerste inject gezet. Gisteren rond een uur of 17:00 dus. Heb jij een bult op je injectspot? In de quad geinjecteerd? En waneer?
Schouder, alles netjes gedaan maar kwam na een paar dagen opspelen. Een plek wat pijn doet (net alsof je op een blauwe plek drukt). Het is nu wat dikker maar niet rood.
 
Ik ben benieuwd,
Wil deze kuur zeer binnenkort zelf ook gaan starten!
 
Schouder, alles netjes gedaan maar kwam na een paar dagen opspelen. Een plek wat pijn doet (net alsof je op een blauwe plek drukt). Het is nu wat dikker maar niet rood.

Dat soort dingen lijken me nooit fijn om mee te maken, maar zolang er geen koorts en de kleur rood bij komt kijken is alles in orde neem ik aan? Keep me udated ;)


Gister eind van de dag en vandaag toch een klein beetje een stijf been gehad, maar het valt allemaal reuze mee. Mijn lichaam vind het blijkbaar niet zo erg om een spuit erin te krijgen.
Even nutteloze maar toch wel leuke informatie: In anderhalve dag 0,6KG aangekomen ;)

Over een goed uur begin in aan m'n benentraining, ik zal is kijken hoe het gaat, ik begin wat rustiger en als het lukt ga ik zwaar. Maar als het been een beetje weigert doe ik gewoon een rustig benen dagje.

---------- Post toegevoegd 3 May 2013 om 07:50 ----------

Ik ben benieuwd,
Wil deze kuur zeer binnenkort zelf ook gaan starten!

Wordt dit je eerste spuitkuur?
 
Dat soort dingen lijken me nooit fijn om mee te maken, maar zolang er geen koorts en de kleur rood bij komt kijken is alles in orde neem ik aan? Keep me udated ;)


Gister eind van de dag en vandaag toch een klein beetje een stijf been gehad, maar het valt allemaal reuze mee. Mijn lichaam vind het blijkbaar niet zo erg om een spuit erin te krijgen.
Even nutteloze maar toch wel leuke informatie: In anderhalve dag 0,6KG aangekomen ;)

Over een goed uur begin in aan m'n benentraining, ik zal is kijken hoe het gaat, ik begin wat rustiger en als het lukt ga ik zwaar. Maar als het been een beetje weigert doe ik gewoon een rustig benen dagje.

---------- Post toegevoegd 3 May 2013 om 07:50 ----------



Wordt dit je eerste spuitkuur?
Is wat stijf en beetje pijnlijk maar valt mee maar kan niet echt 100 procent trainen, ga het in mn glute injecten morgen en kijken hoe het gaat.

in 1 week 2.5 kilo erbij zelf. Zie niet dat ik meer vocht vasthou btw
 
Is wat stijf en beetje pijnlijk maar valt mee maar kan niet echt 100 procent trainen, ga het in mn glute injecten morgen en kijken hoe het gaat.

in 1 week 2.5 kilo erbij zelf. Zie niet dat ik meer vocht vasthou btw

Netjes hoor 2.5kg, hoop dat ik daar ook uit ga komen na 1 week. Maar mag ik vragen waarom je niet in de quad zet?
 
Net terug van benentraining, en nee dit ging niet bepaald lekker. Het squaten ging zoals ik verwacht had, gewoon wat last van een stijf been en dus een stukje lichter gepakt. Lekker diep en rustig uitgevoerd. Hierna kwamen de walking lunges, hier ging het fout. Na de eerste set schoot er een verschrikkelijke kramp in beide hamstrings, aan de binnen/bovenkant. En het ging er gewoon niet uit, hoeveel ik ook rekte en strekte. Dus hierna maar moeizaam op 1/3e van m'n normale gewicht ge-deadlift. Dat ging gewoon niet fijn. Vervolgens wat legg extensions gedaan op een wat lager gewicht. Ten slotte de kuiten wel stevig en extreem zwaar aangepakt, omdat ik toch wat nuttigs wilde doen deze training.

Al met al was deze benentraining dus geen succes.

---------- Post toegevoegd 3 May 2013 om 10:40 ----------

Zou deze kramp in verband kunnen staan met de test of winstrol? Heb hier normaal geen last van namelijk.
 
Dat soort dingen lijken me nooit fijn om mee te maken, maar zolang er geen koorts en de kleur rood bij komt kijken is alles in orde neem ik aan? Keep me udated ;)


Gister eind van de dag en vandaag toch een klein beetje een stijf been gehad, maar het valt allemaal reuze mee. Mijn lichaam vind het blijkbaar niet zo erg om een spuit erin te krijgen.
Even nutteloze maar toch wel leuke informatie: In anderhalve dag 0,6KG aangekomen ;)

Over een goed uur begin in aan m'n benentraining, ik zal is kijken hoe het gaat, ik begin wat rustiger en als het lukt ga ik zwaar. Maar als het been een beetje weigert doe ik gewoon een rustig benen dagje.

---------- Post toegevoegd 3 May 2013 om 07:50 ----------



Wordt dit je eerste spuitkuur?

Ja me eerste kuur in het algemeen, ben nog naturel.
Wil volgende week donderdag gaan beginnen:)
En ga ook meteen een log bijhouden
Succes
 
Volg, krachtstats misschien nog leuk?
 
Ja me eerste kuur in het algemeen, ben nog naturel.
Wil volgende week donderdag gaan beginnen:)
En ga ook meteen een log bijhouden
Succes

Oke, laat me weten wanneer je je log start, lijkt me leuk om je te volgen!

---------- Post toegevoegd 5 May 2013 om 14:02 ----------

Ik volg je! ;-)

Tnx! :D

---------- Post toegevoegd 5 May 2013 om 14:04 ----------

Volg, krachtstats misschien nog leuk?

Jij ook bedankt :D En ik zal de stats op de grote 3 hier bij gaan houden. Ik weet niet of ik 1RM ga plaatsen, omdat ik nogal blessuregevoelig ben en het voor mij niet slim is om all out te gaan in 1 rep. Maar ik zal zeker de vorderingen van de grote 3 plaatsen.

---------- Post toegevoegd 5 May 2013 om 14:08 ----------

Woensdag ( de 2e spuitdag ) ga ik de eerstvolgende post plaatsen met de vorderingen. Maar ik wil nu al wel zeggen dat ik erg snel 'gain'. Zoals jullie in m'n eerste post kunnen lezen was mijn startgewicht 84,7kg. De dagen daarna waren als volgt:
84,7kg - 85,0kg - 86,3kg - 88,0kg.

Vanmorgen woog ik dus 3,3kg meer dan woensdag. Dit gaat iets te snel, mijn voeding is 100% schoon en perfect. En niet eens veel boven onderhoud. Ik zal even kijken hoe het verder gaat, mocht ik mijn vetpercentage punten zien stijgen ga ik toch iets terug in kcal.
 
Laatst bewerkt:
Idd, ben ook paar kgs erop. Moet wel zeggen dat ik 1 maaltijd wat vettig eet maar kom exact weer uit op 3500 kcals.

2de inject was in mn glute en is erg goed gegaan , minimaal pijn nu. Terwijl 1e inject best wel focked up was in mn schouder
 
Morgen is m'n 2e spuitdag, dan komt er ook een post met de stats.

Hoe heeft je kont gevoeld na je glute inject Little Daddy?
 
Morgen is m'n 2e spuitdag, dan komt er ook een post met de stats.

Hoe heeft je kont gevoeld na je glute inject Little Daddy?
Tijdens inject helemaal niks, dag erna s'avonds begon het heel erg pijn te doen en kon niet op mijn zij slapen, dag erna nog steeds hetzelfde en kon moeilijk opstaan van de pijn. Dag erna pijn 90 procent weg dus valt mee, dacht dat ik een weekje last zou hebben. :o
 
Tijdens inject helemaal niks, dag erna s'avonds begon het heel erg pijn te doen en kon niet op mijn zij slapen, dag erna nog steeds hetzelfde en kon moeilijk opstaan van de pijn. Dag erna pijn 90 procent weg dus valt mee, dacht dat ik een weekje last zou hebben. :o

hahah daarom prik ik voortaan in de schouders, daarvoor deed ik het in de quads, gaat ook prima.
heb het gevoel dat in de schouder de zogenaamde spierpijn die je krijgt van het prikken, sneller verdwijnt, alsof de schouder het sneller opneemt ofzo.
als ik prik in de schouder kan ik gewoon schouders trainen dag erna of dezelfde dag.
als ik in de quad injecteerde dan viel dat nog wel eens vies tegen.
heb 1 keer in de glute geinjecteerd en nooit meer.
manier om in de schouder te prikken die op de site staat van spotinjects, daar heb ik een betere variant op gevonden.
voorover hangen en je arm ontspannen, rechts ga je prikken, dan met links voelen of de spier volledig ontspannen is.
merkte dat als ik dat doe mn spier veel zachter is dan als ik rechtop sta.
kreeg deze tip van een maatje van me die dat ook altijd zo doet.
 
hahah daarom prik ik voortaan in de schouders, daarvoor deed ik het in de quads, gaat ook prima.
heb het gevoel dat in de schouder de zogenaamde spierpijn die je krijgt van het prikken, sneller verdwijnt, alsof de schouder het sneller opneemt ofzo.
als ik prik in de schouder kan ik gewoon schouders trainen dag erna of dezelfde dag.
als ik in de quad injecteerde dan viel dat nog wel eens vies tegen.
heb 1 keer in de glute geinjecteerd en nooit meer.
manier om in de schouder te prikken die op de site staat van spotinjects, daar heb ik een betere variant op gevonden.
voorover hangen en je arm ontspannen, rechts ga je prikken, dan met links voelen of de spier volledig ontspannen is.
merkte dat als ik dat doe mn spier veel zachter is dan als ik rechtop sta.
kreeg deze tip van een maatje van me die dat ook altijd zo doet.
Toen ik het in mn delt deed deed het een week lang pijn man.. liever glutes dan voortaan
 
snap niet dat iedereen klaagt over in glute injecteren. Ik heb vroeger nog elke dag in glute geinjecteerd met carnicor( carnitine voor wie het niet kent) en ook met b12. Kan natuurlijk wel anders zijn bij aas dat weet ik niet. Ben nog aas clean wat dat betreft :D
 
snap niet dat iedereen klaagt over in glute injecteren. Ik heb vroeger nog elke dag in glute geinjecteerd met carnicor( carnitine voor wie het niet kent) en ook met b12. Kan natuurlijk wel anders zijn bij aas dat weet ik niet. Ben nog aas clean wat dat betreft :D
Waarom zou je L-carnitine willen injecteren ???
 
Back
Naar boven